Sonera näyttää tarjoavan kuukauden ilmaiseksi Ruutu+:aa, vaatimuksena tosin on myös Sonera Viihteeseen rekisteröinti. Ainakaan sivujen mukaan tuo ei veloita mihinkään pitempään sopimukseen kunhan muistaa heti irtisanoa. Taidanpa itse laittaa tilaukseen viikonloppuna kun loppuu edellinen sopimus loppuu sopivasti.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: NHL TV:ssa
Hyvä vinkki.
Mites tuo irtisanominen, voiko sen tehdä heti ja jatkuuko tilaus silti kuukauden loppuun asti?
Soneralla kun normaalisti on kahden viikon tai kuukauden irtisanomisaikoja noisa tilaustiedoissa.
En tiedä, tämä kiinnostaisi itseänikin. Ajattelin alkuviikosta kokeilla tuon tarjouksen.
Sen verran kokeilin, että otin tuon tarjouksen ja myös mukaan HBO:n kuukaudeksi, kun oli ilmainen.
Poistin sen HBO:n omapalvelun kautta testimielessä, niin poistui samantien, eikä vasta tilauskauden lopussa.
Kyselin Soneran aspasta niin sanoivat että irtisanomisaika on kaksi viikkoa mutta tällaisessa kuukauden ilmaisessa kokeilussa riittää kun viikkoa ennen seuraavaa kautta irtisanoo. Näppituntuma on että Ruutu+ säilyisi irtisanomisen jälkeen laskutuskauden loppuun asti mutta mene ja tiedä…
Mulla oli syksyllä HBO Stockmannilta saadulla kupongilla kahden kuukauden ilmaisella tutustumisella. Sen irtisanoin kokeilujakson aikana ainakin kolme viikkoa ennen maksulliseksi muuttumista ja sen käyttö jatkui kyllä ilmaiskauden loppuun.
Kun se on suoraan HBO:n palvelu, niin se toimii juuri noin, itselläni sama kokemus. Sonera vain “välittäjänä” toimi tässä tapauksessa omalla tavallaan, eli katkaisee heti tilauksen.
Itse sain vastauksen, että ennen ilmaiskauden loppua riittää, jos ei halua jatkuvan sen jälkeen. Sillä menen sitten.
Toimiiko jollain ruutu+. Pitäisi katsella A junnujen peliä, mutta eihän se näy. Toivottavasti saavat illaksi kuntoon…
Ei toimi ei, pahoittelevat teknisiä ongelmia ja selostuksen puuttumista.
Mä sain lähetyksen rullaamaan 30 sekunnin viiveellä ja sen jälkeen toiminut hyvin.
Jee, Ritari selostaa Mulla itse ottelulähetys selostuksineen toimi eilen ja tuntuu myös tänään toimivan hyvin, mutta sitten erätauolla pyörivät uusinnat peleistä sekä studiosta pätkii niin perkuleesti. Mites teillä?
Itse katsoin Chromecastin kautta ja ainakun palasi Kouvolaan niin erätauolla äänet oli persiillään.
Olen antanut itseni ymmärtää, että torstain lähetyksissä oli ongelmaa ja siksi eilen erätaukomateriaali oli pätkivää. Tänään on ollut Turun kuvassa ongelmia ja toivon, että Tampereelta saadaan priimaa kuvaa.
Ruutu-sopimus loppu nyt. Onko mitään hyviä tarjouksia tiedossa? Tai käyttämättä jääviä tarjouskoodeja kellään? Mitäs tässä nyt on vajaa kolme kuukautta siihen finaalien seiskapeliin. Ticketmaster myy 3kk 80€:lla, Ruutu 30€/kk. Eihän toi paha oo toi 80€, mutta odotetaan nyt tovi kuitenki.
Eikös se vaadi Sonera viihteen? Ei löydy semmosta.
Ei vaadi, läppärin kautta liität telkkariin esim, tai sitte katot pädiltä