Liput Tapparan peleihin 2015-16

@ljpp Mistä moinen väite peräisin?

Tampereen peleihin en ole tuollaisia ostokanavia käyttänyt, mutta Helsinkiin kylläkin. Ihmettelisin jos ei vastaavaa toimintaa olisi huipputapahtumissa.

Etkä ole voinut käyttääkään kun sellaista mahdollisuutta ei meillä ole.

Aika niukasti on paikkoja torstaille enää, itsellä kostautu kun venähti lippujen osto. Tässä ny puntaroi että kannattaako niitä “kiintiölippuja” odotella vielä vai suosiolla se lippu kouraan…

Seisomaan, pääsee helpommalla :wink:

On näköjään hyvin menny liput jo torstaillekki. Samoin Oulun peli on käytännössä loppuunmyyty. Mitenkähän toisessa välieräparissa? Ihan hyvää kiekkobuumia näyttäis taas olevan. Tosin jos lipputuloja haluais maksimoida, pitäis saada noita seiskapelejäki vähä, mutta pelakkoon toisessa parissa semmosen.

1 tykkäys

Nyt vaan odotellaan mitä sanoo Messin kalkulaattori.:slight_smile:
Olisko täys halli?

Ei taida ihan 7 300 tulla, koska voi olla olla, että Käpppien seisomakatsomo ei ihan täyty. Minulle kuitenkin halli on täysi kun siellä on yli 7 000 katsojaa ja torstaina paikalla on 7100-7150 katsojaa, joista tosin minä olen yksi ja minun sydän vastaa 150 kärppäfanin sydäntä :smiley:

8 tykkäystä

Lauantainakin näytti taas loppuunmyydyltä, mutta oli “vain” 7044. Tää tiettyjen osapuolien ennakkovaraus systeemi on kyllä sellanen, että ihan pelin alkuun pitää katella lippuja. Niitä kun tuntuu jäävän aina myymättä.

En tiedä kyllä mihin ne 256 lipullista kaveria lisää ois enää mahtunut. En nähnyt ainuttakaan vapaata tuolia ja molemmat seisomakatsomotkin näytti melko ahdetuilta.

Mä näin ainakin yhden…:slight_smile:

Mites aitiot? Oliko kaikki myyty? Tosin ei niihin vissiin yhteensä montaa sataa mene.

Mikki laitto toimiston kahvikassan kuntoon niil 250 lipulla…

Viimeksi sai “mattimyöhäiset” aitiopaikkoja ja heitettiin vielä huivilla perään :smile:

Hakametsän istumapaikkaliput (2.4) on myyty loppuun, mutta Hemingway’s-aitiossa on paikkoja, hinta 50 euroa henkilö ja Tappara-huivi kaupan päälle. Näitä lippuja myynnissä jäähallin lipunmyynnissä niin kauan kuin riittää! Lipunmyynti aukeaa klo 15.

Näyttäisi, että hieman nihkeästi myyty maanantain peliin lippuja. Taitaa ihmiset odotella lauantain pelin tulosta. Jos Tappara tuolloin häviää niin toivottavasti kovin moni ei jää kotiin mököttämään.

Messin kalakulaattori alko vilikuttamaan. Tulee tuhannen täysi halli maanantaille.

2 tykkäystä

Onneks ostin lipun jo perjantaina :smiley:

Onneks on kausari :smile:

1 tykkäys

Onneks on kyvä kaveri, jolla on 2 kausaria

Sen verran tuohon täytyy lisätä että onneks on PO-kausarikin maksettu!

1 tykkäys

Se yks tyhjä penkki oli mun vieressä… oma poika tuli syliin istuun kun ei nähny omalta paikaltaan :sweat_smile:

2 tykkäystä