Kenestä päävalmentaja Rautakorven jälkeen?

Minua nyt harmittaa toinen asia, mutta miten helvetissä Hiitelät ja Suhoset ym. puolikuolleet valmentajat liittyy enää millään tapaa tähän ketjuun?

Rautakorven tilalle vai? Hävetkää.

Anteeksi…

7 tykkäystä

No joo, ei liity. Itseltä huumoria. Toki aika huonoa. :slight_smile:

Ainakin vielä jossain välissä huhut oli tuomassa Tapolaa Tapparan päävalmentajaksi Rautakorven jälkeen. En tiedä onko tilanne muuttunut näiden uusien kuvioiden jälkeen. Toivottavasti ei.

2 tykkäystä

Tuollahan Late oli aika suosittu vaihtoehto. Minä kyllä en halua lähellekään Tapparan koppia.

Kysymyshän on syvästi ongelmallinen ja ennenaikainen, kun ei tiedetä, milloin Rautakorpi lopettaa ja millaiset valmentajatilanteet silloin ovat.

Kuten monissa muissakin vaaleissa, paljon helpompi olisi äänestää siitä, ketä ei ainakaan pitäisi valita.

Vastaan kekä.

Niin että mitä ja minne?:flushed:

Et kai tosissasi ehdottele Hannu Jortikkaa Tapparan penkin taakse?
Onko mun sarkasmitutka nyt jotenkin rikki?

5 tykkäystä

Jyrki Aho voisi olla potentiaalinen.

Ööö…Jortikkaa sisään ja Jyrki Aho on potentiaalinen?
Lienee parempi etten jatka ajatuksiani tämän pidemmälle tässä.:zipper_mouth_face:

2 tykkäystä

Eikös Jykä matkaa Tapolan kanssa Kiinaan?

Totta. Niinhän se on. Unohdin.

Eiköhän valmennukseen tule omasta organisaatiosta tuttu mies, joka taitaa A-junnuja valmentaa tällä hetkellä.

1 tykkäys

Tuskin Rautakorpi kenkää saa, vaikka kausi päättyisi neljän puolivälieräpelin jälkeen ja vaikka täällä kuinka paljon sitä toivottaisiin.

Sen verran toivoisin Rautakorvelta, että vetäisi omat johtopäätökset ja keräisi taas kimpsunsa ja kampsunsa, JOS kausi päättyy puolivälieriin.

1 tykkäys

Jos Rautakorpea eikä Tapolaa saa, niin ehdottomasti Juujärvi/Aho

Kun tuolla ketjussa, jossa halutaan kenkää kaikille heti, heiteltiin nimiä, niin kommentoin tänne, koska ollaan aika lähellä voittaa mestaruus.

Minä näin katsojana näen kaksi vaihtoehtoa ketjun kysymykseen, ja molemmilla on sopimus Tapparan kanssa. Ja jos mennään “ehkä joskus”-linjalle, on kolmaskin kaveri omassa leirissä. Ja sillä linjalla olisi myös yksi kaveri Koilliskeskuksen risteyksestä tovin matkaa itään.

1 tykkäys

Totta. Jos Rautakorven jälkeen ei saada Tapolaa niin sitten nykyisestä valmennustiimistä pv.

Lisään vielä, että valmennustiimi käsittää tässä tapauksessa A:n.

2 tykkäystä

Juha Juujärvi olisi organisaatiossa valmiina ja varmasti omaisi enemmän hajua nykyaikaisesta hyökkäysorientoituneemmasta jääkiekosta. Tämä touhu on pitkässä juoksussa muutakin kuin pelkkiä prosesseja. Juhaa tosin on jossain huhuttu Mestikseenkin. Lehkosen Ismo on tehnyt asiantuntevia havaintoja Tapparan pelaamisen heikkouksista. Menneinä vuosina on myös ollut innokkaasti Tapparan puolella. Mitä saisi aikaan jos rosteri olisi ihan ykköstasoa?

3 tykkäystä

Mulla edelleen olis haluja nähdä isä Alexander nähdä tuossa aisaparina (jätetään vielä Alexander suuri titteli odottamaan tulevaa ).

1 tykkäys

Mitä jos tulevina kausina hommataankin ihan ykkös nippu ja kaikki eturivin valmentajat :sweat_smile:. Mikin perintö?

1 tykkäys

No joo, Ika on kyllä usein kommenttien perusteella katsellut samoja pelejä. Miksi se on jäänyt tuollaiseksi Mestis-koutsiksi?

Ensimmäisellä kaudella ylivoimaisella rosterilla tiputti Rautakorven Tapparan puolivälierissä. Tämän jälkeen ei ole Liigassa playoffs-sarjaa voittanut ja sai ohjastettua Lukon kaksi kertaa ulos playoffs-peleistä. Kolmannella Lukko-kaudella sai kenkulaa ja Rautakorpi tuli tilalle. Ei taso vaan riitä voittavaksi liigavalmentajaksi.