Kimppakyydillä peliin

Ei tainnu olla ketään menossa? Nooh, kettellaan telkkarista.

Ei ollut lauantaina yhtään avuliasta Koskilaista liikenteessä. Mites onnistuisko tänään Ässät peliin?

Auttakaa nyt joku henkilöä mäessä. Sydäntä riipaisee katsoa tätä huhuilua ilman vastauksia.

Edit. Vaihdoin miehen henkilöksi

9 tykkäystä

Ja vielä kaksi kärpästä yhdellä iskulla:

  • edes hetkeksi pois Valkeakoskelta,
  • Tapparan peliin.
3 tykkäystä

Kiitos vertaistuesta :wink: On toki telian passit ja tiketit että ei peli väliin jää mutta jotenkin tuntuu hölmöltä pitää kausaripenkkiä tyhjänä.

Nyt olis tilanne muuttunut niin että rouvalla on jotain agiliitto touhuja niin että pääsen menomatkan siivellä. Eli jos paluuta olisi tarjota niin tänne tai yv.

1 tykkäys

Viiala-Akaa alue ja Lempäälä matkalla, kyytiä voi kysyä.

Ihan joka kotipeliä en käy katsomassa mutta monta on jo tullut nähtyä ja jokunen vieraspeli.

Kysyminen ei mitään maksa ja matkakin on ilmainen. 2-3 henkilö maksimi mukaan, muu perhe (avovaimo ja poika) täyttää jonkun verran autoa.

Mikäli mielessä joku vieraspeli johon mieli halajaa niin matkaseura voi tehdä sen että tulisi itsekin lähdettyä, yksin ei aina jaksa lähteä paahtamaan esim. Poriin tai Kuopioon, mielenkiintoa olisi käydä kuitenkin esim Raksilassa katsomassa joku vieraspeli.

Onko torstaina pk seudulta ketään menossa Hämeenlinnaan peliin? Mahtaisko mahtua kyytiin?

1 tykkäys

Mä oon kierrellyt nyt parin vuoden sisään loppuja liigahalleja, joissa en vielä ollut käynyt. Toiseksi viimeisenä kohteenani on pe 29.11. Mikkelin Kalevankangas. Otin päivän töistä vapaaksi ja lähden liikkeelle n. Klo 13.00 koilliskeskuksen eli Luhtaan ratsastustallien “joukkoliikenneparkista”. Raksila jää vielä tulevaksi haasteeksi.

Juk-Tap matsiin pääsee siis henkilöautolla kyydissäni 3 ensimmäistä yv:n laittanutta nimimerkkiä (tai nimimerkin kaveria) nimellisellä 5 e korvauksella. Voi tulla startista kyytiin tai poimin väliltä. Lahden kautta ajellaan. Itselleni ostin jo lipun seisomapaikoille, joten itse reissaan Mikkeliin joka tapauksessa. Yhden pysähdyksen taktiikka meno- ja paluumatkalla eli kunnon kahvittelu/jaloittelutauot pidetään.

Säännöt : Kuski ei polta, eikä nauti alkoholia matkan aikana, joten eivät kyytiläisetkään…:innocent:

Ilmoitan valituille, jotta ehditte hommata tiketit ajoissa ja puhelinnumerot on tietty hyvä vaihtaa.

16 tykkäystä

Hienoo että saan seuraa seisomakatsomoon. Mää ootan tääl sit teitä :tappara:

3 tykkäystä

Hyvä. Pari mahtuu vielä, jos kiinnostaa.

2 tykkäystä

Mikkelin spektaakkeli lähestyy… on se ihme ettei tällainen vuosisadan huippumatsi kerää edes h-autoa täyteen… :grin:

2 tykkäystä

Eikös Herra Treppu asunut tuossa kolmostien varrella? Ostin just lipun peliin. Jos junalipun voi perua, voin napata sut matkalla kyytiin.

5 tykkäystä

Erittäin ilmastoystävällistä! Hienoa toimintaa! :slight_smile:

2 tykkäystä

5 posts were merged into an existing topic: ✓ Testiketju kaikenlaiseen testaukseen

Tänään tulos peliin täältä Vantaalta. Mitkäs bussit menikään rautatieaseman suunnalta Hakametsään?

Vaikka mitkä: 17, 29, 80 nyt ainakin tulee ekana mieleen. Lisätään myös 3 ja 25.

1 tykkäys

Mun kartassa Vantaa ja Espoo on samalla suunnalla.

Jos en ihan väärin muista niin @Jussip95 asustelee Espoossa??

1 tykkäys

@Patze vastaan tänne ketjuun. Itse tosiaan Espoosta lähden tänään peliin, niin kuin @BlueOval tuolla otteluketjussa muisteli.

1 tykkäys

Tarkalleen ottaen Matinkylässä, Mattby på Svenska

1 tykkäys

Autollako menet? Mulla yhteistyökumppani tarjoaa VIP jutun Hemingwayn alakerrassa, alkaa jo 15:30, tuskin niin aikasin oot menos😂