Halutaan: PS3 pelien lahjoitus

Terve! Aloitin juuri työskentelyn uudessa lastensuojeluyksikössä ja nyt kun toimintakin on tosiaan ruohonjuuritasolla niin kysynkin : Löytyisikö yhteisömme jäseniltä vanhoja PS3 konsolipelejä joita voisi lahjoittaa hyväntekeväisyys mielellä meidän yksikön käyttöön? Sen verran rajoituksia ettei saisi olla mitään K18 ampumapelejä yms. Eli perus änäriä,fifaa,rallipelejä yms hakusessa. Tulen itse todennäköisesti Tappara-Tps peliin Tampereelle niin olisin mahdollisia lahjoituksia silloin voinut ottaa vastaan :slight_smile: Toki nämä PS pelit ovat vain yksi asia mikä nyt kävi mielessä kun 10v vanhaa änäriä pelailtiin. Varmasti kelpaisi myös kaikenlaiset lukemiset Aku Ankan/Roope sedän taskukirjat, lautapelit yms. Yvllä tavoittaa!

9 tykkäystä

Kelpaako PS4? Vaikka jemmaan, jos tulee konsoli jossain kohdassa. Voin antaa NHL17 ja 18 pelit. :blush:

Eiköhän nuo kelvanne jos ovat ylimääräisinä🤔. Eilen alkoi toiminta niin olin kyllä heti voitelemassa johtokuntaa että nelosta tupahan😁.

4 tykkäystä

Täysin ylimääräisiä ja heti kun saan kakskymppisen haettua, toi 19 on myös ylimääräinen ja senkin saa :blush:

Pidetään muistissa niin infoan jos saadaan konsolipäivitystä! Nyt ollaan tosiaan niin alussa koko hommassa ettei pleikkarit ole prioriteetti #1 :grin::joy:

2 tykkäystä

Infoa ilman muuta. Varmaan haen tässä kohta uusimman version, niin sitten saatte noi kaikki kolme. Teette tärkeää työtä ja mielummin annan vanhat pelit teille kun yritän niitä itse myydä ja saan joitain euroja. :blush:

@Kujamaki pistin tossa vähä kyselyä, jos löytyisi teille PS4 konsoli omasta kaveripiiristä. :blush: Menkööt nyt tänne saman otsikon alle.

8 tykkäystä

Voin kattoa löytyiskö jotain sopivaa :slight_smile:

1 tykkäys

Jahans. Siellähän ruvettiin oikeen hommiin :grin:. Kiitoksia isosti :hugs:

2 tykkäystä

Katsotaan kuinka hommat nyt etenevät kun @Jussip95 saa lisätietoja. Eivätkä ne PS3 pelitkään varmasti pelaamatta ole jäämässä :slightly_smiling_face:

Ei ainakaan toistaiseksi ole kuulunut mitään. Eli ei varmaan löydy.

Kolmosen pelejäkin on löytynyt jo montaa sorttia niin niilläkin päästään jo vähän nykyaikaisempien pelien pariin :grin:. Se nyt ei kuitenkaan pääasiana ole että kaikki olisi viimeisen päälle.

1 tykkäys

Pöö! Nyt varmistui että pääsen tuohon tiistain TPS peliin niin silloin voisin mahdollisia lahjoituksia noudella! Muutamasta jo hommat sovittuna :+1:t3:

Kävin pelit läpi ja kaikki oli räiskintäpelejä :unamused:

1 tykkäys

Multa vois irrota ps3 konsoli+pelit. En ole aikoihin käyttäny niin turhaan tuossa pölyttyisi… Olis noi Move ja buzz kapulatkin.En tie koska oon tulossa Tampereelle päin mut jos Riihimäen lähistöllä pyörit (tai joku tuttu) joskus niin vinkkaa…

E: ping @kujamaki

Moro. Olis PS3 (40GB) ja 7 peliä jotka voisin lahjoittaa.
NHL09, LittleBigPlanet ja Gran Turismo 5(avaamaton) varmaan alle K18 -pelit.
Lapsille sopimattomia: Assassins Creed, Red Dead Redemption, GTA4 ja Modern Warfare 2.
Pelit voinee vaihtaa uudempiin gamestopissa tai vastaavassa.

Olen tulossa Tampere/Ylöjärvi -alueelle 20.12 ja voin tiputtaa laatikon, piuhoneen ja yhdellä ohjaimella, tarvittaessa lähialueelle.

T: Tomi

Morjens! Kiitoksia viestistä! Tällähetkellä pelitilanne on hyvällä mallilla ja konsoli tosiaan jo löytyikin. Itse tosiaan vaikutan kaikenlisäksi täällä Etelä-Pohjanmaalla niin harvakseltaan tulee Tampereella oltua :grin:

Onnistuuko sellanen, että laitat mulle yksityisviestillä osoitteen johon voi postittaa noita pelejä? Mulla on tossa nopealla silmäyksellä 14 PS3 peliä, jotka vie mun hyllyssä vain tilaa ja lupaan pistää ne viimeistään ensi vuonna postilla/matkahuollolla tulemaan, jos otat koko satsin vastaan. :slight_smile:

Siinä on parit ammuntapelit mukana, mutta saat käydä ne vaihtamassa skideille sopivampaan matskuun tai napata itsellesi jos nappaa. GT5 ja 6, FIFA 11, Need For Speed Shift, ICO + Shadow of the Colossus ja Guitar Hero World tour (ei soittimia) on ainakin kaiken ikäisille. Assasin’s Creediä, Heavy Rain, Uncharted II ja Bioshock 2 on sitten aikuisempaan makuun…

Laitan YV!