Liputin avaus viestin koska lähdettä ei mainita. Sääntöjen mukaan pitäisi. Mutta säännöt ei ole täälä samat kaikille.
Tähän sellainen nykyaikainen pahoittelu, että olen kovasti pahoillani, että sain teidät aiheuttamaan itsellenne mielipahaa. Mutta hienoa saada otettua vähän palstan kakkataakkaa välillä pois Tuomenoksan niskasta.
Mutta joo, uusi sopimus ei ole uusi sopimus, jos se ei koske uutta pelaajaa. Kuumeisesti odotetusta ykkössentteristä voisi ehkä jotain joo, mutta ei kyllä pelkästä joukkueen kakkosmolarista. Ehkä joo väärä ketju, mutta kun tosiaan yleisenkin mielipiteen perusteella asia oli näin mitätön, niin aika perusteltu oli tämän kauden rosteriketju kun se liittyy tämän kauden rosteriin ja siihen kuka meillä kahden viikon kuluttua on kokoonpanossa. Tähän voisin lisätä mielipiteen viestien siirroista ketjuista toiseen (tai niiden piiloon liputtamisesta ja poistamisesta vaikkei ole mitään laitonta tai edes asiatonta), mutta mielipiteet on niitä persreikiä, ja mun reikäni kyllä sopeutuu muiden laatimiin ja ylläpitämiin käytäntöihin, vaikken aina samaa mieltä olisikaan. Ja en todellakaan ole samaa mieltä, esim. juuri tässä yllä olevan viestin sisällöstä. Mun mielestä sellainen on täyttä kukkua mutta kuten sanottu, ei sillä ole väliä, sit piiloon vaan jos siltä tuntuu. Hiekkalaatikoilla on hiekkalaatikoiden säännöt. Joillekin ei saa viedä edes lapiota ja ämpäriä.
Vastauskin oli näköjään löydetty hetkessä, niin kuin oli tarkoituskin ja ihan helppo keksiä, mutta kun se ei mitättömyydessään kelvannut huippusentteriä odottaville mielille, vaan piti lietsoa taas kerran itsensä ja palsta täysin typeriin liekkeihin. 25 vuotta internetiä ja edelleen sama meno vuosi toisensa jälkeen. Niin, toki voi sanoa, että minäkään en ole vieläkään oppinut, että näin se vaan aina vaan toimii. Helppo vastaus ei riitä, kun mieli tekee parempaa.
Tää taisi mennä nyt vertailuna siihen meemikuvaan missä pahanilkiseltä näyttävä tyttö katselee kameraan kun talo palaa taustalla, mutta enemmänkin fiilis on se toinen meemi missä vaaleahiuksinen tyttö katselee otsa kurtussa sivusilmällä kameraan aivan WTF?