Liigan televisiointi: Ruutu+

Onko asialle mitään tehtävissä?

Itse en omista älytelkkaria eikä ole aavistustakaan mikä laite sinulla on:

  • Onko asetuksissa jotain 50/60Hz kuvaan viittaavaa?
  • Vaikuttaako “kuvanparannusominaisuuksien” veivaaminen päälle/pois?

Täällä on jotain vihjeitä etsintään: Television judder

Samsung smart tv jotain J sarjaa, ongelma on siis vain ja ainoastaan Ruutu sovelluksella.

Halpa Ruutu sopimus päättyy kohta ,jään oottaan uutta tarjousta ei viitti maksaa täyttä hintaa :unamused:

Käynnistyykö muilla Firefox-käyttäjillä Ruudun lähetykset? Jos asetuksissa on flashin kohdalla “kysy käynnistetäänkö”. Mulla ei.

#vainFirefox-asiat

Hyvin näkyy täällä. Back-napin ja osoitekentän välistä pitäisi löytyä legopalikan näköinen kuvake, josta säädetään flaskin sallimista.

Joo, se on ihan kätevä, muttei niin kätevä kuin sen pitäisi olla. Kevyt-Ruutu toimii niinku pitää. Ruutu.fi on ainut sivusto, jossa flash ei toimi halutulla tavalla. Sivustoasetuksissakaan ei Ruudun kohdalla ole mitään ylimääräistä. Outoa.

Mites toi kuvanlaatu? Onko se jotenkin erityisen heittelevää tänään?

Tasaisesti priimaa tarjoaa mulle. Kevytversio on kyllä hyvä myös, mutta mä en vaan yleensä muista sitä käyttää. :slight_smile:

1 tykkäys

Näköjään onnistui vielä tuon tilaus, vaikka tarjouksen piti päättyä jo eilen, joten vielä ehtii jos jäi tilaamatta.
Loppui tääälläkin streamien kanssa kikkailu tälle kaudelle :slight_smile:

Liekö ilmaisviikonloppu syynä vai mikä, mutta Lukko - Tappara lähetys on Chromecast v1:llä katkennut kahteen kertaan niin, että piti käynnistää lähetys uudestaan. Tökkinyt kuva muutenkin useamman kerran.

Minulla toiminut ihan hyvin… Tabletissa yksi peli ja chromecastillä Tapparan peli yhtäaikaa.

Edit. Chromecast 2 laitteena

Tietääkös kukaan mikä kanava ensi kaudella näyttää liigan pelejä kun ei ole tällä hetkellä mitään kanavapakettia ja mietin että otanko tuota ruutua ollenkaan vai kuukauden kerrallaan vain kuuntelisiko radiosta.

Ensi vuoden taitaa olla vielä Nelosella tv-oikeudet

Muilla pätkinyt ruudun tänään? Ihan “kiva” yrittää katsella tänään peliä,kun lähetys pätkii jatkuvasti.

Ei mitään valittamista. Ipadin sovellus käytössä tänään.

Mulla katkesi tänään lähetys tosi monta kertaa (noin joka 5 minuutti), katsoin Samsungin tabletilla. Aina oli syynä “tuntematon vika”. Peliä pystyi toki katsomaan, kun palasi Ruudun etusivulle ja painoi lähetyksen uudestaan päälle.
Onko muille käynyt näin?

Itsellä käynyt noin puhelimen kanssa. Itsellä auttoi kun sammutti taustalta “käynnissä” olevat sovellukset.

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nelonen Pro/Ruutu.fi: Selostajat ja studiotiimi

Liigastudio huomenna mietti Tapparan puolustuspelaamista. Ja on sielä Tyrväisen haastattelukin.

1 tykkäys

Satuinpa tänään huomaamaan, että vihdoin on ruutu saatavilla apple tv:lle, ei tarvi enää kännykkää käyttää peilaamiseen.

2 tykkäystä