Kenestä Kapteeni Jukka Peltolan jälkeen?

Jugin lähtö siperiaan on noin 95 % varmaa, joten tod.näk kapu tulee olemaan joko Krisse tai JMJ.

Tietysti jos Tuukka tulisi niin hänelle kuuluisi C rintaan. Työn ja taistelun ruumiillistuma.

1 tykkäys

Tuukan valintaa puoltaa myös se, että hän jaksaa takuulla nostaa kannua keväällä, mies joka jaksaa nostaa Melartin kokoisen järkäleen, nostelee poikaa kevyesti. Kapteeniaineista.

4 tykkäystä

Kristian Kuusela olisi mielestäni tähän väliin se luonnollisin valinta. Toki muillakin mainituilla henkilöillä on ainesta olla El Capitano, mutta nyt tälle kierrokselle ääneni menee Kristian Kuuselalle. Tulevaisuuden nimiä ovat sitten ehkä JMJ / O. Rauhala.

Vaikka kapteenin virka on kunnia, ei sitä voi kenellekkään oikein pakottaa. Käy vielä ns. “Saravot”. Toki oma kasvatti olisi aina parempi ja Turre on siinä mielessä hyvä vaihtoehto. Kuuselan ja JMJ omiksi myös lasken. Tuukka on todistanut myös pystyvänsä ottamaan C rintaan. Lopulta, ei kapteeni ole yksin, siellä on lopulta koko kapteenisto.

1 tykkäys

Jos Mäntylä tulee takaisin, niiin hänelle C rintaan. Varakapteeniksi sitten Vittasmäkeä, Kuuselaa ja Järvistä.

3 tykkäystä

Samaa mieltä…Ehdottomasti Tuukalle C, jos/kun palaa…Eikös Kuusela ole joskus sanonut, ettei halua olla kapteeni?.. Ellen nyt ihan väärin muista…

1 tykkäys

Itselläni on myös tämmöinen muistikuva, että näin on sanonut. Mielestäni olen sen tältä foorumilta lukenut.

Palaavalle Mäntylälle C rintaan.

1 tykkäys

Ei ole. :smiley:

No okei, en tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä El Capitano on vain ja ainoastaan Jugin arvonimi. Muut voi kyllä olla kapteeneja, ja muille voi kyllä keksiä arvonimiä, mutta El Capitano = Peltola.

12 tykkäystä

Kyllä tuon voin allekirjoittaa. Näin se juuri menee! :slight_smile:

2 tykkäystä

Kyllä minäkin Tuukalle C:n pistäisin rintaan jos hän on palaamassa. Muussa tapauksessa Krisselle ehdottomasti. Oon käsittänyt, että Miksa ei niin innolla kirjainta paitaan ottaisi, mutta A sopisi hänelle hyvin… Kuten Vittasmäelle.

1 tykkäys

Otto on ollut kapteeni läpi junioriuransa aina 20-vuotiaiden MM-kisoja myöden. Ehtaa kapteeniainesta kaikin puolin. Tuukasta kuitenkin kapteeni jos hän tulee ja Oton aika tulee sen jälkeen. Soppari on vuoteen 2021 asti.

1 tykkäys

Onko muuten tietoa, että ottaisko Kuusela Ceen rintaan, vaikka olisikin ‘perintöjärjestyksessä’ seuraava, jos esim. JMJ ei mielellään ottais?

Onko Kuusela eräällä tavalla johtaja kentällä tyyliin, jos pisteitä ei tuu, niin ryskätään, mutta antaa kopissa muille tilaa? Oon jotenkin mieltäny, että Kuusela olis sellanen, no vaatimaton on ehkä väärä sana, mutta sellanen, että ei koe olevansa C-tyyppiä. Johtoporrasta ehkä, mutta ei ylijohtaja?

1 tykkäys

Oma järjestys näillä näkymin:
C Mäntylä Tuukka
A Kuusela Kristian
A Järvinen Jan-Mikael
A Vittasmäki Veli-Matti

Perhana. Mielestäni oon kahlannu läpi tätäkin ketjua, mutta ohi on menny. No, toisaalta olin vetäny itsekseni oikean suuntaisia johtopäätöksiä.

1 tykkäys

Jokatapauksessa isot on saappaat C -kirjaimen kantajalle, ottaa sen kuka hyvänsä.

Kiitokset vaikka tässä vaiheessa, vaikkei mitään virallista kai vielä olekaan.

1 tykkäys

Antaisin kapuvastuun Kontiolalle.

5 tykkäystä

Puhelimen välityksellä sytyttäis joukkueen jostain Venäjän rajan takaa vai?

4 tykkäystä

Vaikka nii jos tarve, tai vaikka ilman puhelinta.