Kissanmaankatu: 29, 80
Sammonkatu (Prisman kohdale): 3, 17
Hervannan valtaväyä (Hallin kohdan pysäkit): 20
Linja 25 ei mene rautatieaseman kautta kun kulkee nykyään Kalevan tien kautta, Koskipuisto/Paapan kapakan kohdalta pääsee Prismalle.
Korjataan vielä sen verran, että 25:n pysäkki on nykyään Aleksanterinkadulla ratikkatyömaan takia eli hiukan lähempänä rautatieasemaa.
Ostin junalipun vain työmatkaa varten! Riihimäellä asustelen.
Olisitko mihin aikaan Riksussa, jos nouto sieltä onnistuu?
Toki nouto onnistuu. olisko siinä kolmen aikaan, niin on ajoissa hallilla?
Niin ja yks vaihtoehto ois nouto Hyvinkäältä! Se vois olla jopa parempi, nii ehdin olla töissä vähän pitempään. Oisko motarin vieressä oleva ABC hyvä?
Se on oikein hyvä! 14:45 siitä?
It’s a deal! Kiitti viä!
Onkos täällä ketään, joka menisi peleihin Jämsästä tai tästä Jämsän ohi?
Ajeleeko joku ahkera Sääksjärven ohi peliin mennessään? Voisin hypätä jousille, bensakustannuksiin voin osallistua
Menin jo, kiitos!
Onkos joku ajelemassa (Tampereelta tai sen kautta) tuohon Porin-peliin keskiviikkona 4.3.?
e: Ketju ylös.
Me säästetään @Treppu kanssa taas luontoa ja tullaan kimppakyydillä. Eli minä poimin tämän kannattajan matkalta kyytiin!
Moro vaan… olen menossa wise hockey turnausta katsomaan tulevana viikonloppuna…
Asustan riihimäellä, joten jos joku tarvii kyytiä niin katotaan osuuko aikataulut
Lähtö ajoissa pe iltapäivällä ja paluu la iltana
Viikonloppu jää väliin, mutta hyvä tietää jatkoa aatellen että täältä suunnalta muitaikin faneja.
Onko kukaan suuntaamassa Lappeenrantaan ens viikon perjantaina?
Jos ei, meen junalla mutta joudun lähteen noin puolessa välissä kolmatta pois, jotta pääsen viä himaan. Tai odotan melkein aamukuuteen ja hyppään vasta sillon junaan.
Yöpyminenkin voisi olla vaihtoehto mutta se tuntuisi jotenkin overkillilta muutaman peliminuutin tähden. Ei se raha kuitenkaan puussa kasva. Autonkin vuokraamiseenkin palais jonkin verran hynkkyä.
Etelästä tulevat poimii porukkaa kyytiin?
Koukkaatte ohitustietä täällä lännessäkin?
Uusi työsuhdeauto on linja-auto?
Oli miten oli, mutta aika halvalla saa kuitenkin Tampereella pysäköidä.
Ei toki, mä kuljen Areenalle lähijunalla kun Tesoman seisake on 10min kävelyn päässä.