Kipinävahti: Aron ja Tuomenoksan viimeiset peliliikkeet 2022-2023

Seurajohto haluaisi ilmeisesti pistää myynnin auki, mutta Rautakorpi on asiaa vastaan. Näin mielestäni jostain luin.

2 tykkäystä

Nimenomaan. Ja edes teoreettinen mahdollisuus poffeihin saattaa pitää yleisön hallissa. Seuraava peli saattaa olla kaiken ratkaiseva asia. Jos päättävät myydä pelaajia, niin sitten alkaa melkoinen kuhina.

Luin itsekin tuon suuntaista juttua ja kuulostaisi loogiselta ainakin Jukan tuntien. Hyvä näin urheilun kannalta jos talous kestää myynnin aloittamatta jättämisen.

Isoa peukaloa Jukalle, jos näin on, vaikka tuo sitten tarkoittaisikin, että meillä jää Platzer saamatta. Koneessa on vikaa, jolloin yksittäisten toimijoiden rooli korostuu.

1 tykkäys

Mun mielestä Jukka voisi todeta, että suomalaisen seuran CHL-mestaruus on niin iso juttu, että on kokonaishyödyllidempää lainata Platzer :upside_down_face:

6 tykkäystä

Sulla on nyt selvästi jotain hampaankolossa. Kaivoit noi ohimenneet Savinaisen, Turkulaisen, Haapalan ja Reunasen. Mä voin kaikista laittaa sulle yksityisviestinä syyt miks meni loppupeleissä puihin. Laitoitko niitä mitkä on osunu?

En laittanut osuneita, kuten varmasti luit. Voit toki puhdistaa maineesi ja kaivaa ne esiin. Ainut syy, miksi otin ohareita esiin oli se, että vissykommentti meni ihmisiltä selvästi ohi. Tiedän, että huhut elää ja paljon on muuttujia.

Minua ei tässä mittailussa kiinnosta, miksi joku meni ohi, mutta asiaan on hyvä ketju: Melkein Kirvesrinta - ketju vuosien varrelta läheltä ja kaukaa pitäneistä huhuista

Tuomenoksan mukaan Tappara hakee pakkia:

15 tykkäystä

No tehään sit sama, jos mun luotettavuus on koetuksella. Jos Gardiner ei tuu Tampereelle, niin torstaina 16. päivä kaikille halukkaille ilmainen kalja, ja sulle koko ilta.

Edit. Champsissa.

27 tykkäystä

Sentteristä ei mainintaa mikä voisi puoltaa, että Virran loppukausi ei ole haudattu eikä Rauhalan. Toki ei sitä koskaan tiedä mitä eteen tulee. Pari todella mielenkiintoista päivää edessä.

1 tykkäys

JYPistä vois löytyä rooliin Ottavainen, mut riittääköhä iha viel.

1 tykkäys

Itse haaveilen tuosta Winbergistä.

Tapparaan vai Ilvekseen?

Mitä luultavammin Meille, mutta myös Ilves on vaihtoehto. Tiistaihin asti on aikaa päättää.

3 tykkäystä

21.2 tulee ainakin Tampereelle, kun on Ilves-JYP, mikäli siis ei muuten tule😃

4 tykkäystä

Donohue tai Moro kelpaisi hyvin, huomenna Saipakin tulee kylään

Mitä me jollain hiiren kokosella Don-ohuella tehään kun tarvitaan Don-paksu.
Joku jolla kasvaa karvoja rinnassa ja perseessä. Joku joka osaa pistää luukut kiinni ja limpun lasin kautta **ttuun.

9 tykkäystä

Ihan vahva kaveri kyseessä joka osaa pelata kovaa ja tapella tarvittaessa, mitat ok 183/87 toki Moro 193/93

No itseasiassa mitat näyttää ihan kelvollisilta, mutta vissiin ei mikään shut down -pakki kuitenkaan ole.

Kyllä siellä on Pakarisen kanssa painittu, kyllä tämä kaveri osaa myös sen poliisin roolin. Videota en löytänyt tälle matsille