Moottoriurheiluketjiussa.
Linkki viestiin:
Forssassa alkamassa kuninkuusravien ratkaisu päivän lähdöt. Missähän ketjussa tästä voisi keskustella live seuranta tyyppisesti?
Täällä taitaa olla hevosurheilulle oma keskustelu.
Onko Sveitsin NLA sarjalle ketjua?
Nyt se näkyy Cmore / Discovery palveluissa ja muutenkin kiinnostaa niin voisi jossain keskustella peleistä.
Jollei löydy niin olisiko esim ”Sveitsi NLA 2022-2023” ketju hyvä? Voisiko siellä olla myös livekeskustelua?
Mää sanoisin, että analyyseille tämä riittää:
Mutta otteluseurantaketju olisi ihan paikallaan kai.
Missä on renkaanvaihtoketju? Pitäisi kysyä vähän mielipiteitä Hankookin ja Goodyearin välillä.
Onko meillä täällä sarjataulukkoketjua kauden eri vaiheista?
Harvinaislaatuinen marraskuun alun kuva sarjataulukosta olisi tarjolla:
Voimasuhteet-ketjuun olen noita tavannut kerätä. Rontti tusina viestiä kirjoitettu ko. ketjuun kuluneen kuukauden aikana eli ketjua voi hyvin ravistella hereille muutenkin.
Harmittavasti sarjataulukon copy–paste Liigan kuraisilta uusilta sivuilta on tehty ainakin mobiilissa vaikeaksi.
Onkohan semmosta ketjua olemassa, tai olisko semmoselle kysyntää, missä laitettais vaikka ihan lyhyesti tilastoina tai muutamalla saatesanalla ex-tapparoiden pelejä liigakierroksella?
Esim. Tänään KalPa-Jukurit pelissä Räsänen 1+2, Puistola 2+0, Simontaival 0+1, Jormakka 0+2 ja kaks komeeta rankkaria, jotka ratkas pelin.
Itte en ainakaan jaksa kovin montaa ketjua aukoa, esim. nyt jos jokaisen tehoja lyödään pelaajan omiin ketjuihin, enkä aina seuraa liigakierrosta niin tarkkaan, mutta ex-tapparat aina kiinnostaa.
Ei taida olla olemassa, mutta jos moisen avaa niin menee varmaankin Ex-Tapparat-alueelle.
Mistäs ketjusta löytyykään ne keväällä SUB:ilta ilmaiseksi näytettävät liigapelit?
Muistan, että täällä oli jossain ketjussa linkki tietoon niistä, mutta en äkkiseltään oikeaa ketjua löytänyt, kuten en netistäkään tietoa löytänyt.
En kans muista, mutta linkki löytyi:
OK, kiitos paljon. Olen vähän tunari etsimään.
Olen tässä vuosien varrella jonkin verran kääntänyt tänne foorumille Tapparaan liittyviä saksalaisia ja ruotsalaisia artikkeleita. Yleensä nuo käännökset vievät itse ketjuista merkittävästi tilaa, joten ajattelin kysyä, olisiko jatkossa parempi tällaista tehdessään avata kokonaan uusi ketju? Vai voisiko esimerkiksi olla yleisketju “Tapparaan liittyvän materiaalin käännöksiä”. Ei näitä hirveästi tule kuitenkaan, silloin tällöin kuitenkin.
Jos jotain asia kiinnostaa niin itse käytän näitä mahdollisuuksia siihen, että voin ylläpitää omaa kielitaitoani työelämässä.
Eikö nuo menisi mediapeli-ketjuun?
Voisi laittaa sinnekin, mutta usein on myös yhteen peliin liittyviä tai yhteen vastustajaan, jopa pelaajaan liittyviä artikkeleita. Ne sopisivat - ja usein ne myös linkataan - siihen itse peliketjuun kuten tuo viimeisinkin. Jos porukkaa ei liiemmin häiritse tuollaiset tekstimuurit siellä peliketjussa niin minulla ei ole mitään nykysysteemiäkään vastaan.
Tekstimuurien tapauksessa voi aina harkita piilottamista details-tägien taa.
Klikkaa tätä
Tekstiä
tekstiä
tekstiä
tekstiä
tekstiä
tekstiä
tekstiä
lisää tekstiä
aina vaan tekstiä
Olisiko Tappara ulkomaisessa mediassa ketju parempi?
Mun mielestä paras on aina siihen ketjuun, mihin artikkeli liittyy. Jos ei mihinkään ni sitte se yleinen mediaketju.