Konsoli- ja tietokonepelit

Ajoin tuossa joskus ratilla ja polkimilla sen Tsukuban 9h endurancen. Oli vähän perse puuduksissa sen jälkeen.

2 tykkäystä

Tuolta yltä otat linkkaamani D-Fendin (näköjään olin piilottanut niin hienosti linkin, että kukaan ei ollut uskaltanut painaa :smiley: )

Tässä uusi linkki:
http://dfendreloaded.sourceforge.net/

Peli vaikka tuolta:
http://www.abandonia.com/en/games/656/Manager%2C+The.html

purat sen paketin koneelle ja lisäät tuon pelin siihen D-fendiin, mitään asetuksia ei muistaakseni tarvi muutella ja käynnistät pelin D-fendin kautta, niin se hoitaa kaiken muun paitsi sen pelaamisen.

Itse juuri lisäsin pelin :wink:

1 tykkäys

Tuota tuli hakattua Amigalla tunti, jos toinenkin.

1 tykkäys

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: EA Sports: NHL (pelisarja)

Ensi sunnuntaina 6.1.19 kello 18:30 se taas alkaa, nimittäin viikon pikapelimaratooni.
https://gamesdonequick.com/schedule

Vuosi sitten kirjoittamani tiivistelmä asiasta:

Tapahtumaa voi seurata sekä järjestäjien sivuilta että Twitchistä alla suora linkki Twitchiin.

4 tykkäystä

Siis vedetääks tossa niinku jotain “speedruneja” vai mikä tos on pointtina?

Juurikin se, joko ihan älyttömän paljon glitchejä (eli pelin koodausvirheitä hyödyntäen) tai mahd nopeasti peli läpi jos esin on 100% suoritustavoite.

1 tykkäys

Viikon kestävä Awesome Games Done Quick pelimaratoonin lähetys alkaa aivan näillä minuuteilla. Ensimmäinen peli pyörähtää käyntiin 19:00 lähetys alkaa nyt 18:30.

2 tykkäystä

Mistäs tuollaista näkee?

1 tykkäys

Kotisivuilta
https://gamesdonequick.com/

Tai suoraan Twitchistä:

2 tykkäystä

Muutaman kerran on tullut katsottua AGDQ:ta ja kesäistä versiota SGDQ:ta. Yleensä viikon maratonissa on pari mielenkiintoista peliä, mutta onhan noita pikajuoksuja muutenkin mukava katsella. Varsinkin jos kyseessä on peli, jota on itse tahkonnut lukemattomia tunteja.

1 tykkäys

Olenko minä ainoa kuka pelaa ETS2:sta ja ATS:ää? =)

Itselläni käytössä juurikin tuo G29

Tuli jo pari kuukautta sitten hommattua red dead redemption 2. Ja nyt vasta näin loman aikaan on kerenny pelaamaan. On kyllä nätti ja koukuttava peli. Nyt, kun on vielä kontrollit oppinut kunnolla, niin hujahtaa kyllä illasta useampi tunti pelin parissa, niin ettei huomaakkaan :grin:

2 tykkäystä

Residen Evil 2 remaken demo on tarjolla konsoleille ja tietokoneelle. Siinä saa tasan 30 minuuttia pelata demoa, minkä jälkeen demo loppuu ajan tullessa täyteen.

Pleikkarilla tuli tuota kokeiltua ja säikähdystä tuli tuossa ajassa koettua. Peli oli hieman hidastempoinen, mutta tuo tempo sopii tuollaiseen peliin missä tunnelmaa luodaan erilaisilla ympäristön äänillä. Keinotekoiselle vaikeustason nostolle pienen inventaarion myötä myös pieni peukku. Tunnelman ja grafiikan puolesta peli oli todella vaikuttava. En tiedä miten tuo pimeys jaksaa koko pelin kantaa, mutta poliisiasemalla hengaillessa se ainakin toimi. Dead Space-sarjan ja vanhojen Resident Evileiden ystäville tuota tekelettä voi suositella varauksetta.

Peli julkaistaan näköjään täysihintaisena 60 eurolla, niin täytynee odotella jonkin aikaa, että pelin pääsee kotiuttamaan alelaarista.

30 minuuttia peliaikaa?! Silloin kun minä olin nuori Resident Evil 2 -demossa taisi olla 10 minuuttia peliaikaa. Vuosi oli 1997 ja demo tuli pelattua noin 1997 kertaa läpi.

Ressa on kyllä huikea sarja, joskin taso romahti jossain kohtaa totaalisesti. Siis tarkalleen ottaen nelosen jälkeen. Sitä ennen 1, 2, 3, RE:C:V(X) ja 4 oli ihan törkeen kovia.

1 tykkäys

Pelimaailman yksi suurista on Suomessa, taitaa olla Remedyn vieraana.

Hideo on siis kehittänyt MGS sarjan:

6 tykkäystä

Tekis mieli hommata futispeli 12 vuoden tauon jälkeen. Fifa 19 vai pes 19. Onko kokemuksia?

Itse tykkään Fifasta enemmän… Se vähän helpompi oppia kuin pes mielestäni ja ns. Kasuaalimpi… Mukana myös yksin pelattava tarina moodi Fifassa(19 tosin trilogian vika osa, edelliset 2osaa oli 17 ja18 Fifoissa) +lisenssit kymmeniin joukkueisiin ja satoihin pelaajiin… Molempiin ei varmaan kuitenkaan pety, valitsee sitten kumman tahansa…

1 tykkäys

Ei ole kokemusta PES -sarjan peleistä useampaan vuoteen, niin en lähde vertaamaan.

Fifalle voin kuitenkin antaa suositukset. Koska EA, niin ei joka vuosi kannata uutta ostaa, mutta jos ei ole vuosiin pelannut, niin tämäkään ei ole ongelma. Journeyn tarina on toki viime vuosina kehittynyt, mutta monissa muissa pelimoodeissa muutokset ovat varsin näennäisiä.

V2 näytti julkaisseen arvostelun Fifa19:stä vertaillen sitä jonkin verran PES:iin. Koska omat näkemykset menee aikalailla yksi-yhteen tuon kanssa, niin linkataan arvostelu itse kirjoittamisen sijaan:

1 tykkäys

Taidan kääntyä fifan puoleen. Onko 18 ja 19 välillä paljon eroa? Pärjäiskö tällanen ns. aloittelija ylivuotisella painoksella. Hinnassa on vaan monen kymmenen euron ero.