Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

Muistaako kukaan: jos ostat telialta yhden pelin, niin eikö se makseta heti tilatessa? Vai tuleeko lasku perässä?

Pelipassi veloitetaan jälkikäteen samalla tapaa, kun vaikka elokuvan vuokraus. //Minna

1 tykkäys

Osaako/voiko @TeliaPartio kommentoida mahtaako entisen joukkuepassin tilanneiden tarjoushinta 22.90e liigapassista vai onkohan seuraavan kauden alussa tuo normaalihinta 27.90 myös vanhan joukkuepassin omistajilla
Tässä pohdin laittaisiko tilauksen poikki, mutta toki jos hinta pysyisi tuossa niin voisi sen voimassa pitää

Ja oliko se niin että nyt kun ei pelata, niin ei tule laskuakaan??

Tsekkasitko sähköpostin, joka tuli kauden päätyttyä:

Telia Liigapassisi hinta on kesätauon ajan automaattisesti vain 0 €/kk ja jatkuu kesätauon jälkeen edullisella 22,90 €/kk hinnalla.

1 tykkäys

Kappas enpä muuten tsekannut tai sitten luin vaan nopeasti ohi, kiitos :+1:

1 tykkäys

Tuo Liigapassin laskutus ei muutu kesätauon jälkeen, kun kyseisen paketin pitää voimassa. Eli kuten @iceman tuossa sanoikin, niin kesätauon jälkeen hinta jatkuu entisillä joukkuepassin tilanneilla hintaan 22,90 €/kk. //Hanna

3 tykkäystä

Kausi päättyi 11.5. ja Liigapassin osalta laskutus jatkuu toukokuun loppuun saakka. Maksuton kesätauko alkaa 1.6.2021. //Hanna

CMore on huono joten ensi kaudelle palaisin TeliaTV:n puolelle.

Mikä on päivän hinta? Pari teidän liityymääkin löytyy.

1 tykkäys

Mikä CMoressa mätti, mulla se toimi täydellisesti jokaisessa matsissa.

12 tykkäystä

Mikä on päivän hinta? Pari teidän liityymääkin löytyy.

Meidän sivuilla on aika hyvin listattuna Liiga tuotteet. Siellä on liittymäasiakkaan etuna Telia TV:seen paketti, josta näet kaikki Liiga + V Sport jääkiekko sisällöt :smiley:

C Moren -palveluitahan on myös etutuotteena meidän liittymäasiakkaille. Onko siinä C Moren käytössä kenties jokin häiriö, jota voisi lähteä selvittämään? Jos näin kannattaa laittaa viestiä C Morelle //Minna

Minulla on päinvastainen kokemus. Katsoin alkukauden Cmorella ja pompin ilosta, kun Telian lapsukset olivat jääneet taa.
Sitten ahneus vei, kun sain Telialta paremman tarjouksen, johon sisältyi myös NHL. Niin palattiin taas katkeaviin lähetyksiin ja viisi kertaa pelissä toistuviin virhekoodeihin (jonka olen nostanut ihan oman nimimerkkini alle). Laitteet on uudet ja netti on mintissä, mutta Telia on kuin kivireki, joka on pultattu maahan ja upotettu suohon.

Ainoat kehut Telia saa tästä edelleenkin mainiosta palvelusta. Moni lafka ei tekisi käyttäjää foorumille, siitä nostan hattua yhä.

2 tykkäystä

Olipa melkoinen harhaanjohtaja silloin aikaisemmin Chatissa. Koskikin vain mobiililiittymiä tai Telian laajakaista-asiakkaita, jotka sujuvasti jäi kertomatta. Muutama CMORE elokuva ja sarjakanava olis näkyny “ilmaiseksi” vähän aikaa. Irtisanoin Liigapassin välittömästi.

Tätäkään ei asiakaspalvelija kertonut sen lisäksi että antoi vääränlaista infoa muutenkin

Itse taistelleena moneen kertaa erilaisten operaattoreiden kanssa, vaikka en oikeasti edes jaksaisi, niin kannattaa etsiä myyjä tai odottaa puhelinsoittoa, ne saavat antaa paljon parempia diilejä kuin aspa/omatoiminen verkkosivu.

Kun olin aikaisemmin sekä Telian laajakaista että Telia-TVn asiakas, soittoja tuli jopa useamman kertaa vuodessa. Nyt kun laajakaista tulee pakon sanelemana muualta ja pelkkä tv-palvelu, niin soitot jääneet, ehkä hyvä niin.

Mä kattelin kans just liiga pakettia CMorelta, niin en löydä kun total+ paketin hintaan 34,95e. Toivottavasti tuo pelkkä Liiga paketti ei ole poistunut, koska juuri muuta mulle kiinnostavaa tuossa paketissa ei ole kuin Liiga, mikä oli sen 27,95e/kk muistaakseni…
Edit: Sori ylläpitäjät, kun olin laittanut väärään ketjuun…

4 tykkäystä

Onko kukaan ottanut Discovery+ total pakettia? Näyttäisi olevan ihan mielenkiintoinen sisältö kohtuulliseen hintaan.

1 tykkäys

Itse otin viime vuonna ja hyvin pelaa.

Täytynee kokeilla ja saahan sen kuukausipaketin irtisanottua, jos ei miellytä.

1 tykkäys

Mulla on Telialta Liiga, CMore sportti ja leffat ja Viasat sama läjä yht 54,90€. Omasta mielestä ei paha.