Kysyin tästä nyt kuitenkin suoraan aspasta ja sain vastauksenkin pikavauhtia. Tässä:
Eli tosiaan sovelluksen kautta ostettaessa sekä verkkosivuillamme hinnoissa saattaa olla eroa, sillä kolmannet osapuolet kuten esimerkiksi Apple tai Google Play pystyvät itse päättämään millä hinnalla he myyvät pakettejamme.
Tästä syystä suosittelemme tekemään tilauksen aina suoraan verkkosivujemme kautta osoitteessa https://www.discoveryplus.com/fi/
Kun ostat tilauksen verkkosivujemme kautta, pystymme myös tarvittaessa hallinnoimaan tilausta täältä päästä mikäli ostaessa sattuu jokin virhe tai kaipaat muuten tilauksen hallinnoimisessa apua.
Itse siirryin Discoveryn puoleen, kun meni toiseen palveluun hermot. Kyllähän tuo maksaa, mutta on siellä katseltavana mm. Sofian Salaisuudet.
Asiaan. Onhan tuo hinnoittelu oikeasti melko hanurista. Kausikortti taskussa. Haluaisin tulevaisuudessa vaihtoehtoa, jossa kausikorttilaisille tarjotaan joku palvelu järkevään hintaan josta voi katsoa vieraspelit.
Noin muuten en tilaa mielelläni mitään operaattoreilta, koska laskutusjärjestelmä on kankea ja huono. Luottokortti on parempi ja päivät on just eikä melkein. Ei ole irtisanomisaikoja tai muutakaan hämärää.
Mutta nyt kun tuo Discoveryn keissi näyttää false flagilta, ainut vaihtoehto on suoraan Discoverylta. Aivan kuten aamulla, kun heräsin.
Olen telian asiakas. Ja jos haluan cmoren etuhintaan saan telialta koodin jonka syötän cmoren sivulla tilauksen yhteydessä. Laskutus menee kortilta ei mitenkään telisn kautta.
Aivan. Olisihan tämä pitänyt arvata. Tuohan on Googlen ja Applen sovelluskauppojen sääntö mitä ei voi paeta. Sieltä ei voi edes ohjata verkkosivuille tekemään sitä, koska rikkoo mielestäni sääntöjä.
Sitten tuon hinnan pitäisi olla tuo 27€/kk, elleivät kaiken päälle sitä korottele.
Ei muuten mene enää. Meni, kun tilasin 2020. Irtisanoin tänä keväänä formuloiden poistumisen vuoksia ja just koitin tilata uudelleen. En saa asiakasetuhintas muuten kuin Telian omilta sivuilta laskulla. Varmistin vielä sekä Telian että C Moren chatissa, että onko todella näin. Ja näin todella on. Uskomatonta pashaa.
Ok. Mulla se menee noin kun olen telia dot asiakas. Telia dot asiakkaitahan ei edes palvella telian asiakaspalvelussa. Eikä mulla ole mitään tunnuksia telian sivuille.
Okei. Tää onkin mielenkiintosta. Jos tuo mahdollisuus siis on kuitenkin edelleen olemassa, miksei tuota tarjota kaikille asiakkaille?
Mä en keksi mitään muuta syytä kuin sen, että tää näyttää Telian liiketoiminnan kannalta paremmalta osakkeenomistajille tms, kun raha menee Telialle nimenomaan heidän omalla laskullaan eikä kelpaa C Moren kautta pankkikorttimaksut. Vaikka samaa puljua ovat.
Nielisin tämän jos näin olisi ollut aina, mutta tosiaan luottokorttilaskutus asiakasetuhinnalla onnistui kaksi vuotta sitten.
Viime kausi mentiin Discoveryn alla ja hinta oli netistä otettuna 27 € / kk. Kallein ja kaiken sisältävä Discoveryn paketti. Tuohon hintaan passeli palvelu. On halvempi kuin pelkkä Telian Liigapassi. Se on ihmeellinen juttu.
Telia dot liittymäkin veloitetaan kortilta. Minulla esimerkiksi 5G liittymä kiinteä hinta 29,90€/kk. Veloitus kortilta jälkikäteen. Varmaan tuon takia myös cmore kortti veloitus onnistuu.
Edit ja tuohon liittymään kuuluu cmore leffat yms ilmaiseksi.
Mulla oli viime kauden alkuun Telian paketti, mutta meni hermot ongelmiin. Discoverylla niitä ei ollut.
Rallit ym. näkyy myös tuolta niin siksi koko paketti.
Jos kerran erehtyy Appin kautta tilauksen tekemään, niin eiköhän opi kerrasta. Nettisivun kautta hinta on aina ollut 26,99€ tuolle parhaalle paketille kiekon kannalta.
Vaikka tuota kehutaan, niin muitakin huonoja puolia löytyy sekavan käyttöliittymän lisäksi, kun mobiilista käyttää television kautta. Jos aloittaa lähetyksen jälkikäteen alusta, niin näyttää sekunnin ajan liveä, eli spoilaa tuloksen. Jälkikäteen aloitettu lähetys myös jää jumiin, kun livelähetys loppuu. Sen joutuu aloittamaan alusta uudestaan. Pelikirjasto on onneton ja kaikkia pelejä ei löydy.
Mulla on muistissa hyvin viime vuosi ja samat muuttuvat hinnat CMorella. Katon ny ainaki CHL:län alkuun, että tuleeko taas toi pelkkä Liiga+Chl paketti, ennenkuin kausi alkaa. Viime kaudella oli tää ihan sama juttu, ettei ollut kuin total ensin ja sitten ennen kauden alkua tuli toi pelkkä Liiga+Chl.
Jos ei tuu, ni sit täytyy koittaa tota D+
Vuonna 2020 luottokorttilaskutus suoraan C Moren kautta, sekä dot-liittymällä että laskutusliittymällä.
Vuonna 2022 luottokorttilaskutus suoraan C Morelta dot-liittymällä, ei enää laskutusliittymällä.
Sitä penään, mikä idea tässä oikein on, kun kerran tuo luottokortilta laskuttaminen edelleen on mahdollista joka tapauksessa? Enkä siis penää sinulta, vaan @TeliaPartiolta.