Suninen . Äijä menettää Harjulla jarrut ja tulee vastaheitoilla maaliin. Häviää toki 10 sekuntia, mutta perkele!! Ei näyttäny kylmäävän, eikä antanu periks.
Kasasin parin eri ketjun viesteistä ralliseurannan. Siirtelin silleen taktisesti paloittain ja koitin pitää viestit suunnilleen aikajärjestyksessä.
Rovanperä jr. on kyllä tekemässä itsestänsä melkoista legendaa. Näen jo silmissäni ne meemit, mitä tämän päiväisestä netissä tullaan vääntämään.
Iskari konepellistä läpi. Etutolppa liinoilla kiinni ja ek maaliin. Mutta siitä vielä viimeinenkin ek maaliin ja yöks huoltoon, jossa auto saadaan taas kisakuntoon ja taistelu jatkuu. Viimeinen ek taisi tulla vielä konepelti pystyssä.
Tää herra on kyllä jotain muuta!
Huikea suoritus!
Eikö tuo ollut jo paikaltaan ennenkuin video alkaa?
Näyttäisi olevan. Kalle kertoo, että meni rikki mahdollisesti jarratuksessa ja oli normaalilla ajolinjalla.’
Rovanperän Skoda hajosi Päijälän erikoiskokeen toisella ajokerralla. Vasemman etupyörän iskunvaimennin meni rikki matkan varrella ja pyörä painui vinoon. Rovanperä ei heti tiennyt, miksi jousitus hajosi. Hän arvioi kuitenkin osuneensa johonkin tiellä jarrutuksen aikana.
– Täytyy katsoa videolta, mitä siinä oikein tapahtui. En nähnyt mitään, mihin olisi osunut. Olin normaalilla ajolinjalla, pettynyt Rovanperä kertoi.
Itse olin vähän skeptinen tuohon Ruuhimäen loppuun rakennettuun hyppyriin. Mitä vielä. Todella näyttäviä hyppyjä.
Neuville veti kyllä huikean Super Stagen. Hyvä että pesi Ogierin.
Sébastien Ogier tykitteli Ruuhimäen Power Stagen maaliin kaasu pohjassa ja leiskautti yli 60 metrin hypyn.
Tänak hoonasi kaikki kisassa ja vielä power stagelle viimeinen kruunu.
Ralli-Matti hävisi vääntönsä Östbergille.
Edit. Lippumerta kun katsoo tuolla niin luulisi olevan Viron ralli kyseessä.
Hienosti Mäkisen Tommi otti Toyotan pääjohtajan mukaan juhlimaan voittoa yariksen katolle.