Liigan televisiointi: Ruutu+

Nyt näkyy Jimin ohjelmatiedoissa ainakin huomiselle ja lauantaille peli merkattuna. Siis vapaalla kanavalla.

Hyvä näin, kun jonkinlaista “kisastudiota” lauantaille suunnitteilla. Ei tartte läppärin kautta katella.

3 tykkäystä

Pätkiikö Chromecast, mulla pysähtelee puolen sekunnin ajaksi.

Sama homma, tasaisin välein pikku lagauksia.

Tasaisin väliajoin kuva pysähteli täälläkin… Jotain teknistä ongelmaa ollut vaihteeksi Ruudun päässä?

1 tykkäys

Mulla itseasiassa toimi Ruutuapp koko ajan hyvin. Ongelmiin ajauduin, kun laitoin Chromecastin kautta sen televisioon.

Jep, sama oli täälläkin.

Koko matsin nyki.

1 tykkäys

Chromecast pumppasi kuvanlaatua ylös-alas ja tämä vaihto aiheutti jatkuvaa nykimistä. Loppui siis kaista jostain TAAS kesken - kevät yllätti Sanoman jo kuudetta kertaa.

Web ruutu toimi. Lauantaina Chromebook (tai iPad) HDMI-piuhalla töllöön kiinni.

3 tykkäystä

Jotenkin ei yllättänyt ja voi olla, että joutuu laittamaan läppärin kanssa tulille…

Muistaakseni lauantain peli tulee myös JIM:iltä… Tosin kuvanlaatu on mitä on ilman HD - mahdollisuutta (Elisan kaapeli).

Jaah, näemmä ollu yleinen vaiva eilisen pelin pätkintä. Täälä oli siis samaa vikaa, ärsyttävää nykimistä tasaisin väliajoin… voe voe voe. Vaikka no, eipä pelissä loppupeleissä sitte älyttömiä ollu nähtävää yleensäkkä.

1 tykkäys

Minä katselen Ruutua pääosin Elisa Viihteen ja TV:n kautta ja ei oikeastaan koko kaudella ongelmia.

1 tykkäys

Tää on hyvä vaihtoehto, itselläkin toiminut tosi hyvi, kun sen otin. Nyt tietysti aika myöhästä enää uusille, jos nyt ei aio Ruutu+:n tilaajana jatkaa. Minun tilaukseni päättyy, kun viimeinen playoff-peli on ohi.

2 tykkäystä

Sama juttu, eli loppuu kohta, mutta olen ollut kyllä tosi tyytyväinen näkyvyyteen.

1 tykkäys

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ruutu+: Selostajat ja studiotiimi

Kiitos Ruutu näistä vuosista, mutta nyt tiemme eroavat. Lopullisesti.

8 tykkäystä

Joo täyttä paskaa tänään kuten tiistainakin. Seuraava yrittäjä sisään.

Lopulta piti palata antiikkiseen Flash playeriin, joka toimi mutta FPS tipahteli koko pelin ajan.

Näkemiin!

Meillä on uudessa telkkarissa (Philips) Ruudun app ja sen kanssa ei ole tainnut itseasiassa olla ollenkaan pätkimistä, ei tällä viikollakaan. Tosin AppleTV:nkin kautta toimi muuten hyvin, mutta lähetyksen käynnistäminen oli usein aika tahmeaa.

• Irtisanoin Ruudun (kohti kesää…)
  • Lisää Ruutua (…pesiskausi alkoi)

0 voters

Potkupalloa myös tarjolla