Liput Tapparan peleihin 2015-16

Liput hankittu, lauantaina Turusta onnibussiin ja Tampereelle häkämetsään huutamaan Tappara voittoon!

3 tykkäystä

Lauantaille liput hankittu, näkeeköhän c1 rivi 18 mitään?

Messin kalakulaattori näyttää 7300. Siellä oli tiistaina klo 21 satakunta istumapaikkaa vapaana lauantaille.

4 tykkäystä

Näkee oikein hyvin

Bonsa… Jos menisit kentälle kuitenkin? Ite olin viime TI Lukko-pelissä rivi 15 samassa osassa ja näki hyvin. Nytkin samassa osassa, olisko ollut rivi 10 tai jtn.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Urheilua näyttävät ravintolat

Yksi hyvä syy miksi ostaa lippu ja mennä paikan päälle katsomaan pelejä…

[MTV: Kommentti: Puljujärvi ja Aho vastaan Laine – viimeisen kerran Suomessa]
(http://m.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/kommentti-puljujarvi-ja-aho-vastaan-laine-tata-herkkua-ei-toiste-tarjolla/5812712)

Tätä herkkua ei ole toiste tarjolla. Menkää katsomaan. Tästä voi kertoa lapsenlapsille legendaa.

Moro,
Vähän samaa asiaa kuin Bonsalla, näkeekö riviltä 15 Jumbolle? Toinen vaihtoehto olisi mennä seisomaan mutta näkeekö 150cm poika sieltä mitään ( itse en ole 150 cm! )

Riviltä 15 näkee hyvin Jumbolle (ainakin B2:ssa)

1 tykkäys

Kiitoksia nopeista vastauksista!
Hyvä tietää jatkoa ajatellen mutta löysin A2:sta rivilta 10 parit hyvät paikat. Toivottavasti ei ollut huti ostos, monesti hallissa käynyt mutta näköjään koskaan ei jää mieleen missä parhaat paikat, tunnelmaltaan parhaat paikat toki tiedossa on.

Me kun haetaan lippuja niin mennään jo ajoissa ennen lipun myynnin alkua jonoon niin saadaan hyvät paikat mutta minua harmitti se että eilen aamulla tuli tieto että se alkaa klo 12 myynti niin vähän oli kiire

Nyt on taas vapautunut hyviä paikkoja perjantain peliin. Olisi kiva tietää, että vapautuuko niitä lippuja kahta vai yhtä päivää ennen peliä. Tai sitten vapautumisajakohta vaihtelee.

Teidän että pitäisi olla ajoissa liikkeellä ja kärsin mielihyvin nahoissan huonot paikat tai full bokad- tilaisuudet.
Välimatkaa kotiovelta hallille 180km ja niin paljon muuttuvia osia ettei pysty aiemmin reagoimaan.
Espoon metroareenalle olisi 5km mutta tarjolla vain A-junnujen finaalit ja sielläkin vain joku tuntematon jengi Bluesilla vastassa.

Mistä noita lippuja oikeen vapautuu? Itse en ole saanut playoff-peleihin ainakaan Ticketmasterin webbipalvelusta varattua. Varaus-vaihtoehto puuttuu kokonaan, vain maksu samantien onnistuu. Runkosarjan peleissä onnistui paria päivää aikasemmin. Joku puhelinvaraus vai mitä?

Lieneekö sama homma kuin viime keväänä finaaleissa ainakin? Eli lippuja tulee sillon tällön myyntiin jotta vältyttäis lipputrokareilta. Tms

Voiko olla varattuna taas yhteistyökumppaneille tms lippuja (Liigan tai seuran?) tai onko esim. Kärpien faneille varattuna lippuja, joita ei lunastettu ?

Ohjelmatoimistoillakin on jotain ohituskanavia tai kiintiöitä lippujen ostoon. Sehän on tavallaan vähän surullista, että ratkaisevissa peleissä pyörii suurelta osin ihan erin naamoja kuin runkosarjan aikana.

Onkos ensi torstaille miten lippuja jäljellä? Itse pääsen harmillisesti vasta siihen peliin mutta pakko ne ois hommata mahd pian, en nyt pääse katsomaan tilannetta.

Vaikka tuskin se vetää ihan niin hyvin mitä lauantain matsi!

@ljpp Mistä moinen väite peräisin?