Liput Tapparan peleihin 2015-16

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Lippujen trokaaminen yleisötapahtumissa

Siirsin @Donizimo :n viestin trokaus-keskusteluun ja jatketaan tästä aiheesta sillä puolella.

Ihan käsittämätöntä kuinka nopeasti liput menivät…

1 tykkäys

Mahdollista 7peliä silmälläpitäen…Mitenhän tuo lipun ostaminen olisi fiksuinta, mennä lippupalvelun tiskille vai koittaa onneaan netissä. Eioota tuli tälläkin kertaa kun joskus 12.07 pääsi valitsemaan lippuja

Lippupalvelun tiskiltä olen monesti saanut nopeasti loppuun myyviin tapahtumiin lipun (tiski vain kannattaa valita hyvin… joissakin on vähemmän jonoa).

Nykyäänhän voi myös samaan aikaan netistäkin koittaa.

Veikkaan, että tähänkin peliin vapautuu vielä varauksia eli aktiivinen tarkkailija voi saada lipun taas (Ticketmasterilta).

1 tykkäys

Tuo jonotus tuntuu toimivan aivan miten sattuu, ilmeisesti pitää säkällä osua oikeaan väliin. Avasin kännykällä Ticketmasterin sovelluksen klo 11:59, olin pari minuuttia jonossa ja sain kaksi seisomapaikkaa. Oston jälkeen katsoin niin kaikki liput olivat menneet.

Huhhuh, ite olin jonossa jo n. 10 vaille ja en saanut yhtäkään lippua vaikka olin siinä hiton jonossa. Jännä.

Näissä peleissä siellä tiskilläkin pitäisi olla tuntia ennen jonottamassa ja toivoa samalla ettei h-hetken koittaessa viereisellä palvelutiskillä ole joku eläkeläinen tuomassa lottoaan.

Innokkaimmille voin antaa vinkkejä joilla olen itse saanut liput jokaiseen lopuunmyytyyn peliin:

  • Asenna selaimeen jokin sivua itsestään päivittävä lisäosa. Laita sivu päivittymään 30s välein.
  • Seuraa sivusilmällä tietokoneen näyttöä. Kun katsomokartta pamahtaa ruutuun on vähintään yksi lippu vapautunut. Ota automaattinen päivitys pois tässä kohtaa.
  • Katsomokartta jää auki vielä vähäksi aikaa vaikka vapaat liput olisivat menneet. Joskus saattaa tulla tänä aikana lisää mutta harvemmin. Hetken päästä myynti menee kokonaan kiinni.
  • Käytä “parhaat vapaat paikat” valintaa, se on nopeampi. Katsomokartan näppäilyllä myöhästyy useimmiten.
  • Osta yksi lippu kerrallaan. Jos yrität useampaa ja tulee ilmoitus ettei ole niin montaa lippua tarjolla, on jo liian myöhäistä.
  • Klikkaile mahdollisimman nopeasti maksamaan. Vasta kun olet verkkopankin maksusivulla on lippu oikeasti sinun. Vaikka sivu näyttää sinulle paikat ne voi joku nopeampi viedä nenän edestä!
  • Välillä joku vie nenän edestä mutta tarpeeksi pitkällä renkutuksella saa lipun
  • Lippuja vapautuu yleensä joka päivä vähän ripotellen
5 tykkäystä

Juuri näin tai Sokoksella hoitamassa pankkiasioitaan…

Joissakin myyntipisteissä on jopa annettu vuoronumerot tiettyyn tapahtumaam jonottaville ja varattu omat tiskit (esim. Stockmann), mutta nämä ovat tehneet sen käytännön pakosta (ruuhkaisimmat).

Itse olin jonottamassa tuntia ennen Citymarketin kassalla jossa oli oma jono lipun ostamista varten. Päivittelin samalla ticketmasterin sivuja mutta ei päässyt edes katsomokarttaa asti. Tiskillä jonottaessa ennen meikäläistä myyjä ilmoitti ettei lippuja ole enää saatavilla mutta sieltä niitä vaan alkoi loppujen lopuksi tippua mutta ihan hullua touhua tämä kyllä on.

