Juu, kyllä appletv löytyy. Mutta luulin että se tarvii liittymän Soneralta + viihdepalvelun. No täytyypä selvittää asiaa.
Soneran viihde tarvitaan, se tulee siinä mukana ilmaisena.
Viihteen kautta sitten katsellaan, tai saa sen Ruudunkin kautta sen jälkeen, jos tekee Sanomaan tunnukset.
Yhtä kaikki, ilmaista kuukauden.
Hetkinen…
Sonera ja viihde?
Mullahan taitaa olla tuo setti? ![]()
No nyt vasta tohon perehdyin ja tein tilauksen. Oon ollu siinä käsityksessä, että Sonera Viihde vaatii myös liittymän Soneralta, mutta olin väärässä. Tai ei mulla vielä näy mikään Ruudun kanava, mutta varmaan ennen perjantaita näkyy - toivotaan.
Tilauksen jälkeen tulee sähköpostiin ohjeet tunnusten tekemiseen, joten ei se paljon tuntia kauempaa pitäisi viedä, että pelit näkyy.
Mihin asti se kuukauden ilmainen tarjous on voimassa?
Mulla alko näkyyn kanavat. Tein sitte fiksuna miehenä saman ku oon tehny Viaplayn ja Katsomon kanssa, eli tilaus poikki samantien, ettei unohdu. No nää ei antanukkaan mun kattoa sitä kuukautta, vaan tilaus poikki samantien. No chatti-asiakaspalvelija hoiti homman ja nyt taas näkyy. Täytyy yrittää muistaa katkasta se oikeeseen aikaan.
Ei mitään tietoa.
Kuinkas mää saan tilattua vain tän päiväsen Tappara-pelin? Se vaati sen 24h-lipukkeen, mutta tää Ruutu tuntuu ny tarjoovan vaan liian pitkää, kuukausia kestävää, lipuketta…
Itse olen ottanut tällä kaudella kuukauden lahjakortteja (saa netistä tai jopa r-kioskilta). Vajaa 30e maksaa.
Koodin kun syöttää, niin toimii heti ja katkeaa itsestään kk-päästä.
(1 kk ja 3 kk)
GRRRR!!! Jostain syystä tuon chromecastin kautta en nähnyt sitä puolen tunnin puhe-osiota, ei toiminut chromecast siinä ollenkaan ja vähän pätkien näkyy matsikin. Ruudun piikkiin pistän koska Elisa viihde toimii moitteetta.
Ruutu pätkii… Nimenomaan kuva pätkii, välillä näkyy “hidastetusti” ja sitten hypää taas takaisin lähetyksen oikeaan kohtaan. Äänet toimii kuten pitää.
No oli ihan samaa ongelmaa. Parikin kertaa sammutin yms. Sit huomasin että sinne tuli joku päivitys mikä taisi sekoittaa (?). Cromecastiin siis. Ja tietysti luuriin ne vakiot 30 kun laittoi wlania päälle. Noin 18.25 alkoi mulla pelittään.
Tää Sonera Viihde oli hyvä kokeilu. Toimii moitteettomasti, jotenki kivempi sovellus käyttää ku Ruutu, kuva kuvassa toimii iPadissa ja pystyy katteleen ainaki kahdella laitteella samaan aikaan eri peliä.
Minäkin otin käyttöön kuukaudeksi. Onko tämä katkaistava 30 päivän kuluttua vai mikä on Soneran kuukausi?
Itse soitin kahden viikon käytön jälkeen asiakaspalveluun ja irtisanoin sopimuksen. Toisesta päästä kysyttiin että haluanko silti jatkaa katselua kuukauden loppuun. On toiminut vielä sen jälkeen.
Sivusilmällä seurailin tämän päivän pelejä. Erätauolla pompsahti näkyviin grafiikka Liigan säväyttävimmästä läpimuropelaajasta. Joku tässä(kin) grafiikassa mättää ja pahasti.
Nyt on kyllä niin epäpyhä kuva, että voisi lähettää vihaista sähköpostia. Harmillisesti olen liian saamaton.
Siellä näyttäis olevan uudistunut ruutu. Onko se vain graafinen päivitys?