Saako pelkkää huomista peliä ostettua mistään? Hallille en pääse ja en halua maksaa koko kuukaudesta yhden pelin takia.
24h katseluoikeus ruudusta
Kiitos, näin pitää tehdä.
Toki muistaakseni samaa hintaluokkaa kuukauden jakson kanssa
Ei s*tana! Kerrassaan hävytöntä!
19.95€. Laitan sulle 24h katseluoikeuden koodin viestillä. Sain 2kpl hyvityksinä ja toisen olen käyttänyt. Kokeile laittaa huomenna 15.00 aikoihin niin ehtii reagoida jos ei toimi
Kiitos, siinä on todellinen kirvesrinta!
Syö miestä kuin pientä eläintä tuo ipa seisomakatsomon kuvaaminen. Ei ole mitään järkeä kuvata niitä kun on peli käynnissä ja kaiken lisäksi siinä on kiekkoverkko edessä joten katsomo on vain valkoista mösöä. En voi ymmärtää miksi niitä kuvataan sen verkon läpi, kun siitä ei saa mitään selvää.
Just tuossa olin tulossa kirjoittamaan samaa. Siis mitään helvettiä? Peli pyörii toisen hyökkäysalueella ja ohjaajan pässi siirtää kuvan johonkin fanikatsomoon. Hieman alkoi otsasuoni sykkiä. Finneman sut on nähty.
Ylipäätään läpi koko matsin kameratyöskentely oli ala-arvoista. Useampi tilanne meni ohi tai puoliksi ohi, kun kamera zoomaili jotain epäolennaista yksityiskohtaa.
Onko muiden joukkueiden kotipelien filmatisoinneissa sama meno? Kuvataan fanikatsomoa ja nostetaan katsomomikkien volyymia?
Jos Ipan peleissä kuvataan koko ajan fanikatsomoa, niin Tapparan peleissä kuvataan tanssityttöjä. Omasta mielestä tansitytöt parempi kun on suora näköyhteys ilman mitään kiekkoverkkoja.
Hienoa toimintaa, tykkään.
En ymmärrä tätä mikitystä vai mistä johtuu, että Ilveksen fanipäädyn ääni tulee kovempa ja Tapparan ei millää. Pelkkä rummun lyönti tulee kovempaa, kun 50äijä huuto. Muistan kaudeltaki, kun kaks Hpk fania huutaa kovempaa, kun halli taputtaa. Olis kiva jos nää saatas 50/50, tois televisioo sen oikeen tunnelman hallista.
Se on kato niin mieletön ILMIÖ. Tapparan kotipelissäkin kuvataan vaan sitä 300 hengen vieraskatsomoa. Sick.
Välillä kuvataan sekunteja jäähyltä vapautuvaa pelaajaa, välillä vaihtoon luistelevaa maalivahtia, jotain painia, tai yllä lueteltuja, vaikka peli käy kokoajan. Paljonkohan maksais neloselle, että voisivat siirtyä ns. PIP-tekniikkaan näissä tilanteissa? Kyllä monesti ärsyttää ku selostaja huutaa ja itte näkee vaan jotain tyhjänpäivästä.
Eilen meinasi rynnätä kierrokset punaiselle kun kesken kolmannen erän pamahti tämä ilmoitus ruutuun. Satavarmaa on, että tunnuksiani ei tiedä kukaan muu. Muutaman minuutin kun päivitteli selainikkunaa niin palautui ennalleen. Täytyy laittaa palautetta.
Mä katselin eilen peliä pomon ipadiltä (ilveksen mies) ja kuva katkesi 3. jatkoerässä pahaenteisesti. Kerrankin sai itse nostaa kädet pystyyn kun kuva saatiin takaisin niin ei jäänyt harmittamaan.
Syyksi veikkailisin rumpukapulan tai itse rummun mallia. Tapparan rytminvetäjä taitaa paukuttaa pehmoisella malletilla kun taas vieraspäädyssä luotetaan ihan perinteiseen puutikkuun. Siellä tunnutaan myös huudettavan kovempaa näin hallissa kuunneltuna. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan jännätessäni istumapaikoilla sormet suussa.
No mutta kun hallissa käy, niin kuuluu Sinioranssien huuto hyvin toiseen päähän. Mutta Telkkarissa ei juuri ollenkaa. Sitten kun 2 Hpk fania huus, nii johan raikas.
Onhan noi jokainen studion jamppa iha väsyneitä,naamasta näkee kuinka niitä harmittaa Tappara kaudesta toiseen !!!