Levyraati

Se on ongelma, mutta toisaalta tuo äänestys jokaisen perään olisi kyllä toimiva systeemi. Teemme ensi viikosta eteen päin niin, että siirrymme tuohon @4_TRA n esittämään tapaan. Äänestyksen osaa jokainen tehdä kunhan laitamme selkeät ohjeet ensi viikon avausviestiin, sopiiko. Ja pidetään tämä viikko harjoitteluna. Mitä mieltä olisiko ensi viikolla myös niin ettei omaa kappaletta äänestetä?

7 tykkäystä

Täältä vanhalle hitille 6. Soi raikkaasti sinänsä, sellainen kevyt rallatus fiilis.

1 tykkäys

Hassisen kone ja sitä aikaa muistellen. 8.

1 tykkäys

Taitavaa soitantaa mutta kappale jää 6:sen arvoiseksi.

1 tykkäys

Aika jännää ja taitavaa, musiikillisesti kuitenkin 6.

1 tykkäys

Steve L on hyvä, ainakin 7,5.

1 tykkäys

Tuo on hyvä ehdotus ensi viikolle. Samalla komenttina että menee hieman sekavaksi tämä kun ketju on pitkä ja äänestettävää siellä täällä, mutta jos saat kuitenkin pisteistä selkoa niin antaa mennä näin…?

1 tykkäys

Richie Blackmoore’s Rainbow. Vuosi 1975.
Temple of the King.

@7-Zack Ronnie vetää niiiiiin upeasti että 9 joutuu antamaan Temple of kingille

8 Tykkään Mitäs jos arvioi kerran pitääkö arvioida useammin?Vai ihan vapaasti saa heittää arvosteluja?

Lynyrd Skynyrd: Sweet Home Alabama 8

  • Svengaa kuin tauti.

Spiderbait: Black Betty 5

  • Oli siinä jotain, muttei minulle.

Steve Lukather: A Hero With A 1000 Eyes 7

  • Laulajalla hieno ääni, biisi hoitanut hommansa lyhyempänä paremmin.

Rainbow: Temple of the King 8

  • Ei pahaa sanaa.
1 tykkäys

@7-Zack Richie Blackmoore’s Rainbow. Vuosi 1975. Melodiaakin löytyy kivasti tästä klassikosta. 8½ pistettä.

Yksi arvostelu per kappale on kai oikea tapa.

@4_TRA Lynard SKynard - Sweet Home Alabama

Arvosanaksi . Biisinä legendaarinen ja tykkään tätä myös itsekin kuunnella ja laulaa aina silloin tällöin :slight_smile:

@4_TRA Spiderbait - Black Betty

Arvosanaksi 9. Laulajan ääni ei ihan paras mahdollinen, mutta vähän nykyrokimpaa twistiä kivasti tuotu tohon biisiin uudeksi jutuksi. Tykkäsin! :+1:

@Diablo Steve Lukather - A Hero With A 1000 Eyes

Arvosanaksi napsahtaa . Laulajalla kiva ääni… mutta alkuintrosta tuli jostain syystä mieleen syntikan tsat-tsat-tsaa komppi joka häiritsi mua. Kertsi omaan makuun turhan monimutkainen. Ei huono ja sais se ehkä hetken aikaa ainakin radiossa soida ennenkuin kanavaa vaihtaisin.

@7-Zack Richie Blackmoore’s Rainbow - Temple of the King

Arvosanaksi . Nyt ei vaan toimi. Laulu häiritsee mua jostain syystä… äänet ei tunnu sopivan biisiin :confused:

1 tykkäys

Koitan sunnuntaina laskea jos ehdin ja ehdinhän minä.

Carlos Gardel - Por una cabeza on soinut usemmassakin elokuvassa,

Ne elokuvat (ainakin):

  • Naisen tuoksu (1992), sokea Al Pacino opettaa tangoa Gabrielle Anwarille.
  • Schindlerin lista (1993)
  • Tosi valheita (1994), Arnold Schwarzenegger tanssii Tia Carreren kuumaksi.

@Tartsa Carlos Gardel - Por una cabeza Ei juurikaan innostanut 6 pistettä

Leffamusiikkia tosiaan vetää tunteella - mutta en voi 6 enempää antaa siitä huolimatta. Menee mielestäni niin special music genreen.