Tarviiko @Treppu kyytiä Tampereelle?
En tartte mutta kiitti tarjouksesta!
Onko kukaan menossa pelin jälkeen Pohjoiseen päin? Ylivieskaan matka.
Akaan suunnasta pääsee 1-2 mukaan jos kiinnostaa. Lähden yleensä melko ajoissa Areenalle eli n. 1 h ennen peliä kohteessa.
Kysyn seuraa tositarkoituksella, eli olisiko joku menossa Vantaalta ensi viikon tiistaina Kouvolaan katsomaan peliä? Ja jos olisi, niin voisiko jostain Jumbon/Aviapoliksen ympäristöstä päästä kyytiin? Toinen vaihtoehto matkata VR:n kyydillä. Tai sitten jos joku on junalla matkaamassa, niin voisin lyöttäytyä seuraan.
Osta mulle pääsylippu, mä kuittaan polttoaineet ja mennään.
Onko kukaan menossa lauantaina mikkelistä kouvolaan… junalla pääsee mukavasti pelin jälkeen takaisin mutta menojuna olisi jo kahdelta perillä enkä kouvolassa halua olla yhtään pidempään kuin pakko🤔
Tää on kyllä semmonen tarjous, josta ei voi eikä saa kieltäytyä
Laitellaanhan viestiä porukalla
Siirtelin viestejä ottelusarjan ketjusta tänne. Yhtä viestiä en voinut siirtää kun siinä oli muitakin osia, joten lainaan siitä osan:
Kiitos! Ollaan siirrytty asiassa viesteihin kaikkien osapuolien kanssa.
Tässä on olemassa nyt vahva riski, että joudun ekaa kertaa ihan seisomaan katsomoon.
Mikäli huomenna olisi PK-seudulta Kouvolaan lähtijöitä, niin autossa olisi tilaa 1-2 hengelle.
Olisiko huomiseen peliin ketään Kuopio/Siilinjärvi akselilta menossa? Tuli koulusta etäpäivä niin olisi mahdollista lähteä uusi halli tsekkaamaan jos vain kyyti löytyisi.
Hyppää junaan.
Melko varmasti hyppäänkin jos ei muuta kyytiä löydy.
Tosin eipä onnistukaan kun junia ei tule ennen aamua takaisin. Sehän se aiemminkin on ollut este.
Otat hotellista aitiohuoneen, näkee pelin ja on yöpaikkakin samalla
Opiskelijan perse ei kestä muuten olisi loistava idea. Kai tässä käy että itse ajan Tampereelle mutta kun tekisi mieli pari ohraista ottaa. Jos täältä Kuopion suunnalta saisi muitakin peliin lähtijöitä niin olisi kova juttu ja voisin kyllä ajaakin. Yksin ei huvita autolla lähteä ajelemaan.
Ei liity varsinaisesti saapumiseen vaan lähtemiseen.
Onko Helsinkiin päin menossa torstain 28.4.2022 matsin jälkeen ketään, jonka kyydillä pääsisi isolle kirkolle? Maksan tietenkin osan polttoainekuluista.
Mestaruuden tullessa torikierroskin kelpaa vallan mainiosti ennen lähtöä, mutta ei pakollinen. Aamuun asti ei pysty jäädä juhlimaan vaikka haluaisi.