Vaihtoehtoiset Liigan tulospalvelut

Törmäsin muutama päivä sitte vahingossa tämmöseen vaatimattomaan mainintaan:

Kävin vilkaisemassa ja ajattelin, että onpa simppelit ja tyylikkäät. Tänään sitte kierrosseurannassa pidin livelätkää auki ja ei voi muuta ku kehua, on huiput sivut! Mun mielestä ainaki ansaitsee oman ketjun, jotta muutki huomaa tän. Toisaalta jos @Pokke haluaa pitää matalaa profiilia, ettei tuu liikaa kuormaa sivuille tai muuten vaan, niin poistetaan tää avaus. Mutta kiitos teille, jotka tän sivuston teitte!

17 tykkäystä

:+1: tälle sivustolle. On simppeli ja helppokäyttöinen ja näkee kaiken tarvittavan.

3 tykkäystä

Liigan sivut ovat niin järkyttävän kehnot että on pakko sanoa että yksinkertainen on kaunista.

5 tykkäystä

Itseä kiinnostaisi esim. ottelukohtaiset ylivoima- ja alivoimapeliajat. Liigan sivuilta niitä pystyisi ajamaan jos muistaisi joka pelin jälkeen ottaa datat talteen ja laskemaan muutokset. Millaisen koodin pätkän tuo vaatisi?

Kaunista ja ennen kaikkea toimivaa! Loistavat sivut.

1 tykkäys

Helvetin hyvät sivut. Sen enempää asiaa tuntematta, niin tuotemerkkien ja tekijänoikeuksien osalta taidetaan olla hieman harmaalla alueella, joten en tässä nyt kannusta ketään siihen, ettei kerrottaisi kellekään mitään, mutta en kuitenkaan itse epäile asiaa tämän enempää, mutta toin vaan tällaisen avoimen pohdinnan julki enkä siis palaa asiaan millään lailla enkä ymmärrä mistään mitään.

Liigan sivujen käyttöehdoissa on ikävältä vaikuttava kohta 5 (boldaus oma):

Käyttäjä saa käyttää Jääkiekon SM-liiga Oy:n palveluja vain omaan käyttöönsä. Palveluita ei saa hyödyntää muulla tavalla.

Jääkiekon SM-liiga Oy:n tarjoamissa digitaalisissa palveluissa olevat peli- ja pelaajatilastot ovat Jääkiekon SM-liiga Oy:n yksinomaista omaisuutta ja tilastojen tai niiden sisältämien tietojen käyttö kaupallisiin tarkoituksiin tai muuten elinkeinotoiminnassa sekä kaikki käyttö osana yleisölle tarjottavia tietopalveluita tai muita tuotteita on sallittu vain Jääkiekon SM-liiga Oy:n etukäteisellä kirjallisella suostumuksella.

2 tykkäystä

Nuohan ovat vanhat sivut. “Löytyykö” uusilta sama maininta?

Ei löydy ainakaan mun toimesta, niille sivuille en mene :slight_smile:

Löytyy sieltä:

2 tykkäystä

Tosin käsittääkseni uusilta sivuilta on blokattu tilastojen linkitys, niin jollain lailla epäilen, että Livelätkän taustaltakin jäljet johtavat vanhalle sylttytehtaalle. En tosin ymmärrä koodeista ja webbisivuista “mitään”.

Laajensin otsikkoa kattamaan kaikki vaihtoehtoiset tulospalvelut - niitähän on muitakin.

Livetuloksien appia käytän itse. Omaa pienemmän viiveen kuin lähetys. CHL pelissä kiekko ei kerennyt maahan keskialueella ennen kuin kello hälytti Tapparan maalista.

5 tykkäystä

Joo, Livetulokset on tosi hyvä kaikissa lajeissa ja löytyy tulokset laajalta skaalalta.

4 tykkäystä

Olikos se LiveTuloksissa vaiko jossain toisessa vastaavassa, että paikalla on agentti joka syöttää tilanteita softaan?

Livetuloksissa tuli ainakin joskus maalit ennen kenttäkuulutuksia, joten varmaan siellä.

Samoin minulla on Livetulokset korvannut Liigan sivut. Ainoastaan statseja saatan katsoa liigan sivuilta. Liigan nettisivujen uudistus oli kyllä aivan karmea. Itse asia hukkuu kaikenmaailman hilavitkuttimiin.

1 tykkäys

Avasin äsken Livetulokset ja mietin että meninkö väärälle sivustolle. En mennyt, ulkoasu muuttunut aika paljon vain.

https://www.livetulokset.com/web/uusi-livetulokset?utm_source=livetulokset.com&utm_medium=referral&utm_campaign=new_identity_22_global_launch&utm_content=banner_live

1 tykkäys

Ei pelejä tänä päivänä.

Tunkatkaahan kuntoon, sivu on mun suosikkini.

2 tykkäystä

Liiga on varmaan muuttanut jotain, kun liigankin omat vanhat sivut olivat jonkin aikaa huonossa hapessa.

1 tykkäys

Mikä vaihtoehtosivu olisi hyvä, josta näkyy otteluiden tilastot?