Huomioidaan sitten isommin kun 800. piste napsahtaa.
Kuusela heräilemässä taas myös pisteiden valossa tähän kauteen, ja suurin osa taitaa olla vielä 5vs5 pelissä. Kuuselan takana pistepörssisä esim. Jere Innala, Lukon ja Ilveksen kultapotat (Pooley, Kontiola), Olli Palola. Aika kova äijä toi Krisse vaan vieläkin on ![]()
Moni oli alkukaudesta heittämässä Krisseä bussin alle mutta itse ainakin uskoin ja luotin että homma lähtee toimimaan. Tehtaan takuulla.
Tehtaan takuu alkaa heräillä pisteiden valossa. Ei muutaku kevättä kohti
Tämä oli juuri se paikko heitto, parempi kuitenkin näin kuin ei ollenkaan ehkä.
Eikä pelkästään kuuluttaja vaan valotaulu. Ja Somet myöhässä. Surkeeta.
Millähän mediavastaavat saisi paremmin seuraamaan palstaa, jos tällaisten juttujen seuraaminen on muuten ylivoimaista? ![]()
Nuoren pelaajan yksi ominaisuus on, että parantaa, kun on paljon pelejä eikä liikaa huilia. Vanhemmiten alkaa kaivata palautumisaikaa. Nytkin tähän neljän pelin Areenasumaan peli heti parani ja pisteitä alkoi kertyä, kun kuormaa tuli enemmän.
Kuusela on alkanut johtaa joukkoja kentällä paremmin ja paremmin kauden edetessä. Ei sinänsä säkenöi ja ikä väistämättä alkaa näkyä, mutta kun porukka katsoo “papan” fyysistä pelaamista, niin pitäisi sytyttää. Muutamalla hienolla vastataklauksella laittanut vastustajia katolleen.
Toki pisteitäkin on tullut mukavasti. Jos halutaan vertailua tehdä, niin enemmän kuin hypetetyllä Kontiolalla.
Saavutettu pistemäärä 700, tämä liigan runkosarjassa. Pudotuspeleissä tehnyt 116 pistettä, eikös nämäkin ole Liiga-uran pisteitä?
700 pisteen lisäksi Krisse nousi eilen Tapparan kaikkien aikojen pistepörssin sijalle 8 ohittaen Jukka Alkulan
Janne Ojanen on tehnyt pudotuspeleissä 78 pistettä. Yhteensä 877. Kristian Kuuselalla siis 816 pistettä. Nuo 61 pistettä on kyllä ensi kauden jälkeen kasassa.
3 kautta pitäisi vielä pelata hyvällä tasolla niin vois #8 jäädä taakse. Mahdollisuudet on
Otsikon kehäraakki on nyt vastoin kaikkia fysiikan lakeja noussut kakkossyötöillään sinne tärkeimpään, eli Teksti-TV:n sivulle 223. Vanhuudesta, hitaudesta ja kyvyttömyydestä 5vs5 peliin on unohdettu rokottaa asiaan kuuluvalla tavalla. Taakse on jätetty valheellisesti 434 osanottajaa. Must to be FAKENEWS!!!1
Kertauksena 700 pisteen kerhon kuulumiset vielä:
Janne Ojanen 876, 283+516=799 (Tappara)
Arto Javanainen 668, 462+330=792 (Ässät, TPS)
Matti Hagman 513, 288+462=750 (HIFK, Reipas)
Reijo Leppänen 616, 356+374=730 (TuTo, TPS)
Kristian Kuusela 1023, 265+435=700 (Ässät, Kärpät, Blues, Tappara)
Ohhoh. Nyt jotain yllättävää näkyvillä Liigan etusivulla. Kristian Kuusela pistepörssin top 10.
Jännä homma. Miten ihmeessä voi olla noin?
Olihan hieno maali se ensimmäinen maali. Ja luonnollisesti längistä sisään. Kuten @ljpp totesi. Tuli peliin fyysisyys ja sitä kautta rupeaa myös pistesarake kiittämään.
On kyllä melkoinen pelaaja.
+40 pistettä tulossa taas ja Krissen kohdalla ei parane vielä laskea matemaattisesti loppukauden pisteitä, koska tahti tuttuun tapaan vain kiihtyy. En yllättyisi vaikka 50 pistettä menisi rikki.
Olen yllättynyt viime aikojen fyysisyydestä, joka on mielestäni ylittänyt edellisen kauden tason. Tuon olisi luullut olevan asia jota kokeneempi pelaaja joutuu annostelemaan säästeliäästi.