Liigan televisiointi: Ruutu+

Sama juttu, eli loppuu kohta, mutta olen ollut kyllä tosi tyytyväinen näkyvyyteen.

1 tykkäys

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ruutu+: Selostajat ja studiotiimi

Kiitos Ruutu näistä vuosista, mutta nyt tiemme eroavat. Lopullisesti.

8 tykkäystä

Joo täyttä paskaa tänään kuten tiistainakin. Seuraava yrittäjä sisään.

Lopulta piti palata antiikkiseen Flash playeriin, joka toimi mutta FPS tipahteli koko pelin ajan.

Näkemiin!

Meillä on uudessa telkkarissa (Philips) Ruudun app ja sen kanssa ei ole tainnut itseasiassa olla ollenkaan pätkimistä, ei tällä viikollakaan. Tosin AppleTV:nkin kautta toimi muuten hyvin, mutta lähetyksen käynnistäminen oli usein aika tahmeaa.

  • Irtisanoin Ruudun (kohti kesää…)
  • Lisää Ruutua (…pesiskausi alkoi)

0 voters

Potkupalloa myös tarjolla

31.5.2018 eroaa tiet lopullisesti. Ei jää ikävä.

Telialle on onneksi isompiakin odotuksia toimivuudesta ja sisällöstä.

Mitä nyt noita kesäpallolajeja on… Sisältyy kaikki tuohon kakkosvaihtoehtoon :slight_smile:

Ainakin niin kauan pidän sopimuksen voimassa, että saan tämänkin kauden tallenteet siirrettyä.

2 tykkäystä

Ite teen kuukauden välein uuden sähköpostin ja otan kuukauden kerrallaan ilmaisena Veikkausliigaa varten. Ruudulle/sanomalle en euroakaan enää tule maksamaan.

Ihan hyvinhän toi toimi ainakin itellä. Ja halvaksikin tuli kun kaverin kanssa maksettiin puoliksi, ja hyvin kateltiin eri osoitteista. Mitään syytä tilausta jatkaa ei ole.

Kiitos Ruutu tästä, noh, montako vuotta tässä ikinä pyörähtikään. Olen ollut kestotilaaja lähes koko ajan, kun jääkiekko on pyörinyt. Satasia on siis uponnut tähänkin hömpötykseen.

Palvelu on ollut palstalla kovan suurennuslasin alla. Välillä kritiikki on ollut paikallaan, välillä yliampuvaa. Minulle ei niin paljon teknisiä ongelmia osunut, mitä ilmeisesti monelle muulle. Pudotuspelien aikaan tekniikka oli koetuksella ja se näkyi ainakin kuvanlaadussa.

Studio- ja selostushenkilökunnassa ei juurikaan hittejä vuosien varrella ollut, huteja sitäkin enemmän. Ruudun studio-osuudet ovat kääntäneet minut niitä vastaan. Jotenkin sinne onnistuttiin roudaan ne ärsyttävimmät jääkiekkokasvot koko maasta. Niinimaa, Grönman, Waheeb, Ritari, Tiku & Taku, mitä näitä nyt on.

Viestikapula vaihtaa omistajaa ja uudet tuulet puhaltavat. Ruutu-tilaukseni on loppumassa toukokuun puolivälissä, mutta ikävästi Temptation Island loppuu vasta kuun lopussa. Ei sillä, että sitä seuraisin, mutta kuitenkin. Ilman jääkiekkoa Ruutu on vain töräys kuumaa ilmaa.

1 tykkäys

Kiitos Ruutu. Olen tyytyväinen pitkään suhteeseen teidän kanssa. Äsken irtisanoin sopimuksen. Tuskin tarvitsee täällä mainita miksi, jos Tappara on se kiinnostukseni kohde. Te annoitte unohtumattomia fiilistelijöintejä näinä finaalikausina.
Teliaa en ainakaan vielä ole tilaamassa, saa nähdä mikä on fiilis tulevaisuudessa. Nyt on takki tyhjä ja ei kiinnosta hankkia härpäkkeitä, että näkisi vieraspelit älyteeveestä. Kausikortilla käyn kotipeleissä jatkossakin, kun paikalle pääsen.

3 tykkäystä

On vielä pakko jatkaa Ruudon tilausta vielä ainakin kesän kun emännän
tarvii nähdä sieltä jotain hömppäviihdettä. Itse olisin irtisanonut jo tänään.
Ihan hyvin on tuo itselläni toiminut ja alusta asti se on minulla ollut.

Viel mennää jonkin aikaa, Pakko tuo Aarnio on seurata loppuun. Lisäksi pitää tarkistaa vaahteraliigan lähetysten taso.

1 tykkäys

On meilläkin kuulemma vaimolla Greyn anatomia kesken ja ei voi irtisanoa heti. Ruudun tuskaa siis jatketaan vielä hetki.

No niin.
Kausi paketissa.

  • Kauteen 2017-2018 liittyvät ketjut piilotettu.
  • Ruutu irtisanottu.

Paska maku jäi mutta nyt kohti MM-kisoja.

2 tykkäystä

Mulla ei ruudun toimivuudessa ollu minkäänlaisia ongelmia tietenkään kun kaapelin kautta katselin,
mutta muuten ruudun tänä vuonna tuottama sisältö, erityisesti kuvaus, hidastukset, äänet aivan täyttä sontaa.
Pleijareissa sitten kaiken kruunasi Waheebin ja Vallinin Kärppärakkaus.
Summa summarum, ei todellakaan tuu ikävä.