Olenko ymmärtänyt oikein että Tappara on “piilottanut” tämän tuonne shoppilinkin alle?
Näin mä sen ymmärsin, että tää on vähä niinkun foorumin juttu.
Laitaosuus hankittu itselle ja edesmenneelle isälle, joka kannatti Tapparaa vuosikymmeniä myötä- ja vastamäissä. Sponsorit saattaa hylätä, mutta kannattajat eivät.
Myös paita laitettu tilaukseen. Mahtavaa, että tällainen kampanja lähti liikkeelle täältä!
Pojan pelatessa Poolilla Fifaa tuli tämä YNWA mieleen, idea sama kuin KEJY:ssä.
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don’t be afraid of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
Tho’ your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you’ll never walk alone
You’ll never walk alone
Sinioranssit ry haluaa tuoda oman panoksensa pöytään!
Mahdollisuuksien mukaan olisi lanseeraus haluja uudelle kaulahuiville.
Tekstinä huivissa toimisi “Ketään ei jätetä yksin”.
Huivin päätyihin Tapparan logo + Sinioranssien logo.
Myyntihinta: summa x ja jokainen euro lyhentämättömänä Tapparan tukemiseen.
Jos on hyviä ideoita tämän asian eteenpäin viemiseksi niin viestiä tulemaan.
Joko täälä yksityisviestillä tai sähköpostilla osoitteeseen: info@sinioranssit.fi
Parhain terveisin: Sinioranssien hallitus.
Siinäpä hieno idea kotiotteluiden alkuun…
Hyväntekeväisyyteen jäljellä 490 × 10€ osuutta. Eli hyväntekeväisyyteen 5100€ foorumin ja pienen piirin kautta. Luultavasti tämän foorumin osalta rupeaa olemaan varmaan renkaat aika tyhjinä. Noiden loppujen osalta varmaan kannattaisi nyt maanantaina lyödä tuo loppu ns. yleiseen myyntiin. Eiköhän tuo somekanavien ym. kautta ole huomenna taputeltu, jos/kun Tappara haluaa nuo myydä vielä loppuun hyväntekeväisyyteen.
Sama kävi itselläkin mielessä. Loput palstan ulkopuolisten Tappara-fanien tietoon ja saataville vaan.
Tänään töissä:
Minä: Kato fani ideoi tälläisen.
Työkaveri: Joo,ihan hienoo!
Meni muutama tunti:
Ei helvetti! Oikeesti,ny on kova.
Näytin siis,lukuja miten me lähettiin talkoisiin.
Ettei ny mene ihan hunningolle,paidat tilattu ja laitaa ostettu
Eka postaus… Tämä oli sen verran kova juttu että oli pakko avata peli, aivan mahtava idea! Piti laittaa “muutama kappale laitaa” ja paita, tottakai sinisenä.
Tappara-sydän ollut 80-luvun alusta lähtien, eli vanha pieru ollaan.
Ollaan nähty nekin ajat jolloin kuultiin heittoja “kummalla on enemmän pisteitä, leppäkertulla vai Tapparalla”.
Ja ollaan oltu paikanpäällä Hakametsässä kun mestaruus ratkesi vasta videoiden kelailun jälkeen, “jouduttiin” tuulettamaan mestaruutta kahteen kertaan. Mahtavia muistoja!
Huh,huh,tuo kuumottaa vieläkin ja varmaan aina .
Näin nähtyyn tapaan ne hyvät ideat joskus eli usein syntyvät ja rakentuvat… Tämä on kyllä edennyt myös koko matkat maaleihinsa varsin mallikkaasti. Siispä samoin ilo olla mukana, kun osui sopivasti kohdille ja aika oli varmasti kaikkiaankin juuri oikea.
Vaikka projektissa voi ajatella olevan oheishyvinä jotain kenties sopivia pikku näpäyttelyjäkin eri suuntiin, niin toivottavasti jatkossakin tärkeimpänä päälinjana keskitytään niihin positiivisiin ydinsisältöihin, joissa hankkeen lähtökohta ja voima on alusta asti ollut. Muuta ei luultavasti kannata ja ole niin toimivaa lähteä yleisesti ja erityisemmin alleviivaamaan – sellainen voisi olla eri tavoin ongelmallisempaakin, eikä palvelisi enää niin hyvin kokonaisuutta ja tarkoituksia.
Kaipa paitaa on sitten ainakin vielä käytävä hankkimassa – ehkäpä sittenkin sininen, koska tuo näyttää hyvältä niin kuin itse mainoskin, ja olen kuitenkin aika hoikkakin omasta mielestäni. Hyvä kun on monia värejä.
