Liigan televisiointi: Ruutu+

Koitin käyttää @1ohjari n tunnusta. Ilmotti ettei enää voimassa, kuponki käytössä jo. Tiedoksi muillekki. Jos jollain vastaava lojuu joutilaana, mielellään vastaanotan.

Tilaat tänään, saat katsella 5.3.2017 asti. Maksat kuukauden ja olet 5.4.2017 päivämäärässä. Kausi loppuu aikaisintaan 24.4.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tietääkseni Ruutu ei pelaa kalenterikuukausittain vaan ostopäivästä laskien.

5.4 asti siis. Siihen kuukausi lisää sitten, niin kausi loppuun.

5.1.2017->5.2.2017= 1kk
5.2.2017->5.3.2017= 1kk
5.3.2017->5.4.2017= 1kk
1kk+1kk+1kk= 3kk
Rautalangasta väännettynä :wink:

1 tykkäys

Oho. Pitäis varmaan nukkua. Menetin just hyvää rahaa tän takia :slight_smile:

Tappara vetää Liigan keulilla erinomaisesti kautta, voittoja tulee ja peli on useimmiten hyvän näköistä, joskin parannettavaa ja kehitettävää vielä löytyy. Välillä tuntuu, että tällä kaudella pahin vastustaja Tapparalle on Tappara itse.
Samaa mieltä taitaa olla myös Nelonen Pro 2, joka tänään mainostaa keskiviikon otteluita, jossa Tappara kohtaa - aivan oikein - Tapparan :grin:

16 tykkäystä

Eihän siitä oo montaakaa päivää aikaa kun Lehterä sanoi neljännessä erässä, että ei näe Tapparalle tälle keväälle muita haastajia kuin Tapparan itse. Yleisön pyynnöstä peli päätettiin PRO2:n osalta toteuttaa ja näyttää livenä pikaisesti.

1 tykkäys

Ihan lupaavan oloinen ainakin pari peliä Chromecast+Ruutu yhdistelmä. Taidanpa tarttua ruudun tarjouksen kun sopimus Elisan kanssa katkeaa pian.

Olikos vielä niin et kannattaa pitää tuo 50hz asetus vai ei?

Kyllä, 50Hz moodi päälle niin ei tule mikronykimistä.

1 tykkäys

Ei kellään olis ylimäärästä ruutu-alennuskoodia tarjota? Menin antamaan omani eteenpäin kun en tarvitse, mutta nyt kävi ilmi, että kuitenkin tarvitsen. :joy: On tää yks työmaa.

1 tykkäys

Onko muilla ollut ongelmia tuon android ruutu-sovelluksen kanssa lähiaikoina? Mulla ei tule Chromecast nappia näkyviin sovellukseen vaikka muissa sovelluksissa (YouTube, Cast Streams) pelittää hyvin.

Samaa huomasin ipadin ruutusovelluksessa viime vieraspeliä viritellessä

Nyt kun on taas soppari, niin hyvin on toiminut ja parempaan suuntaan mennyt vuosi vuodelta.

@ozzi Se on muuten hassu juttu, että Ruutu web on todennäköisesti 60Hz kuvaa, mutta Chromecast 50hz. Taulutelkkarit kuitenkin pääsääntöisesti hanskaavat molemmat taajuudet. Pitäisiköhän tuota raportoida eteenpäin?

Olen ymmärtänyt että Euroopassa pääsääntöisesti kuvataan urheilutapahtumat 50Hz materiaalina. Eli jos web näyttää 60Hz niin sitä on skaalattu.

Kyllä mulla ainakin on iPadilla hyvin toiminut Chromecastiin Ruutu sovelluksella. Toki viivehän siinä, mutta ei haittaa.

Mulla pelitti ainakin eilen illalla ihan normaalisti Androidilla.

Niin voisi tietysti kuvitella, että Euroopassa kamerat on 50/100Hz, koska sähköverkostahan tämä hertzien vatulointi tulee. Toisaalta, ymmärtääkseni tyypillisiset tietokonenäytöt on 60Hz (paremmissa löytyy ainakin 75Hz ja 100Hz). Web Ruudussa liike on todella sulavaa pöytätietokoneellani (60Hz). Joskus olen havainnut, että hallin otteluvalvontakameralla kuvatut “pienen tiimin” lähetykset eivät ole ihan yhtä sulavia – en muista mikä halli oli kyseessä, mutta oire näytti omaan silmään 50/60Hz muutoksen aiheuttamalta.

Elokuvat ja muu vastaava materiaali esimerkiksi Netflixistä on taasen 30Hz kamaa, joka toimii sulavammin 60Hz tilassa. Rasittavaa ettei hertzien vaihto ole Chromecastissa automaattinen ja kaiken lisäksi asetus on piilotettu aika “syvälle” Chromecast appikseen, niin ettei sitä jaksa/muista edestakaisin veivata.

Minulla taas on aika ajoin kadoksissa iPad-sovelluksen AppleTV-nappula. Alareunasta vedettävästä valikosta kuvan toki saa sitten siirrettyä, mutta vähän ihmeellistähän tuo on.

Tilasin nyt sitten sen 3 kk kolmella kympillä, ja hetipäs tuo meni ns. reisille…

Alku- ja loppuhetkeen tulee kellonaika mukaan, eli vahvistuksessa lukee:

Jakson alku 15.1.2017 klo 13:38
Jakson loppu 15.4.2017 klo 13:38

15.4. pelattavat playoffpelit jäävät siis näkemättä. Jos meinaatte tätä tarjousta ottaa, niin tilatkaa se tänään lähempänä keskiyötä.