Joku tilasi Tapparalta COVID 19 -fanipaidan

Tällainen tuli Twitterissä vastaan. Kyllä saa taas hävetä, voi j-lauta.

4 tykkäystä

Voiko tämä olla totta? Palautetta fanituotemyyntiin, jos oikeasti ovat tuollaisen myyneet. Järki hoi! Noloa, tyhmää, idiotismia. Ei vaan voi olla noin kujalla siellä myynnissä. Toivottavasti ei totta.

1 tykkäys

Varmaan kannattaa taas uskoa ihan kaikkea mitä internetistä löytyy…

3 tykkäystä

No ei ne voi sitä jättää myymättäkään jos asiakas on sen jo maksanut :smiley:

1 tykkäys

Ei varmaan kaikkea, mutta kyllä tämä taitaa olla ihan aito tapaus mitä tuossa kävin vilkaisemassa kyseistä päivitystä. Minä en tosin jaksa moisesta mieltäni pahoittaa. :smiley:

13 tykkäystä

Isoin idiootti on asiakas kun tällaista lähtee edes tilaamaan, mutta järki käteen Tappara nyt! :roll_eyes:.

2 tykkäystä

Milloin paita on tilattu ja toimitettu?

Meinasit että tuo on muokattu kuva?
Vai mahdollisesti itse tehty paita?

Minä en tiedä koska paita on tilattu, mutta kyllähän tuo aito on. Turha tässä on lähteä Tapparaa puolustamaan. Oikeesti.

2 tykkäystä

Jollakin on ylimääräistä rahaa…

2 tykkäystä

Tarkoitin sitä, että jos paita on tilattu/toimitettu esim. joulukuussa/tammikuussa, niin silloinhan tämä oli täällä Suomessa vitsi koko juttu. Eikö?

Kyllä ne tuotteet tähän mennessä on viikossa ollut tilauksesta kotona.

En kyseenalaistanut toimitusaikaa.

Ihan sama koska on tilattu ja vaikka ei koskis Suomea ollenkaan! Maailmalla tämä on aiheuttanut niin suurta vahinkoa,
että ei ole mikään yleinen läpän aihe todellakaan.

3 tykkäystä

Jep. Siitä huolimatta tämä oli huumorin aihe vielä viime viikollakin. Mutta ei sen enempää tästä taas, kun ei haluta ymmärtää viestiäni.

2 tykkäystä

Minä ymmärsin kyllä täysin pointtisi. Mutta tämä tästä aiheesta, ehkä joku asiasta enemmän tietävä ottaa kantaa asiaan jossakin välissä.

Ei muute tää kaveri uskalla laittaa paitaa julkisesti päälle. Turpiin tulee js kovaa…

1 tykkäys

No ei nyt välttämättä ihan loppuun asti ajateltu idea, mutta en nyt tämän nähdessäni paidan kantajaa menisi lyömään. Itse en asiasta mieltäni pahota, koska ilman tätä paitaakin tämä paska jyllää ympäri palloa. Eikä mitenkään lisäänny tämän paidan ansiosta. Eteenpäin.

23 tykkäystä

Puhumattakaan siitä että paita ikuistaa kesken jääneen kauden. Joo, vähän synkempi juttu kuin mestaruus, mutta myös harvinaisempi. Tässä päässä koppikäytävää.

2 tykkäystä

Tuolla paidalla on muuten aikanaan keräilyarvoa…

Ensin epäillään kaikenlaista ja sitten myönnetään tämä. Ehkä joku juuri haki tätä keräilyarvoa tai sitten muuten vaan halus muiston tästä paskasta kaudesta.

1 tykkäys