Tappara-perhe,
kulunut viikko on ollut hyvin poikkeuksellinen. Kun ulkoinen paine nousee tuollaisiin mittasuhteisiin, niin sisäinen tiiveys ratkaisee. Me olemme seurayhteisönä kokeneet ennennäkemättömän paineen – se on tuntunut Tappara-organisaation sisällä varmasti yhtä voimakkaana kuin koko suuren Tappara-perheen keskuudessa.
Mutta kun näin mitä perjantaina 26.3. oli lähtenyt täällä Tappara.co-foorumilla Teidän keskuudessa kytemään, kipinöimään ja liekehtimään, niin se todella tuntui. Hämmennys, liikutus ja ylpeys ovat olleet päällimmäiset tunteet. Siltä tuntuu perheen tuki, kaikki tietävät miltä se lämpö tuntuu.
Useammat nimikerkit kehuivat seuran nopeaa reagointia, kun saimme Ketään ei jätetä yksin -laitamainoksen perjantai-iltana tunnissa myyntiin Teidän oivalluksenne mukaisesti. Olen ollut itse Tapparalla töissä jo usean vuoden ajan, ollut mukana tiimissä kehittämässä muun muassa mestaruuksien jälkeistä tuotteistusta ja markkinointia.
Ne ovat kaikki olleet huikeita hetkiä, mutta voin luvata, että tuo perjantai-ilta seuran ja Teidän kannattajien välillä jää ikuisesti minun mieleeni. Ne, jotka minut tuntevat tarkemmin tietävät minun olevan urheiluromantikko. Ja siinä hetkessä oli jotain kaunista. Poikkeuksellisesti teimme myös joukkueen tietoiseksi tästä mitä te rakensitte ja saitte aikaan.
Puhun useammalla kuin omalla suullani kun sanon, että tuossa seurahistorian yhdessä kovimmassa aallokossa, me saavutimme yhteisönä uuden askeleen.
Ketään ei jätetä yksin.
Tuo lause pitää sisällään paljon totuutta, historiaa ja sen sisältämä monitasoinen viesti rakentuu meidän seuramme arvoista. Saamamme palautteen perusteella se myös aidosti tuntuu Tappara-perheen sydämissä. Se herättää tunteita, muistoja, ylpeyttä ja ymmärrystä.
Useammat tahot täältä ovat lähestyneet meitä ja kysyneet mitä tapahtuu seuraavaksi, kuinka tätä ei ole vielä tehty isolla kädellä julkiseksi?
Idea seuran tukemisesta syntyi täällä. Sen taustalla olevat henkilöt monien eri nimimerkkien takana ovat täällä. Tukensa antaneet Tappara-perheen jäsenet ovat suurelta osin kaikki täällä.
Me haluamme hetken käydä läpi kaikkea tapahtunutta ja rakentaa selkeän kuvan siitä, mitä tämä kaikki voikaan mahdollisesti merkitä.
Ja me seurana lupaamme, että kun lähiviikkojen aikana suunnitelmamme selkeytyvät, niin Te täällä kuulette sen ensimmäisenä. Se tuntuu tässä tilanteessa oikealta.
Pidetään keskustelu ja ideointi perheen sisällä ennen kuin kerromme suuremmalle yleisölle.
Toivottavasti tämä viesti selkeytti tilannetta.
Vielä kerran kiitos aktiivisuudesta ja siitä, että olette olemassa ja läsnä kun ilman täyttää ilo ja juhlinta, mutta myös silloin kun ilmakehän täyttää vastatuuli – tätä ei unohdeta.
Tappara on meidän seura.
Terveisin,
Aki Hautamäki
Kehityspäällikkö
Tappara
Taisin just kastella mun silmäkulmat
Ensimmäiseen antiin en kerinnyt osallistumaan niin nyt tuli pari osuutta lunastettua.
Tämä on hieno seura ja yhteisö! Käsittämättömän hieno! Ainutlaatuinen! Kaikki tekee virheitä, mutta tämäkin virhe lopulta vain vahvistaa jo ennestään vahvaa. Minulla on mahtava fiilis jälleen kerran sen ansiosta, että kannatan Tapparaa, kiitos!
Hieno viesti Teiltä Meille
Pidetään yhdessä lippu korkealla.
Olen äärimmäisen ylpeä tästä yhteisöllisyydestä ja kampanjasta, johon en hetkeäkään epäröinyt hypätä mukaan.
Yhdessä ollaan vahvimpia.
Upea idea! Mukana
Hienoa toimintaa, herättää ylpeyttä. Pari palaa muistoissa ikuista laitamainosta ja pari paitaa tuli hankittua itselle ja pojalle. Tästä syntyy yhteinen tarina, jota voi vanhana muistella.
Hieman tuo vauhdin hyytyminen huolestuttaa mutta mukaan hypättiin. Luotan kuitenkin siihen, että tuotto käytetään Nieminen-säätiön hyväksi, vaikka se ei täyteen nyt ehtisi tulemaan.