No niin. Nyt kello on 3.56 ja nukkumaan ei malta mennä. Oliko tämä nyt se Kaken sopimus vai ei?
Viesti oli alunperin roster-ketjussa kuten avausviestin linkityksestä näkee. Palstan teema on avata aina uusi ketju, jos jotain tapahtuu oli kyse pienestä tai isosta asiasta. Ei voi siis päätellä omasta ketjusta mitään varsinkaan kun ei ollut avausviestin kirjoittajan idea.
Olihan tämä parempi kuin satunnaiset “jotain tapahtuu ehkä joskus myöhemmin”-heitot. Nyt oli Randelinin sopimusta oikeasti jatkettu ja Han liittynyt valmennusryhmään.
Tää kyllä yllätti jopa meikäläisen. Ihmettelin jo eilen miksi mulle tulee huomioita tämän ketjun vastauksista. Nyt huomasin että meikäläinen on näköjään avannut tämän ketjun. Joka siis ei kyllä pidä paikkaansa.
On mielestäni aika kyseenalaista tulla heittämään tämmöstä kommenttia. Lainan jatkaminen 3 viikolla ei ole sama asia kuin uusi pelaajasopimus.
Mikäli siis kyseessä oli Randelin. Toki en laita vastaan jos kyseessä olisikin pidempi sopimus sisältäen seuraavia kausia
Tähän jo vastasinkin mutta tuo ei kyllä pidä paikkaansa sitten laisinkaan. En tiedä miksi minut on ketjun luojaksi laitettu. Siihen varmaan osaa @Kilo tai @ljpp esim. vastata.
Kun menee Rosteri ketjuun niin minulla kyllä näkyy että @kilo loi tämän ketjun.
Miten lainan jatkaminen kolmella viikolla ei olisi uusi pelaajasopimus, kun se on uusi sopimus pelaajalle? Vanha sopimus päättyi ja tehtiin uusi sopimus eli uusi pelaajasopimus.
Eli jatkosopimus tai oikeastaan lainan jatko. Ei ole uusi pelaajasopimus. Siinä on vissi ero.
No toivottavasti koko muukin palsta rupeaa jatkossa heittelee mitä sattuu.

Jos on uusi pelaaja niin onko tutkittu Shopin yms vaatemallit?
Tutkisin myös onko shoppiin tullut uusia työntekijöitä. Samin muisto elää!

Eli jatkosopimus tai oikeastaan lainan jatko. Ei ole uusi pelaajasopimus. Siinä on vissi ero.
No toivottavasti koko muukin palsta rupeaa jatkossa heittelee mitä sattuu.
Randelinin sopimus päättyi. Minkähän mies allekirjoitti, jos hän nyt jatkaa Tapparassa?
Ei uusi pelaajasopimus tarkoita sopimusta uuden pelaajan kanssa vaan ihan vain uutta pelaajasopimusta, vaikka jonkun vanhankin pelaajan kanssa.
En oikein ymmärrä tätä sloggien vakoon vetelyä tässä määrin. Tuntuu, että monelta jäi ihan kokonaan lukematta aloitusviesti ja takerruttiin vain sanaan uusi. Peilistä löytyy syy niille harmistuksen tunteille.
Ei mua harmita ettei ketään tule. Minuakin ärsyttää yllä mainittu naamakerroin jossa jotkut saa syöttää palstalle mitä haluaa ja se voidaan vaikka perustella luetunymmärtämisellä.
Tämänkin olisi voinut kertoa näin ilman mitään kryptisyyttä. Tästäkin on esim @Messi saanut monesti runtua.
Etenkin tämmösenä hetkenä kun palstaa on vihjattu käyttäjien toimesta kahdella sentterillä. Niin hiukan on kyseenalaista. Noh näin minä tämän näen ja tuskin olen ainoa.
Tällaisella asialla “leikkiminen” laskee mielestäni palstan tasoa ja rajusti. Alkaa muistuttamaan keltaisen lehdistön harrastamaa klikkiotsikointia. Toivon todellakin, että tällainen pelleily lopetettaisiin heti alkuun, eikä tehtäisi tästäkin palstasta leikkikenttää, vaan pidetään viestittely/ketjun avaamiset asiallisena.
Edit: Mikäli jostain paljastuu jotakin asiaan liittyen ja on mennyt totaalisesti uusi pelaajasopimus ohitse, esitän sitten vasta pahoitteluni.
Omasta mielestäkin tämä oli kyllä melkoisen syvältä.
Nykyaika on täynnä klikkiotsikointia ja muuta huttua, niin ei kaipaisi tänne tälläistä.
Sietäisi kyllä edes pahoittelut käydä kirjoittamassa ketjun avaaja. En usko, että ilkeyttään avasi kuitenkaan.
Eiku ketju kiinni ja eteenpäin.
Tää ketju tuntuu herättävän sen verran pahaa verta, että mä spämmään tähän tarvittavan monta kertaa sen faktan että minä en ole tätä ketjua avannut. Sitä miksi mun nimi on ketjun luojaksi merkitty, en tiedä. Sitä voi kysyä ylläpidolta.
Toistan tämän viestin tarvittaessa vaikka kerran tunnissa tähän ketjuun.
Ei mulla näy ainakaan, että sä olisit sen tehnyt, vaan Axe.
edit: eiku näkyyhän se tosiaan luojana…
Selkeästi joku hybiridioperaatio naapurista menossa.
Sut on heitetty sen kuuluisan Lekin bussin alle tässä keississä.
Mut hei, eikös rentouduta asian tiimoilta, tänään on pelipäivä!!
Jos ketjua ei pidetä ylhäällä “turhilla” viesteillä, niin tämä hautautuu itsestään pois silmistä.
Jokatapauksessa otsikossa lukee sana “leikki”. Onhan niitä kaikenlaisia pelejä tällä foorumilla muutenkin, miksi ei yksi tämmöinenkin mahdu mukaan.
Kävikö tässä nyt näin, Axe hyvän tahtoisesti vihjasi Rosteri muutoksesta.
Joka oli jatko sopimukseen. Joka olisi voinut olla ihan mikä tahansa koska varmasti edelleen tietää seuran asiat.
Valpas ja nopea ylläpito teki oikeaa työtä ja avasi ketjun asialle koska tiesi että asiaa arvuutellaan täällä monella kymmenellä viestillä.
Että mokasiko kukaan on monitulkintainen asia.
@Donizimo viittasi tällä foorumilla vuosia velloneeseen poliittiseen asiaan koskien tiettyjen nimimerkkien oikeuksiin tehdä ja sanoa milloin mitäkin. Siihen suohon en nyt ota kantaa, ja foorumin Ciwil War tästä kaudesta nyt enään puuttuisiin.
Ja ettei mene väärään ketjuun niin koko yön odotin uutta pelaajaa, kohta se Retsky julkaistaan
Kai tuo rosteriketjussa oli, kun kyse Randelinista, joka rosteripelaaja. Jäätävät mittasuhteet tuli ja en voi sanoa, etteikö olisi itsekin ollut pettynyt, kun aluksi ajatteli ykkössentterin vihdoin tulevan.