Kaksi vuotta voi olla jo liikaa samalle valmentajalle, mutta jos ei oo kovaa nimeä 23-24 kaudelle tarjolla joka valmis sitoutumaan Tapparaan 3 vuoden pahvilla, niin vuoden jatko Tapolalle olisi oma toive.
In my opinion, eli olen sitä mieltä, että huippuvalkku tulee.
Tami Tamminen pois suljettu
Jaa Tuomenoksa tuo vanhan saunakaverinsa Lehterän Tertsin tänne…
Onhan sekin hyvin todennäköistä et Pennanen on seuraava miesten maajoukkueen päävalmentaja. Siksi ehkä turha tehdä hänen kanssaan sopimusta, koska eihän Jalonen enää vuosia ole puikoissa tällä erää.
Ehkä Olli Salo sitten. Siinä olisi intohimoinen tulevaisuuden pelin valmentaja.
Rete Grönvall aloitti nyt KooKoon valmennuksessa Olli Salon kanssa.
Haluaisin kovasti että tässä olisi se kaksikko millä mennään Tapparassa Tapolan ja Tuokkolan jälkeen.
Voi olla että kertomuksestasi tuli minulle lukihäiriö? Jos ymmärsin oikein niin uusiutua tietysti aina pitää, mutta älä lähde korjaa sitä mikä ei ole rikki. Tämä on ollut motto omassa toiminnassani.
Kuinka nykyiset kaverit pystyvät ” päivittämään” osaamistaan? Aika hyvin omasta mielestäni.
Olli Jokisen nimen olen kuulut heitettävän ilmoille…(muistaakseni 2+1 soppari Jukureihin). En tiedä miten asiaan suhtautuisin, jos tällainen realisoituisi.
Grande katastrof. Ei voi muuta sanoa. Se on ainoo analyysi.
Ei ainakaan ole @messin mainitsema “huippuvalkku.” Eiköhän sieltä tule oikeesti huippu jos on tullakseen.
Tiedä sitten millainen olisi tiimi ympärillä, mutta lähtökohtaisesti suhtaudun tähän huhuun aika isolla varauksella.
Jos veikata pitäisi, niin mm. Antti Pennanen ja Olli Salo potentiaalisia nimiä mitä koittavat saada.
Olen tästä täysin samaa mieltä. Pennasella lähtisin irtautumaan tästä lähes ikuisuudelta tuntuneesta voimakaksikon vuorottelusta. Huippua halutaan, niin olisihan se kumma Tapparan resursseilla, jos sellaista ei tulisi.
Onko Olli Salo huippuvalmentaja?
On nähdäkseni nousemassa sellaiseksi. Toki on jo nyt
hyvä.
Kehittyvä varmastikkin, mutta huippuvalmentajasta on aivan liian aikaista puhua
Jännä kun ei Tumpin jatkosopimuksesta ole uutisoitu firman sivuilla mitään, silti 2023 on jatkettu. Eliten sivuillakin sama.
Sen takia näihin pitääkin osaavassa organisaatiossa olla silmää.
Heitän tähän omat hatusta vedetyt ehdokkaat🎩
-Kari Jalonen
-Raimo Helminen
-Antti Pennanen
-Olli Salo
-Petri Matikainen
-Maso Lehtonen
-Jyrki Aho
Ja bonuksena Hannu Aravirta!
Kumpi olisi oudompi näky Tapparan penkin takana (valmentajana)?
- Raimo Helminen
- Olli Jokinen
0 voters
En tiedä, kuinka huumorilla. Noista itse hyväksyisin Jalosen ja Pennasen. Mason, Salon ja Matikaisen tietyillä ehdoilla. Ahoa ja Aravirtaa, jonka ainakin pakko olla vitsi, en hyväksyisi mitenkään.