Kristian Tanus

Kristian Tanus ihasteli vierasottelun tunnelmaa MTV Katsomon haastattelussa. Tanus oli jopa hieman tunteikkaana yleisön mylvinnästä.

“Ihan helvetin hieno tunnelma oli koko pelin. Kyllä tässä herkistyy ja tunteet nousee pintaan. Aika moni jätkä on Tampereelta kotoisin, ja niin sanotusti Tappara-sydän on aika monella.”

55 tykkäystä

Linkki on maksumuurin takana ihan vaan tietona

Mulla on jo valmiiks ikävä Tanusta jos lähtee tän kauden jälkeen pois.

3 tykkäystä

Näkeeköhän tuon Tanuksen pelinjälkeisen haastattelun jostain?

2 tykkäystä

Jälkilähetys nyt ainakin

20 viestiä siirrettiin ketjuun: Tapparan ennätykset ja tilastot

Tanuksesta jos jostain näkee sen, että viime kausi oli ja meni. Ei jätä mitään puolitiehen. Itseäni lämmittää ehkä eniten hänen (ja koko ketjun) pommien ajaminen loppuun asti.

Tanuksen suhteen mua on jo pitkään harmittanut, että se ”muu tekeminen” on pistekeskustelun takana piilossa, vaikka kovin esillä. Nyt hän on tullut saluunan ovista karmeineen ja käytännössä kentällä tapahtuu vain oikeita asioita. Äärimmäisen nöyrä myös puolustussuuntaan.

27 tykkäystä
22 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Huhu: hei muuten, mitä Kristian Tanus tekee 2026-27?

Tulevalla kaudella menee Sveitsiin 1 vuotisella sopimuksella:

5 tykkäystä

Julius Nättisen ja Jerry Turkulaisen joukkuekaveriksi. Molemmat yllämainituista tehnyt ainakin viimekaudella ihan mitä halusivat terveinä vaikka joukkue viidettä vuotta putkeen jumbona. Toivottavasti Tanus on Ajoien vaativa linkki

Onnea matkaan Krisu… Kevään jälkeen

10 tykkäystä

Onnea matkaan ja kaikkea hyvää! Kannua nostetaan ensin täällä.

18 tykkäystä

Nooh, Krisu käy vuoden haistelemassa ulkomaita ja palaa äkkiä kotiin jos/kun tulee ikävä. Toivottavasti pärjää tuolla Sveitsin kovatasoisessa liigassa.

4 tykkäystä

Varmasti sopii paremmin kun mitä Shl eiköhän peli kulje tuola.

1 tykkäys

No menestyksestä ei tuossa joukkueessa tarvitse unelmoida. Hyvä palkka, lyhyet pelimatkat ja kivat maisemat. Mikäpä siinä, kai tuolla vuoden pelailee.

5 tykkäystä

Tanus kommentoi lähtöään hienosti Aamulehdessä.

” Tottakai tämä on minulle iso ratkaisu. Olen pelannut koko ikäni Tapparassa ja kiintynyt läheisesti seuraan. Ei ole helppo jättää hienoa yhteisöä. Mutta nyt koin, että on sopiva hetki kokeilla jotain muuta”

” Tapparassa on kaikki asiat viimeisen päälle. Organisaatio, olot, valmennus, toimiston väki… kaikki. Tämä paikka ei lähde ikinä sydämestäni.”

” Toivottavasti minutkin otetaan vastaan ennemmin tai myöhemmin. Haluan tulla tänne takaisin ennemmin tai myöhemmin”

Vaikka Tanuksen lähtö kirpaisee, niin hienoa että kaveri pääsee kokokemaan kiekkoilua kovemmissa ja rahakkaimmista ympyröissä. Tervetuloa takaisin Tapparaan sitten ennemmin tai myöhemmin.

116 tykkäystä

Eiköhän Ajoie ole vain portti.. siellä jos/kun pärjää niin sitten isompiin joukkueisiin.

Kovasti onnea ja menestystä Krisulle! :orange_heart: :blue_heart:

5 tykkäystä

Krisu on yks niistä harvoista kenet voidaan saada “fast trackillä” sisään joukkueeseen jos ukko vain niin haluaa.

Sen verran hieno ukko ja taitava pelaaja.

2 tykkäystä

Jep. Se on sitten aivan se ja sama, kuinka täynnä kokoonpano jo on, jos ja kun Krisu kyselee takaisin pelaamaan. Olettaen nyt tietenkin, että Krisu kyselee alle nelikymppisenä ja hän ei olisi enää iskussa tuossa iässä.

2 tykkäystä

Krisu saa tulla mun puolesta vaikka viiskymppisenä pelaamaan pelin vikalla minuutilla yhden vaihdon, jos peli on siis jo voitettu.

1 tykkäys