Osu ja uppos,mun känyn soittoääni.
Mr. Mister - Broken Wings - YouTube [poll type=number min=1 max=10 step=1]
[/poll]
Edu Kehäkettunen - Hellyyden Ehdoilla - YouTube [poll type=number min=1 max=10 step=1]
[/poll]
Levyraati on olemassa, kuihtui varmaan mestaruuden myötä… Avaajan ajatus oli aikoinaan kiinnostuksen mukaan luodaan äänestyksiä.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Ja vielä sellainen jota en ole tähän ketjuun laittanut aiemmin.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Alkuperäinen levyraati tekee paluun,mutta voiko se toimia ilman Klasua,Pirkkoa ja Virtasen Jukkaa? Oli ohjelmasta muitakin virityksiä,mutta Jukan vetämänä itse sen muistan.
Oliko muuten Pirkko musiikkialan vaikuttaja jotain kautta?
Jukasta hauska yhteensattuma, kun 9v. poika löysi juuri The Joulukalenterin ja sille on nyt naurettu yhessä pari päivää.
Wow! Metka nähdä miten formaatti toimii after all these years. Jukka Virtanen, Klaus Järvinen, Pirkko Liinamaa, Tapani Ripatti, Raimo Lintuniemi, Petri Kaivanto, Juha Siltanen, Salla-Maari Muhonen, Mari Vesala sekä Njassa ovat kaikista parhaiten jääneet Levyraadin vakiojäsenistä mieleen.
Harmi kun ketju painunut unholaan. Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit valita yhden albumin mukaan, niin mikä se olisi?
Depeche Mode : Violator
Todella vaikea tehtävä, mutta mukaan lähtisi:
- Tool - Lateralus
Rainbow - Rising
Häiriköt: Helsinki
Tässä on lähestymistapana että pessimisti ei pety.
Joku iloisempi rallattelu voisi ruveta tympimään, jos sitä vaikka vuodenkin repeatilla kuuntelee,
Miten on mahdollista,että täysin sama ajatus itsellä. Huikee lätty kyseessä!!
Tämä on kyl varteenotettava. Tosi paha ratkoa tätä. Niin paljon hyviä lättyjä on levyhyllyyn kertynyt. Rainbown Long live rockn roll vois olla yks vaihtoehto tai Hurriganesin Roadrunner tai ehkä Asian Alpha. Joku näistä.
Metallica: ..And Justice for All
Type o Negative: Bloody Kisses
The beatles: “white album”
(vaikka mä todennäköisesti menehtyisin valitessani vain “sitä yhtä” levyä)