Näköjään onnistui vielä tuon tilaus, vaikka tarjouksen piti päättyä jo eilen, joten vielä ehtii jos jäi tilaamatta.
Loppui tääälläkin streamien kanssa kikkailu tälle kaudelle
Liekö ilmaisviikonloppu syynä vai mikä, mutta Lukko - Tappara lähetys on Chromecast v1:llä katkennut kahteen kertaan niin, että piti käynnistää lähetys uudestaan. Tökkinyt kuva muutenkin useamman kerran.
Minulla toiminut ihan hyvin… Tabletissa yksi peli ja chromecastillä Tapparan peli yhtäaikaa.
Edit. Chromecast 2 laitteena
Tietääkös kukaan mikä kanava ensi kaudella näyttää liigan pelejä kun ei ole tällä hetkellä mitään kanavapakettia ja mietin että otanko tuota ruutua ollenkaan vai kuukauden kerrallaan vain kuuntelisiko radiosta.
Ensi vuoden taitaa olla vielä Nelosella tv-oikeudet
Muilla pätkinyt ruudun tänään? Ihan “kiva” yrittää katsella tänään peliä,kun lähetys pätkii jatkuvasti.
Ei mitään valittamista. Ipadin sovellus käytössä tänään.
Mulla katkesi tänään lähetys tosi monta kertaa (noin joka 5 minuutti), katsoin Samsungin tabletilla. Aina oli syynä “tuntematon vika”. Peliä pystyi toki katsomaan, kun palasi Ruudun etusivulle ja painoi lähetyksen uudestaan päälle.
Onko muille käynyt näin?
Itsellä käynyt noin puhelimen kanssa. Itsellä auttoi kun sammutti taustalta “käynnissä” olevat sovellukset.
4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nelonen Pro/Ruutu.fi: Selostajat ja studiotiimi
Liigastudio huomenna mietti Tapparan puolustuspelaamista. Ja on sielä Tyrväisen haastattelukin.
Satuinpa tänään huomaamaan, että vihdoin on ruutu saatavilla apple tv:lle, ei tarvi enää kännykkää käyttää peilaamiseen.
Ruutu näyttää tänään (3.12) ilmaiseksi kaikille rekisteröityneille käyttäjilleen Kalpa-TPS -pelin.
Peli alkaa Kimmo Timosen paitaseremonialla klo 17:45 ja itse ottelu klo 18:30.
Nelonen näyttäisi näyttävän myös molemmat Ulkojäiden pelit sekä televisiosta että netistä ilmaiseksi. Telkkarista siis Neloselta ja netistä Ruudusta.
Ilves kiittää. Helpottaa varmasti loppujen Lippujen myyntiä Ja pitää harkitsijat kotona Vaikka sää olisikin hyvä.
Toi on hyvä asia. En usko, että verottaa yleisömäärää edes.
Aivan toiseen aiheeseen, mua risoo aina vaan pahemmin kulmakameramiesten toiminta viivalaukaustilanteissa. Kun kiekko pelataan viivaan, ne aina kääntyvät kuvaamaan puolustajaa, joka virittää laukauksen. Sitten ne yrittävät nopealla liikkeellä seurata lauottua kiekkoa. Lopputulema on, että ovat myöhässä lähes aina. Jos sattuukin se kiinnostava juttu tapahtumaan kuvan reunassa, ei siitä saa mitään selvää, kun kuva puuroutuu sivuttaissiirtymän vuoksi. Ratkaisu olisi helppo: kulmakamerat kuvaavat maalin edustaa, missä tapahtuvat korkeat mailat, maalialuerikkeet, ohjurit, väkivaltaisuudet ja muut mielenkiintoisuudet. Sen pakin siniviivalämärin virityksen näkee pääkamerankin kuvasta.
Sama… NHL-peleissä olen ihaillut miten kamerat pysyy noiden laukausten mukana ja saa vielä laadukkaan hidastuskuvankin tilanteesta. Mutta siellä taittaa olla enemmän kokemusta ja isommat rahat. Toivotaan että Suomessakin joskus kehittyy samaan suuntaan.
Suurin syyllinen tähän on aivan liian tiukaksi rajattu kuva jolloin panoroimiseen menee aikaa noin viikon verran. Tätä ei myöskään auta ei-niin maailmanluokan kalusto. Paras ratkaisu olisi laajempi kuva ja toivoisin mieluummin sitä maalintauskameraa, se on ihan ykkönen.
Saa nähdä miten uusi sopimus aikanaan vaikuttaa kuluttajan kukkaroon.
No Suomessahan nämä tv-oikeudet ovat olleet ostajalle varsin huono investointi ja bisnes. Nykyinen tv-sopimus on varsin hyvä Liigalle ja seuroille, mutta on kaiketi ollut raskas setti Neloselle. Voi olla että täällä mennään jopa alaspäin.