Minulla näkyy nyt molemmat. Pisteet ensiksi ja sen mukaan taulukko. Niiden perässä keskiarvot.
Puhelin poikittain niin alkaa näkymään. Käyttäjän vika
Edit: @Kilo lle piti vastata…
Näkyy ihan pystyasennossa myös. Itseasiassa minun puhelimella ei ole väliä katsotko etusivulta taulukkoa pystyssä vai vaakatasossa. Samat tiedot näkyy.
lol en todellakaan käytä puhelinta poikittain.
Löysinkin tuon sarjataulukon. Se onkin etusivulla. Olen tottunut menemään suoraan tilastojen pääsivulle (burgeri → tilastot → joukkuetilastot). Siellä näkyy edelleen vain pisteet.
Noni. Ongelma ratkaistu, hyvä että voin olla avuksi.
Kuinkakohan pitkään Liiga kehtaa tällä kaudella mennä “kävijämäärä yllätti” -selityksen taakse? Kauden alusta on nyt kolmisen viikkoa, eikä sivustoa ole vieläkään saatu kohdilleen skaalattua. Illasta toiseen Liigan sivu kyykkää, jos pelejä pelataan…
Tekeminen alkaa olla sitä tasoa, että verkkosivu ei ole enää hyöty. Verkkosivullaan Liiga ampuu tällä tahdilla omaan jalkaansa. 2020 ihmiset kuitenkin odottanevat, että olemassa oleva verkkosivu edes suurin piirtein toimii…
Surullista puuhastelua. Ihmiset eivät normaalisti löydä halliin, niin kaupan päälle Liiga ampuu omaan jalkaansa lisää toimimattomalla verkkosivulla. Joku voisi jopa näinä aikoina yrittää hankkia lisää käyttäjiä verkkopalvelulle. Mutta mitäpä näistä…
Niin Kauppinen vai Koppanen?
Liigan saitti on prakannut jo monta vuotta, olenkin siirtynyt Livetulokset -applikaatioon tulosseurannan osalta.
Sinänsä mielenkiintoista, että yksittäisen pelaajan loukkaantumisesta uutisoidaan.
Ei lisättävää kuva kertoo tarpeeksi😅
En oo varmaan ainoo, joka ei pysy perässä, mitkä pelit on siirretty ja mitkä pelataan. Oliskohan liikaa vaadittu, että Liigan sivuille joku päivittäis jotenki harmaalla, yliviivattuna tms. ne pelit, joita ei tällä hetkellä voida pelata? Tilanne elää lähes päivittäin, mutta sielä on ihmisiä töissä ja varmaan joku on perillä, missä mennään. Nyt tämmönen perusseuraaja saa tietoa sieltä täältä ja Liigan sivut näyttää pelejä, joita ei olla pelaamassa.
Liigalla on uudistetut sivut testauksessa
Pidän paljon enemmän nykyisistä sivuista. Uudistetulla etusivulla melkein pelkkiä uutisia, miltei mitään tilastoja ei näy ja pistepörssissäkin vain kolme parasta näkyvissä. Lisäksi tulospalvelu näyttää huonommalta kuin ennen, myös sarjataulukko sekavampi. Ulkoasukin menossa huonompaan suuntaan, nykyiset sivut ovat mielestäni paljon selkeämmät. Paitsi tiedä sitten kehitelläänkö noita uusia sivuja vielä ennen lopullista päivitystä.
Edit. Otteluseurannatkin ovat menemässä mielestäni hieman huonompaan suuntaan.
Niin tavallista, että jotain tuttua sivustoa lähdetään uudistamaan ihan vain uudistamisen vuoksi. Minä haluaisin jatkaa vanhan sivuston käyttöä, koska se on ihan hyvä, siihen on ehtinyt tottua ja tiedän suunnilleen, mitä mistäkin voin sieltä löytää.
Ainoa muutettava asia noilla sivuilla olisi ollut se, että reaaliaikainen tulospalvelu olisi korjattu toimimaan varmemmin.
- Liigan vanhat sivut
- Liigan uudistetut sivut
0 voters
Toivottavasti eivät tule koskaan käyttöön. Tai jos eivät kaadu niin sitten ehkä.
On taas vaikea viikko ja luotettavuus piiputtaa kovalla kädellä. Monta kertaa eri päivinä tullut “Paitsio… Sivustolla on teknisiä ongelmia. Pahoittelemme häiriötä.”
Minulla sivut ovat toimineet. Olen käyttänyt niitä pelien aikaiseen tulosseurantaan. Liigan sivu yhdessä selaimen välilehdessä avattuna ennen otteluiden alkua.
Näyttäisi olevan mikitettynä oikeasti Tommi Niemelä.
Mitä ihmettä on sivuston ulkonäölle tapahtunut?
Näyttää aivan järkyttävältä.
Linux/Chromella ja Android/Chromella näyttää ihan samalta kuin ennenkin.