Liput Tapparan peleihin 2015-16

Miten pitkään jäähallin lipunmyyntipiste on auki ottelun alkamisen jälkeen?

Jos oikein muistan niin 18.45 vedettiin joskus verho nenän edestä kiinni.

Koska puolivälierien myynti alkaa?

Hallissa kuulutettiin että ensi viikolla. Muistaakseni jostain luin että lupa myydä on vasta kun kaikki parit selvinnyt. Tästä en 100% varma kyllä ole. Mutta, ensi viikolla. :slight_smile:

Ainakin Rauman peleihin tulee maanantaina. Kertoo lukko.fi, siellä sivuilla nämäkin jo tiedossa&esillä.

Viikolla 11 alkaa myynti.

http://www.tappara.fi/liiga/liput-kausikortit/liput

Hinnoittelu on kohdillaan ja nopeimmille halvimmat liput on halpuutettu hintaan 7 euroa istumaan (toimituskuluineen). 12 kpl siipiä ja istumapaikka irtoaa 19 eurolla.

Lisäksi opiskelijat, eläkeläiset ja varusmiehet on otettu huomioon (11e).

Onko tuo a-b rivit 18-19 hyvät ja sijaitseeko se aivan ylhäällä? Vai onko siellä ylhäällä vielä omat paikkansa? Karttapohjaa ei pysty nyt katsomaan. Houkuttelee tuo halpa hinta, mutta jos ei peliä näe kunnolla niin sitten ei kiitos…

Ihan kelvolliset paikat muistaakseni. Tosin E-katsomo häiritsee sen verran toisella puolella näkyvyyttä, ettei mediakuutiota näe.

Mun mielestä noi paikat on sinisten penkkien takana ns. “Syvennyksessä” eli niitä keltasia kuppipenkkejä. Niistä ei sit kyl nää kunnolla peliä (varsinkin jos oot siä takarivissä) eikä tosiaan kuutioo näy. Kuutioo ei kyllä näe edes B-katsomon yläriviltä (ylin sininen penkkirivi), ellet taivuta ittees luonnottomaan asentoon :grinning: ja A-puolella noita “syvennyksiä” ei taida olla kun C/A-kulmauksessa ja A/D-kulmauksessa(?) koska muuten ne “syvennykset” on tehty median käyttöön. Korjatkaa joku, mikäli oon väärässä.

Ok, kiitoksia…haisee siis edelleen vakio c kulman paikoilta… tosin noi e rivin paikat kans houkuttelee, ainakin näyttää olevan hyvät näköalat :slight_smile:

Juurikin näin…
Mukava seurata peliä kun ei tiedä ajasta mitään. :grin:

1 tykkäys

Ihan en nyt tarkalleen enää muista kaikkea, mutta siitä olen varma, että ainakin B-katsomon rivi 18 on normaali sininen penkkirivi. Suosin sitä kevään 2014 pudotuspeleissä, oli minusta hallin parhaat paikat hinta-laatusuhteeltaan. Hidastuksia Mainoksia sieltä ei tarvitse kuvitella näkevänsä, mutta pelikellon näkee kuution alareunasta ja pelitilanteenkin, mikäli pääsee unohtumaan. Jäähykelloa varten joutuu vähän taivuttelemaan itseään, mikä on isoin miinus. Pelin näkee kuitenkin loistavasti.

Mun mielestä E-katsomo on hallin yks parhaimmista katsomoista! Ite oon E4 tai E3 viimeset 7-8 vuotta istunu, mikäli tilaa ollu :grinning: ja niitä pelejä ei oo ku muutama, jolloin sinne ei mahdu. Kausari mulla on eri katsomoon ja nyt noilla E-katsomon lipun hinnoilla taitaa “joutua” istuun omalle kausaripaikalle :sweat_smile:

Lippupalveluin mukaan molempiin Tappara-Lukko -peleihin alkaa lipunmyynti ma 14.3. klo 12:00.

Kärppien ja Hifkin liput ovat jo näköjään myynnissä 1. ja 3. pelin osalta.

Miksi muuten tuo E4-katsomo on aina muita E-katsomoita halvempi? En ole koskaan siellä ollut…

En keksi muuta syytä kuin “vieraspääty”

Aina se ei ole ollut, mutta oisko nyt viimeset kolme kautta(?). Niin kauan ku ite muistan, niin E4 on aina ollu lähes tyhjä ja varmasti siitä johtuen on koitettu houkutella halvemmilla lipuilla porukkaa sinne. Ja se on toiminu koska kavereitten kanssa on jouduttu siirtyyn E3:een E4:en ollessa täynnä miltei joka ottelussa :joy: näkyvyyden takia hintojen alennusta tuskin voi perustella koska sieltä näkee vallan hyvin peliä. C1-kulmaan näkyvyys ei oo parhain, mutta ei se kokonaisuutta haittaa

Jotta ei totaalisesti kirjotukset mee ohi otsikon aiheesta, niin nyt onneks lippujen hinnat on maltillisemmat edelliskausiin verrattuna! Faktaa ei oo, mut eikös noi oo lähes identtiset hinnat runkosarjaan verrattuna? Kolme kautta siihen meni ennen ku tajuttiin, että ei se yleisö tuu halliin hintoja korottamalla ku vasta välierien G5:een :grin: Kannattaa ehdottomasti koittaa saada lippu tonne E4-katsomoon koska hintalaatusuhde on siinä kohdillaan!

Vierapääty vaan on kummallinen peruste koska A- ja B-katsomot on koko mitalta saman hintasia. Ilveksen peleissä koko E-katsomo on saman hintainen. Ero E4 eduksi (7e vs 22e) on myös aika iso… Ei sillä, en minä valita että saa halvalla lipun :smiley:

Ja tosiaan Lukko-sarjan liput on kyllä inhimillisen hintasia. Tupa on varmasti kovalla täyttöasteella. Hyvä!

On hintalaatusuhde kohdillaan. Riippuen paikasta voi pientä näköhaittaa olla kaiteesta/ vieruskaverista ja ovat “väärässä” päässä. Ylävinkkelistä näkee pelin uudella tavalla. Tästä oli edellisellä palstalla puhetta, että olisi halpoja paikkojakin hyvä olla ja sellaisia tulikin. En muista aina olleen noin halvat? Tässä lamassa hieno kädenojennus mielestäni…

Muuten parhaat paikat sain E katsomoon Ässäfinaaliin suoraan siniviivan kohdalle ja vaarallisen hyvin näki tilanteet (varsinkin omaan päähän aukeavat pahat paikat…).

Onko tuolla B-katsomon 18 rivillä jotain rakenteellisia esteitä näkökentällä? Muistelen siinä olevan jotain tolppaa aika häiritsevästi, mutta edellisestä kerrasta on vuosikausia.