32,95€ ja 1kk ilmaiseksi edelleen Telian liittymäasiakkaille. On hyvä syy pysyä Telian asiakkaana siis.
Kyllä mää sen ymmärrän ja hyväksyn, että urheilun katsominen maksaa. Ei sen ilmaista pidäkään olla, ei välttämättä edes halpaa. Mää maksaisin satamiljoonaa kertaa mieluummin kuukauden kolmesta CHL-pelistä 14,99 € / kpl eli 45 euroa yhteensä, kuin että maksaisin saman 45 euroa kuukauden koko paskasta ja saan siinä sivussa ne kolme peliä. Kyse ei oo enää ees rahasta, vaan periaatteesta ja mafian vastustamisesta.
Maikkarin tämänpäiväiset uutiset sinetöi mut jatkamaan viime kauden tapaan Discovery+:n kanssa. Not great, not terrible, pätee siihen ihan hyvin. Tosin eiköhän sielläkin taas paine hinnan nostolle tule tässä viikon sisään.
Katsomoonhan tulee jatkossa:
- MTV Katsomo+ Urheilu (36,95 €/kk, mainoksilla)
- MTV Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia (42,95 €/kk)
Pitäisin pienenä ihmeenä jos Discoveryn pakettiin ei tulisi mainoksia. Eiköhän siellä myös hintaa nosteta, jos vaan heidän välinen sopimus sen millään sallii.
Onhan lähetyksissä aina niitä lyhyitä mainoksia ollut välissä, mutta oletan että tämä nyt mahdollistaa oikein kunnon mainoskatkojen pitämisen. Varmaan myös lähetystä käynnistäessä saa jatkossa katsella mainoksen tai kaksi.
Muistelenko oikein, että Liigan “power break” onkin ollut varsin alihyödynnetty. Ruudussa pyörähtänyt lähinnä Veikkaus ja CMoren sarjojen mainokset.
Tähän vielä Ruutu, että näkee pesiksen. On se hyvä ettei kellään ole monopolia, olisko hinta 120€/kk jos olisi monopoli asema?
Mites tuo Cmore. Talveksi aina ottanut ja kesällä tauolla. Miten määritellään vanha asiakas? Riittääkö jos ottaa tilauksen tänään vai menikö juna jo? Onko kukaan kysynyt.
Villi veikkaus. Vanha asiakas = Nykyinen asiakas.
No, sanokaas nyt mikä se halvin on. Kuukausi vielä katellaam ilmaiseksi jollain kaverin ilmaisella C More -kytkyllä, mutta sitten jomman kumman tarttee alkaa maksaa. Tosi ■■■■■■■■■■■■ Väh. kahdellla kerralla pitäisi saada näkymään.
Ilman kytkyjä taitaa discovery+ olla halvin.
Itse pistin eilen tilaten discovery+ Sport Hockey,
25,99 € per kuukausi.
Tää Liigan katsominen on aika eeppinen sillisalaatti tilaajalle. Muutama tällä hetkellä (nämähän vaihtuvat joka kausi) myytävä tuote:
discovery+ Sport Hockey – Sisältää Telia Liigapassin, lähetykset brändätty MTV Katsomoksi. Paketti ei sisällä C More Sport kanavia.
Telian C More Total+ kanavapaketti – Sisältää Telia Liigapassin, pelit voit katsoa Telia Playstä, lähetykset brändätty MTV Katsomoksi.
Vähintäänkin hämmentävä tämä Telian, Maikkarin ja C Moren kolmiodraama. Eikö sieltä voisi yhden tai kaksi nimeä jo pudottaa pois?
Tää on kyllä sekavaa touhua. Kun minä haluaisin katsoa noin pelkistetysti Bundesliigaa ja SM-Liigaa. Yhdellä paketilla en näe molempia, joten tyydyn CMoreen, kiitos Viaplay hinnoittelun. Ilmeisesti Discovery+ olisi vielä edullisempi. Bundesliiga jää näkemättä.
Menee vähän asian vierestä (Liigan televisiointi), mutta CMore ei näytä Bundesia. Jälkimmäiseen köyhän miehen ratkaisu on VeikkausTV + Chromecast.
Tämä olisi itsellekin optimaalinen urheilupaletti, mutta hajautuneet markkinat…
Niin on! Mulla päivitettiin aspan kautta tilaus D+ kun halusin katsoa keväällä mm-kisoja.
Nyt kun liiga alkoi niin ihmettelin kun ei näy liiga. Mulla on tilattuna nyt discovery+ Sport C More, mikä ei löydy edes heidän sivuiltaan. Tässä ei näköjään toimi liiga.
Eli nyt pitäisi päivittää tilaus D+ Sport Hockeyksi… Miksi multa edes lähti liiga pelit pois, tai olisihan siitä voinut sanoa aiemmin.
Juu ei näytä. Siksi mulla oli Viaplay. Siis oli. Ehkä muotoilin tuon edellisen hiukan sekavasti. Siis Bundesliigaa en pääse nyt näkemään kun on vaan CMore
Tosiaan lätkäpelien maksukanavien tilaajamääristä puhutaan aina silleen ylimalkaisesti, ei mainita lukuja tai muuta, mutta kaikkihan näkee noiden operaattoreiden kannattamattomuudesta, että tilaajia ei ole tarpeeksi. Syyksi annetaan aina hinta, että on niin kallista ettei ihmiset halua maksaa sitä.
Mutta joku hutkiva tsuurnalisti voisi porautua vähän syvemmälle, että kuinka paljon tilaajia jää pois ihan sen takia, että se oikeasti on ihan saatanan vaikeaa tilata vaikka kuinka olisi ostoverkkarit jalassa, jos vaikka ei ole ennen ollut mitään maksu-tv-paketteja. Varmasti ihan teksti-tv-pohjalta se tilaaminen fyysisesti kyllä onnistuisi, mutta siihen Tilaa-napin painamiseen ja luottokorttitietojen syöttämiseen pääsemiseksi joutuu oikeasti tekemään niin paljon työtä, etsimistä ja vertailua, että monilta jää tekemättä ihan siksi ettei vaan viitsi nähdä sitä vaivaa.
Tähän kun vielä lisätään, ettei se tilauksen peruminenkaan ole aivan simppeliä vaan tuotteen tekijät ovat koittaneet tehdä perumisesta hyvin hankalaa. Tuli keväällä huomattua kun lopetin D+ tilauksen.
Tarkennatko millä tavalla? Minulla on ollut D+ jo useammalla kaudella ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa tilauksen lopettamisen kanssa.
Jouduin kuuklettamaan että löysin D+ sivuilta paikan mistä saan peruttua tilauksen, tiedustellaan miksi perun tilauksen, koitetaan käännyttää etten peruisi tilausta, sekä sen että peruutuksen jälkeen tulee sähköpostiin tarjousta tuotteen sisällöstä että tilaisit uudelleen (en ole antanut markkinointilupaa).
Mulla ainakin sovelluksessa mahdollisuus peruuttaa tilaus. Itse peruessa en muista mitään erityistä olleen. Samanlailla ne muutkin kyselee, että oletko nyt ihan varma, katso mitä missaat.
Tänään D+ tilauksen taas aktivoin hintaan 25,99€/kk.