Kolmena aikaisempana keväänä on aina saanut vierekkäisiä lippuja. Parhaimmillaan sain neljä klikkaamalla katsomokarttaa. Nyt olen kolmen selaimen taktiikalla saanut joka peliin kyllä lipun jostain pleksin takaa, mutta ei toivoakaan että saisi kahta vierekkäistä paikkaa yhtään mistään edes “hae parhaat vapaat paikat” -taktiikalla. Paitsi seisomakatsomosta. Trokaritko liput vie vai onko sponsoreiden kiintiöt kasvaneet? En kovin montaa fanipaitaa nähnyt eilen pääkatsomoissa, mustia takkeja kyllä löytyy.

Kyllä vahvasti veikkaan noita sponsoreita ja yhteistyökumppaneita.

IFK pelaa finaaleissa, niin taatusti on yhteistyökumppanit haaskalla. Liigalla ja Tapparallakin on valtava määrä helsinkiläisiä yhteistyökumppaneita. Oulusta oli varmasti vähemmän kysyntää näille, joten enemmän voitiin myydä yleisesti. Itsekin olin sidosryhmälipulla toisessa finaalissa.

Sama, aiempina keväinä on suht hyvin saanu jokuset liput ittelle ja lähipiiriin ja päässy finaalitunnelmaa haisteleen. Eilisen pelin pääsi kattoon kun jollain ihmeen kaupalla pari lippua sai haalittua. 6. finaaliin ei tuntunu olevan pienintäkä saumaa saada lippuja, meitäki oli kolme sisarusta yrittämässä omilta koneiltaan. Joku on muuttunu selkeesti edelliskeväisiin. Ja huutonetissä tosiaan tyrkyllä taas sikahintaan lippuja, näyttäs siltä että Kirkkonummelta ja Seinäjoelta löytyy ainaki “innokkaita faneja” :triumph:

Mutta no… nämä on näitä. Peukut pystyyn ny Tapparalle, pääasia olis että sais naarattua ne pari voittoo viä, kattopa tai kuuntelipa peliä sitte missä hyvänsä!

Varmaan on myös helppo olla trokari “jossain päin” Suomea, jonka R-kioskilta saa liput ilman jonoa. Sitten vaan myyntiin huuto.net / tori.fi. Kiintiötä pitäisi pudottaa 4 lippuun / henkilö. Nyt se on 8 lippua. Varmasti pitää paikkaansa myös tuo kommentti Tre / Hki firmoista. Hesalaisia sponsoreita puoli hallia täynnä.

Pitkäaikaisille yhteistyökumppaneille rajana oli sama 8 lippua kuin muillekin. Ne tosin sai ja piti varata jo heti 5. finaalin jälkeen.

Mikäli olette lippua vaille, voitte yrittää hankkia sellaisen torialueemme välityksellä Tori - Tappara.co jossa voitte tehdä “ostetaan lippu” -aiheisen ketjun. Sinne myös ilmestyy myynti-ilmoituksia, joten silmät auki, selain aktiiviseksi ja sormet liukkaiksi. Nopeat syövät hitaat.

Älkää kyselkö lippujen perään osto- tai myyntitarkoituksessa tässä ketjussa. Virallisiin kanaviin vapautuvista lipuista voi ilmoittaa tänne.

Yleensä lippuja vapautuu (ainakin tähän menneessä) lisää myyntiin ottelun lähestyessä, kun varaukset ja mitkä lie menevät umpeen.

Onnea lipunmetsästykseen!

2 tykkäystä

Näkee oikein hyvin, mun mielestä hallin parhaimpia paikkoja.Siinä on sitten fanikatsomo ihan vieressä että jos poika on tosi pieni niin kannattaa harkita kuulosuojaimia :slight_smile:

Kiitos paljon tästä tiedosta. Sain siis liput jess!!

2 tykkäystä

Kannattaa liputtomien alkaa päivystämään lippupalvelun pohjakarttaa. Sain juuri littaran seisomakatsomoon.

2 tykkäystä