Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

D+ voi harkita myös sen takia, että maailmalla yhdistyvät HBO:n kanssa, ja sisältö LUULTAVASTI sulautuu ajan kanssa täälläkin. Joten sisältöä on mahdollisesti lisää sieltä kautta. Joskus vanhoille tulee vielä spessu tarjouksia.

2 tykkäystä

Onko tietoa mistä ton Telian Liiga-paketin tilauksen voi perua, Minun Telia palvelusta tai sovelluksesta en löytänyt mitään kohtaa

edit. PING @TeliaPartio

Minun Telia → liittymäni ja palveluni. Sieltä ainakin itse saan lopetettua.

Hyvä huomio - menee vähän offareille, mutta HBOn iso julkaisu syksylle on House of Dragon ja se olisi ihan kiva bonari Liigan kylkeen.

Kiitos, nyt löytyi. Ei ollut ihan helposti löydettävissä verrattuna esim. Ruutuun tai Discovery plussaan

Discovery+ Total voisi olla aika passeli vaihtoehto. Tällä hetkellä löytyy Telian asiakkuuden kautta Cmore Hockey (24.95) ja Elisan asiakkuuden kautta Eurosport-paketti sisältäen discovery+ Sportin (9.90) ja tuossa yhdistyisivät molemmat ja parempaan hintaan.

Samalla tietysti Cmoren paketin hinta nousee. Cmore Total nyt 37,95€/kk.

1 tykkäys

Discovery+ Total oli mielestäni jotain 27€/kk viime kaudella. Nyt kattelin, että 48,99€/kk. Kevyt nosto.

Saa miettiä, että mitä sitä nyt tässä oikein ottaisi. Yleensä Liigan lisäksi ei hirveästi ole muuta tullut katseltua. Ehkä tällä kertaa sitten vain Liigapassilla.

D+ Total edelleen saman hintainen kuin ennen. Ainakin heiltä suoraan ostettuna.

https://auth.discoveryplus.com/fi/create-account?flow=purchase&loginProvider=username_password

Katsoin kirjautuneena sovelluksessa niin siellä oli nuo uudet hinnat. Mahtaisikohan tuosta vielä saada vanhaan hintaan…

Aktivoin tuon tilauksen nyt, kun CHL on alkamassa tässä muutenkin. Katsotaan miten käy ensi kuun osalta.

Ei ainakaan vanhalle asiakkaalle eli minulle ole tullut mitään ilmoitusta, että hinnat olisi muuttumassa. Voihan se liittyä myös HBO Maxin kanssa yhdistymiseen.

1 tykkäys

Mulle tarjoaa kirjautuneena tuota tuttua 27 euron hintaa. Jotenkin en pysty nielemään edes ajatusta lähes viidenkympin kk-hinnasta. Eihän sitä osta kukaan, kun C Morella on hintalaatusisältö paljon parempi. Vaikka C More Total+:n kylkeen ottaisi vielä HBO:n, olisi halvempi kuin 49 €.

@Wrathchild, olen antanut itseni ymmärtää, että yhdistyminen olisi enemmän kevään tai kesän juttuja. Jenkeissä. Ja meillä homma on aina laahannut kuukausia perässä.

Ei helvetti, abort, abort. Sovelluksessa tosiaan Discovery+ Total 49 € / kk. Pelkkä Hockey 29 € / kk. Toi Hockey ei sisällä CHL:ää.

Tässä siis sovelluksesta:

Nettisivuilla vielä vanhat(?) hinnat.

1 tykkäys

Mulla meni nettisivujen kautta 27€ veloitus tuosta Totalista. Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu ennen seuraavaa veloitusta syyskuun lopussa.

Ei ne vissiin sentään nosta hintoja vanhoille asiakkaille, 15.9. menee D+ Totalista 26.99€.

Vaihtoehdot näillä tiedoilla ja nopeasti ynnättynä:

• Telialta Liigapassi 30 € / kk + VPN CHL:lle
  • C More Total+ 38 € / kk
  • Discovery + Total, jos hinta 27 € / kk

Ei tässä jaksa vielä mitään tilailla, joten katsellaan. Kokemukset Telian kanssa sen verran anti-consumer, että C More tuntuu luonnollisimmalta valinnalta, jos Discon hinta pompsahtaa.

1 tykkäys

Loin uudet tunnukset ja tein ensimmäisen tilauksen (mulla on Eurosport player, pitää lopettaa se, toki on 40e vuosi). Ja meni tuolla vanhalla hinnalla. Mutta mua hämää tilauksessa noin kuukaudet:

Mites toi syyskuu?

Ainakin omalla laskullani Cmore Total+ vielä 29,95€/kk. Liittymäasiakkaan hinta.

1 tykkäys

Näin oli jo viime syyskuussa:

Miksi, sitä en tiedä. Ja kuinka moni on hövelisti tilannut liigat sieltä sovelluksen kautta tässä vuoden aikana ja maksanut satapäin turhaa, sitäkään en tiedä, vaikka haluaisin.

4 tykkäystä

Juu Telian asiakkaille ainakin toi hinta.