Koitan olla ensi kerralla tarkempi. Kiitos huomautuksesta.
Ei. Vaimo on vaimo. Ex-vaimo saa olla akka,ämmä,emäntä,eukko tms.
Melkein innostuin tykkäämään ja vähän tykkäsinkin.
Kyllähän paskamainen nalnen on paskamainen nainen. Ihan yhtä paljon kuin paskamainen mies on on paskainen mies.
Meinasin tähän jatkaa asioista miten se pieni kiukkuinen tynkä ohjaa asioita, en lähde siihen nyt.
Joskus se ex voi myös olla “nimeltään” nainen. Harvoin kylläkin mutta on niinkin päässyt käymään ettei ole pahan sanaa.
Olenkohan jotenkin poikkeava kun en pidä sanaa muija milläänlailla pahana… ja itsekin käytän sitä…
Naiset käyttää keskenään! Itsekin huomannut. Muija ehkä sellainen minkä voisi hyväksyä mutta ämmä/akka on jo…
Ei se kyllä ole. Sopiiko kysyä, että miten päädyit tuohon lopputulokseen?
Vähän karkaa teikäläisen jutut. Ei heru tykkäyksiä jos niitä etsit. Mene nukkumaan, ei naurata.
Pieni kiukkuinen tynkä
Sinä olet liian syvällä “lätkä/äijä” maailmassa.
Jos sanoisin Sinulle aamulla näin:
Käyppäs muija keittämässä kahveet!
Olisiko ok?
@Devilady huomaa kohteliaisuus, iso S.
Keitä v**** itte kahvis
Mistä me puhutaan?
Ei tossa se muija sanana haittaa vaan se että käsket kahvit keittämään. Keitän vaan ittelleni… ja syön kaikki pullatkin… enkä jätä sulle muruakaan
Sulla on nisuja ja nyt vasta ilmoitit!?
En tykkää makeasta, enkä syö jälkkäreitä. En myöskään tykkää sanoa naisia muijaksi. Ja tämä muijittelu/ämmättely saa loppua heti tähän puolestani.
Minulle riittää se, että minulla on yksi ■■■■■■■■■■■ ämmä/muija pomona.
Ja kotona yksi rakas ämmä/muija/akka/emäntä…
Vaimo(ehdokas?)
Täällä kun ollaan puhuttu muijista/akoista/eukoista ja mistä vielä, sanokaas voiko naista sanoa jätkäksi?
Mä sanon tietyissä tapauksissa.
Se riippuu ihan siitä, mitä paljastuu jos ja kun nainen ottaa housut jalastaan.
Mielestäni voi, mutta todella tarkkana pitää olla.
Pitää olla oikean ihmisen lisäksi myös oikea asiayhteys, muuten saattaa tulla sanomista.
En silti suosittele tuota!
Kuten tuossa mainittiin. Jos yllätykseksi löytyykin miehen vermeet niin voi. Eikai muuta syytä sille olisi että voisi