Klassikkoseuranta: 31.3.2020 Klo 19.30 Liiga-klassikko: Kärpät-Tappara 3. finaali (6.4.2003)

Ennakoin, että Kärpillä on vaikeuksia syttyä peliin, jos voittavat jo tässä TPS:ää vastaan mestaruuden.

2 tykkäystä

Onk se jo toipunu eilisestä? :rofl:

Meillä lepoetukin!

1 tykkäys

Jatkoilla, Kärpät on vahva. Tiukka maalin peli.

2 tykkäystä

Kärpät juhlivat ensin tänään mestaruutta ja sitten heti perään tuleekin uusi peli levännyttä joukkuetta vastaan.

2 tykkäystä

Näissä B2B-peleissä on kyllä se hyvä puoli, että otteet voi parantua yön yli. :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Näkyyhän kaikilla muuten Mtv3+? Meinaan, jos menee jatkoajalle, niin saattaa F1 painaa päälle.

5 tykkäystä

Totta. :thinking: No toivottavasti äijät painavat 0-6 -lukemat tauluun jo avauserässä, niin ei tarvitse moisia pohdiskella.

2 tykkäystä

Onneksi Brasiliaan on povattu sadetta, toivotaan että ennusteet pitää.
Tosin ei mua haittaa kun oon Raksilassa, mutta ihan teitä kotikatsojia ajatellen.
:dash::boom::sweat_drops:

2 tykkäystä

Luotetaan siihen että tulee nopea ratkaisu.

Tämän pelin jälkeen vetelin ison potun viskiä. Oli aamulla aika ohkainen olo töissä. Onneksi pomo oli ymmärtäväinen ja sain huilia kahvihuoneen sohvalla melkein koko päivän.

2 tykkäystä

Tämä peli pitää hoitaa ettei sarja turhaan veny. Edellinen kevät kaivelee sen verran etten tiedä mitä teen jos tulee kolmesti putkeen finaalitappio …

Veikkaan että jos tänään Tappara viä niin Ale pub pikajunassa lärvilankut kovaa valuuttaa💪 Jos grandstarissa piiputtaa kanavat niin kannattaa juosta äkkiä konttoriin. Siellä näkyy MTV+

1 tykkäys

Varoitus - spoilereita!

Tämä mestaruus jäi siitäkin mieleen että joku porukka istui Grandstarin ikkunapaikalla arviolta noin viikon putkeen. Koulumatkaa tuli kuljettua bussilla Hämeenkatua, joten pääsin havainnoimaan.

Itse päädyin kahden HC ilvesläisen kanssa Henkkaan, jossa esiintyi Vesku Jokinen. Muuten meno ei ollut erityisen villiä. Olisikohan Vesku coverannut Mää ja Tapparan miehen…muistelen että jonkun aiheeseen sopivan laulun veti.

2 tykkäystä

Olipa hiljainen pohjoinen :astonished:

6 tykkäystä

Laimeeta!

1 tykkäys

Saukkonen. :frowning:

En muistanutkaan, että Bäcks oli Kärppien maalilla.

Cama, sit mennään hei! Hereillä alusta asti! Let’s fkng mennään! :muscle:

1 tykkäys

Pirneksen isäpappa veti kyllä komeesti maammelaulun tuossa pari riviä alempana

1 tykkäys