Niinhän se on. Halvemmaks se silti tulee. Sitähän sää kysyit.
Mulla lojuu käyttämättömänä mun isälle lähetetty samanmoinen. Parille kaverille oon tyrkyttänyt, mutta toiselle oli tullut oma ja toiselle ei kelvannut. Lojuu käyttämättömänä, joten jos kiinnostaa @ljpp, saat sen koodin.
Kiitos, @Nevofoget03 lahjoitti jo koodinsa - kiitos julkisesti hänellekin.
Mulla olisi myös kiinnostusta tuosta 10/3kk että jos jollain on eikä tarvi niin laita viestiä.
…ja kyseessähän on kaapelikanava tarjous ei antenni,niinhän?
Saat sitten sinä tuon koodin @Paragon. Laitan yv:llä.
Ruutu.fi-tarjouksista on ollut puhe.
Jännä taas tuo Ruudun playofftarjous, 8kk, ekat 4 24,95€/kk ja loput 4 0€/kk. Pleijareiden päättymiseen on aikaa kuitenkin alle 4 kuukautta. Mutta ihan ok hinta jos katsoo tuolta muutakin kuin Liigaa.
Edit: Poistin kuvakoodin, joku otti käyttöön.
Hetkinen. Otin taskulaskimen käteen. Seitsemäs finaali pelataan 28.4. Eli kausi loppuun hinnat:
- Ruutu 3kk 30€ + 29.95 = 59.95€
- Ruutu 6kk 80€ = 80€
- Ruutu 4+4kk, eli 4 * 24.95 = 99,8€
Anteeksi @Nevofoget03 - en käytäkkään koodiasi, vaan itselleni lähetetyn 6kk tarjouksen. Ehkä voit lahjoittaa sen jollekin toiselle palstalaiselle.
Älkää laittako Ruutu-koodeja valokuvina. Vie turhaan tilaa. Ja kuitatkaa jos joku käytti @1ohjari ystävällisesti tarjoaman koodin.
Edit: Laskin ihan omiani. Edullisin on 3kk tarjous. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
Toi on väärin.
Halusin, että ehdot näkyy, siksi kuva.
Mikä siinä on väärin? Ehdot näkyvät tilausta tehdessä.
Koska siinä kuukausi liikaa.
En tiedä miten ehdot näytetään, kun en tilannut.
Koitin käyttää @1ohjari n tunnusta. Ilmotti ettei enää voimassa, kuponki käytössä jo. Tiedoksi muillekki. Jos jollain vastaava lojuu joutilaana, mielellään vastaanotan.
Tilaat tänään, saat katsella 5.3.2017 asti. Maksat kuukauden ja olet 5.4.2017 päivämäärässä. Kausi loppuu aikaisintaan 24.4.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tietääkseni Ruutu ei pelaa kalenterikuukausittain vaan ostopäivästä laskien.
5.4 asti siis. Siihen kuukausi lisää sitten, niin kausi loppuun.
5.1.2017->5.2.2017= 1kk
5.2.2017->5.3.2017= 1kk
5.3.2017->5.4.2017= 1kk
1kk+1kk+1kk= 3kk
Rautalangasta väännettynä
Oho. Pitäis varmaan nukkua. Menetin just hyvää rahaa tän takia
Tappara vetää Liigan keulilla erinomaisesti kautta, voittoja tulee ja peli on useimmiten hyvän näköistä, joskin parannettavaa ja kehitettävää vielä löytyy. Välillä tuntuu, että tällä kaudella pahin vastustaja Tapparalle on Tappara itse.
Samaa mieltä taitaa olla myös Nelonen Pro 2, joka tänään mainostaa keskiviikon otteluita, jossa Tappara kohtaa - aivan oikein - Tapparan
Eihän siitä oo montaakaa päivää aikaa kun Lehterä sanoi neljännessä erässä, että ei näe Tapparalle tälle keväälle muita haastajia kuin Tapparan itse. Yleisön pyynnöstä peli päätettiin PRO2:n osalta toteuttaa ja näyttää livenä pikaisesti.
Ihan lupaavan oloinen ainakin pari peliä Chromecast+Ruutu yhdistelmä. Taidanpa tarttua ruudun tarjouksen kun sopimus Elisan kanssa katkeaa pian.
Olikos vielä niin et kannattaa pitää tuo 50hz asetus vai ei?