Jukureita lähinnä säälin. Ilves teki samat, kuin Tappara. Ilman yhtään “KHL-vahvistusta” kenellekkään Jukurit ja Lukko olis ollut kovempia.
Jukureita lähinnä säälin. Ilves teki samat, kuin Tappara. Ilman yhtään “KHL-vahvistusta” kenellekkään Jukurit ja Lukko olis ollut kovempia.