Saksan hintaseurannan kautta löytyy uk versio ps5, mutta hinta suolanen 740€. Mainostavat worldwide shipping, en linkkaa halukkaat saa ottaa itse selvää kuinka luotettava myyjäliike. Hakusana oli “ps5 de” ja saksan idealo.de kautta sivuille.
Joskus joulukuussa Telia mainosti että 5G liittymän ottamisen yhteydessä saa lunastettua PS5:n levyasemallisena. En tiedä onko voimassa.
Itse voitin syksyllä Gigantin arvonnassa.
Itse olin vuosi sitten samassa tilanteessa. Laitoin Vpd:n kautta tilauksen sisään. Arvioitu toimitusaika piti aika hyvin paikkansa. Tällä hetkellä näyttäisi saavan kesäkuussa pleikan jos nyt tilaa.
Useampi työkaveri on tuon kautta saanut PS5, kuten itsekin. Olisin vielä kärsivällinen tuon kanssa.
Itse sain PS5 juuri tuon sähköpostilistan kautta. Saa kyllä olla aika hököllä sähköpostin kanssa ja tuuria pelissä. Tuon sivun hyviä puolia on kyllä myös suorat linkit kauppojen PS5 sivuille joissa käymällä voi sellaisen joskus bongata.
Ainakin alkutalvesta verkkokaupan myymälöihin tipahteli välillä PS5 saataville, että jos jonkun sellaisen lähettyvillä asuu kannattaa tarkistaa tuo myymälä saatavuus.
Tuonne olisi tulossa 15:00 Playstation vitosia myyntiin.
https://www.power.fi/pelaaminen/playstation/playstation-konsolit/playstation-5/p-1077687/?q=Ps5
Siitä @pieni_m PS5, jos ei sivut kyykkää heti alkuun.
Far cry 6 pelattu tarina lävitse PS5:lla ja kyllä mielipide muuttunut. Kummasti fiilis nousee kun bugien ja tönkköisyyden määrä pienempi mitä pc:llä.
Hyvä tarina ja mukavaa viihdettä vallata vihujen tukikohtia. Siitä myös plussaa verrattuna esimerkiksi Far Cry 5 jossa vihut oli vähän väliä kimpussa. Nyt sai ajella rauhassa ja toki lentääkkin jos vaan ilmatukikohdat pommitettu maan tasalle.
Tohon Playstation 5 niin minä + moni kaveri saanut tuon sivuston kautta. Pitää vaa nähdä se sähköposti samantien. Viime kuussa yks kaveri missasi useamman sähköpostin ja välillä vain minuutteja nii konsolit oli mennyt. Sitten sattui samalla sekunnilla näkee viestin ja sai konsolinsa.
Vanhassa vara parempi
Sony valmistaa vanhan sukupolven konsoleita peräti miljoona kappaletta lisää tämän vuoden aikana. Käytännössä tämä tarkoittanee yhteenlaskettuna sekä PlayStation 4:ää että kehittyneempää PlayStation 4 Pro -laiteversiota.
15.05 ehdin sivuille, yhden sain ostoskoriin ja sit sivu kaatu. Ei ollu eka kerta ku niin kävi.
Verkkokaupan uutiskirje kannattaa tilata - siihen tulee ensimmäisenä tietoa lisäeristä. Ennen joulua sai yllättävänkin helpostikin ostettua konsolin tuota kautta (parikin erää tuli myyntiin).
Tässäkin ollaan mukana.
On tämä kyllä.
Huumeita ja laittomia aseita saa helpommin varmaan kuin PS5.
Mahtavasti myy kyllä kaikki Konsolit ja lisääkin menisi, jos niitä kauppojen hyllyiltä saisi…
Briteissä Switch voitti Joulumyynnissä, Series sarja kakkosena ja PS5 kolmantena…
Epicissä ilmaiseksi… ööh, civilizationia avaruudessa?
https://www.epicgames.com/store/en-US/p/galactic-civilizations-iii
Etsin eilen PS4 ohjainta kaupoista. Vanha pleikka muksuilla ja tuumailin ostaa toimivat original ohjaimet (vielä kun niitä saa). Sony lopetti PS3 ohjainten valmistuksen melko nopeasti ja pääsi yllättämään ainakaan. Alkuperäisissä akut ns. valmiit.
Asiaan. Esim Verkkokaupassa ei ainuttakaan ohjainta varastossa. Tokmanilta löysin lopulta valkoisen joka oli hakusassa. Jos on konsoleista pulaa niin näyttää olevan myös ohjaimista. PS5 ohjaimia sentään löytyy hyvin.
Aijai, keväällä tulee herkkua kun uusi Settlers julkaistaan. Tän sarjan pelejä on tullut hinkattua varmaan eniten mistään pelisarjasta ikinä. Ykkösellä on ihan erityinen paikka sydämessäni, sillä sitä tuli hinkattua skidinä meidän 386:lla aivan helvetisti. Kakkosen pariin pääsi vasta vuosia julkaisun jälkeen kun saatiin kone, joka sitä pyöritti, mutta sen 10-vuotis uusintaversiota on tullut väännettyä kans lukemattomia tunteja. Hienoja pelejä.
Amadon.de myy ainakin ihan hyvän oloista PS3 ohjaimen kopiota.
PS3 on nykyään mummolassa. Ei nyt kamalasti käyttöä ole ja jotenkin ohjaimet pelaa.
Toisena, Kuusamon Prismasta löytyy musta Dualshock4. Muualla S-ketjulla saldot nolla. Jos ohjain vetelee viimeisiä niin voi olla hyvä hetki pistää tilausta vetämään. Lisää tulee varmasti mutta koska?
God of War julkaistaan perjantaina PC:lle, ainakin V2:n mukaan 5 tähden kamaa tulossa:
Ostin ja laitoin viikonloppua varten lataukseen.