Katsoin Telian sivuja. Edelleen tarjonta koostui kahdesta ristiin hinnoitellusta vaihtoehdosta:
CMore Hockey 24,90€/kk.
Telia Liigapassi 27,90€/kk
Eli vähemmällä saa enemmän sisältöä, mutta ajatus oli vaihtaa tällä kaudella “aitoon” TeliaTV tuotteesen, koska CMore pumppasi laatua luvattoman paljon viime kaudella. Toimi kyllä varmasti, mutta alensi laatua ilman perusteita (yhteys ja lähiverkko vahva).
Kyllä hinnat nousee vaan. Muistan vielä kun Ruutu tarjos joukkuepassia muistaakseni alle kympillä kuukaudessa ja kaikki oli halpaa. Sitten tulee Telia joka vain nostaa hintoja. Harmittaa nämä rahanahneat ihmiset.
Ootko ihan tosissas ?
Millä joukkueiden toiminta pyörii jos pelit näkee kotona 1,5€ kpl ?
Kuka enää menee halliin pelejä kattoon ?
Vähän nyt valoja päälle sielläkin.
Kyllä se kuukausi hinta noille paketeille pitää olla jossain 25-50 välissä, että siinä on jotain järkeä joukkueiden kannalta.
Itsellä oli viime kaudella. Tykkäsin kun mukana tuli oikeasti sellaista sisältöä mitä tulee katsottua. Discovery+:n AppleTV:n sovelluksen UI:n käyttökokemus on tosin semipaska.
@KIOSTA Mitä sanoisit jos Telia tuli ja sanoisi: “Moi, me tarjotaan 23M€ 6 vuodesta”? Veikkaan että rahan ahneus voitaisi.
Mä kattelin tätä samaa. Ihan outo juttu mulle. Toimiiks tää ihan samanlailla, ku C More. Eli tarkoitan, että saako otettua esim. kuukaudeksi kerrallaan ja toimii ihan normaalisti netin ja läppärin kautta, niinkuin Cmore? Voi olla teille tyhmä kysymys näin aamusta , mut ku ei periaatteessa kiinnosta ottaa, kun liiga. Cmoren sivuilta tuo pelkkä Liiga näytti hävinneen.
Tälle on myös oma ketju, johon voisi kirjoitella aiheesta. Tulisi ehkä sit muillekin tutuksi. Aiemmin kuin kyselin oli toiminut siinä missä muutkin. Ja tosiaan katsottavaa löytyy muutakin. Itse todennäköisesti lähden tällä liikkeelle. Dokkareita, naisille hömppää ja löytyy auto ohjelmia.
Miksi sitten ruutu piti niin alhaalla hintoja kauan jos niistä ei ollut mitään hyötyä? Valot päälle sinnekkin, että jos ruutu aikakaudella hinnat oli niin alhaalla niin varmasti silläkin liiga pärjäsi hyvin nykyäänkin.
Raha ratkaisee bisneksissä. Tottakai he antavat enemmän ja pyytävät enemmän asiakkailta rahaa.
Ruudun soppari oli pienempi ja niin oli hinnatkin.
Veikkaan, että sinäkin kyllä asiakkaana maksat vähemmän kuin muuten vain enemmän.
Täytyy muistaa että nyky sopimuksella seurat saavat huomattavasti enemmän rahaa kuin ruudun aikaan.
Ruutu oli halvin myös heidän viimeisellä kaudellaan koska tiesivät että menettävät sopimuksen.dumppasivat hintaa.
Käsittääkseni kukaan toimija ei ole tehnyt liigalla voittoa.todennäköisesti se on hankittu yleiseen profiilin nostoon!
Laitoin Cmoren asiakaspalveluun viestiä tuosta pelkästä Liiga passista, mikä viime vuonna niillä oli.
Vastaus:
Mukavaa, kun olit yhteydessä meihin. Tosiaan tällä hetkellä meillä on tuo Total+ paketti, jonka sisällöstä löytyy tuo Telia Liigapassi. Tiedotamme kauden lähestyessä tarkemmin, jos meidän urheilupaketteihin on tulossa mahdollisia muutoksia.
Elikkä todennäköisesti tuo pelkkä Liiga passi on poistettu ja tilalla on tuo Total+ 34,95 maksava paketti. Rahastusta mielestäni, koska ainakaan minulle siellä ei muuta katsottavaa ole kuin Liiga. Täytyy ottaa joku toinen palvelu.
Mielenkiintoista ensin putosi yhden kauden jälkeen joukkuepassi valikoimista ja nyt jos alkaa Liigapassikin putoilemaan pois, tai saakohan tuon passin vielä sitten Telian kautta
Kohta menee varmaan siihen, että ainoa mahdollisuus ottaa joku isompi paketti missä Liiga pelkkä sivutuote mikäli pelejä haluaa katsoa…
Mitä mä aamulla Telian sivuilta kattelin, ni siellä vielä oli Liigapassi 27,90/kk. Mutta meillä tuo Cmore on toiminut paremmin kuin Telian kautta jostain kumman syystä.
D+ en osaa sanoa. Mutta saman konsernin Eurosport Player toimii varsin mainiosti chromecastilla ja tuki on. Tuntuisi kummalta mikäli D+ ei olisi CC tukea.
Ei kai kukaan tosissaan kuvittele että hinnat ny ainakaan laskisi merkittävästi. Pelkkä liigapassi ei oo riitävä ainakaan mulle. Esim CHL pelit tulee Cmoren kautta. Ja toisaalta onko mitään väliä maksaako 25€ tai 35€ kuukaudessa. Ei se ero kovin suuri ole. Itellä menee 55€ /kk ja näkee lätkät ja fudikset ja vaikka leffoja jos viittii kattoo.
Onhan tuo aivan massiivinen ero. Tuloluokkia on paljon, ja voi hyvin olla, että minulla 35 € menee kipurajan yli.
Tiedän, että tämä kuulostaa kitinältä, mutta näin se menee: Telian myötä tuotteen laatu on laskenut ja hinta noussut. Niin kauan, kun ihmiset maksaa mukisematta, hinta jatkaa nousuaan ja laadusta karsitaan.