Liigan televisiointi: Ruutu+

Sellainen käsitys on, että ei pysty katsomaan enää ulkomailla. Ja tuollainen teksti löytyi haulla (DNA:n tuki):

"Hei!

DNA TV -sovellusta ei sopimusehtojen mukaisesti voi käyttää kuin Suomessa."

Proxyn kautta sitten.

Voi helvetti. Noh, välierähypeen sitten…

Yliopiston kautta sulle on kyllä tarjolla VPN.

@Rantt3 Menee ohuesti ohi ketjun aiheen, mutta F-Secure Freedomessa on end-point myös Suomessa ja viiden päivän free trial. (En ole itse kokeillut)

Omakustanne excu, joka liittyy saksankielen opiskeluihin. 2 noppaa :wink:
Tietääkö kukaan onko DNATV:llä jotain maarajoitteita, eli näänkö näitä poffeja myös Saksassa?

Onko niitä ilmaisiakin. Ja kyllä meikäläiselläkin excut yleensä liittyy opiskeluihin, tosin se osio on lähinnä välttämätön paha.

Muutamia viestejä pelien katsomisesta VPN:llä siirretty tähän ketjuun. Muistelisin, että kyseisistä metodeista on aiemminkin keskusteltu tässä ketjussa. Viestien järjestys on hieman vinksin vonksin, my bad.

1 tykkäys

Soneralta saa Freedomen ensimmäisen 1 kk ilmaiseksi, jonka jälkeen 6,90 /kk (en nyt tarkastanut, kuin helppo/vaikea on katkaista 1 kk jälkeen):

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/freedome.aspx?Freedome=Lisenssi3&Show=Selected

Freedomen saa Appina kännykkään/tablettiin tai ohjelmana tietokoneelle.

Ei sitten lähtenyt paljon mainostettu ja halpakin Ruudun playoffs passi ihan täböllä liikenteeseen. Halvalla ei saa hyvää näinhän se on.

Ruutuun ei pääse edes kirjautumaan sisään. Ei toimi kevyenä, raskaana, ei täppärillä eikä läppärillä.
Onneks kuuluu selostus Cityltä. Takasin kasarille…

1 tykkäys

Toimi kyllä pienen yrityksen jälkeen. Hieman kirjautuminen tökki toki.

No joo… toiseen erään päästiin mukaan. Valitettavasti.

Itse olen jo jokunen aika sitten oppinut, ettei tuota ruutua kannata hankkia. Rehellisesti vain kanavapaketti, jos meinaa urheilua seurata. Ruudulta tulee vain pahoitteluja ja syytöksiä, että asiakkaan koneessa/verkossa vika. Ei muuta kuin valitusta myös toiselle osapuolelle eli Liigalle. Kait siten voisi saada parannuksia aikaan.

2-0 tilanteessa ruutu jäätyi ja sain toimimaan samalla hetkellä kun Ilves lyö 3-5. Oli vähä, että mitähän hittoo fiilis ja on vieläkin.

3 tykkäystä

Piti alkaa katsoon Kalpa - Pelicansia, mutta chromecast nappia ei näy enää ruudun valikoimassa. Oonko mä nyt vaan osaamaton vai löytyykö muilta? Puhelin siis Samsung Galaxy S6.

Oletko samassa wifissä Castin kanssa? Onko cästäysnappi esim. jossain toisessa appissa?

Onko toi Ruutu toiminu tänään?

Mulla ainakin toiminu telkkarin Ruutu-appiksen kautta.

1 tykkäys

Sori väärä hälytys. Käynnistin chromecastin uudestaan ja nyt alkoi toimiin normaalisti.

Yle Areenassa meinaan näkyi tuo chromecast -logo, mutta Ruudussa sitä ei näkynyt. Areenassa se ei kuitenkaan pystynyt sitä yhdistään, joten buuttaus auttoi. Ehti jo verenpaineet taas nousta kun eilen sai pettyä Ruudun toimintaan.

Soneran kautta ei ole ollut pätkimistä parin kuukauden käytön aikana.
Vaikka Soneran puhelinliikenteessä on aika ajoin ongelmia, niin lätkä toimii chromecastin kautta katsottuna.