Eiköhän me halli saada täyteen tänään. Seisoma paikkoja enää vapaana, mutta eikös 12 varatut liput vapaudu mitä ei noudeta…
Äsken juuri ostin seisomapaikan, mutta olis ollut vapaana vielä 12 riviltä istumapaikkakin, kun valitsi toiminnon “parhaat paikat”. Eli lippuja on istumaankin vielä.
enää ei näytä olevan… jos yhtään ajan tasalla kartat. seisomakatsomossa kyllä tilaa…
Koskahan mahtaa liput tulla myyntiin? Hifkiltä muuten hyvää reagointia, kun välierä liput ovat jo myynnisä.
HIFK:llä tietysti helppoa kun runkosarjavoittaja joka tapauksessa aloittaa kotiedulla.
Olisko huamen klo. 12 tai viimeistään ke…
Tänään tulee liput myyntiin klo 12. Lähteenä Tapparan Facebook.
Alennuksista jäljellä semeissä enää nuorisolippu (15 euroa). Muiden lippujen hintoja on nostettu enemmän tai vähemmän.
Katsomo QF SF
A-B 7-16 38 39
A-B 1-6 29 31
A-B ylä 16 29
C-D 26 29
E1-E3 23,5 29
E4 7 29
Seisoma 15 21
Joka vuosi olen marmattanut siitä, että Oulussa on halvemmat liput kuin Tapparan kotipeleissä, eikä tämäkään vuosi ole poikkeus. Istumaan halvin 25,50 ja kallein 32,50; seisomaan halvempi 9,50 ja kalliimpi 14,50. Tämä ja tulevat vuodet eroavat vain siinä, että olen hyötyjien puolella. Liput ekaan ja kolmanteen peliin on hankittu.
Hieman olen yllättynyt lippujen hinnoista, vaikkei nuo vielä mitään riistohintoja olekaan. Nyt kuitenkin saadut rahat menevät yhteiseen pottiin ja männä vuosista poiketen HIFK isoine halleineen on mukana, joten olisin olettanut tämän hieman vaikuttavan hintoihin.
Eiköhän lauantain peli ainakin ole loppuunmyyty ja torstainakin varmasti saadaan halliin yli 6000 katsojaa. Nämä ovat kuitenkin harvinaisia tapauksia (vaikka Tappara viime vuosina näissä kekkereissä onkin paljon pyörinyt) ja kiekkoviihdettä parhaimmillaan, että itse maksaisin istumapaikasta, vaikka viisikymppiä.
Harvinaista herkkua taas tarjolla ja välierät edessä. Vain Liigan neljä parasta joukkuetta jatkavat ja 11 joukkueellista pelaajia on jo aurinkorannikolla tai varaamassa matkoja sinne
Nautitaan siitä, että meillä on vielä kevättä jäljellä Hakametsässä ja mahdollisuus ostaa lippuja peleihin Hinnat on kovemmat, mutta niin on panoksetkin
Jos tarkoiksi aletaan, niin eipä alkanut lipunmyynti klo 12.00
Alkoi se. 12:02 olin ostanut molempiin peleihin liput
7.4. peliin liput ostettu seisomoon… ekaan kotipeliin ei pääse ja harmittaa jo nyt aivan mahottomasti… mutta onneks on edes Ruutu josta voi sitten seurata lauantain peliä…
Sama, liiput lauantaille hankittu
Itsekin hommasin seisomakatsomoon liput. Muistuu tosin elävästi mieleen eräs kerta viime kevään finaaleista, jolloin tulin hivenen myöhässä hallille, enkä mahtunut seisomakatsomoon. Oli varsin stressaava tilanne. Onneksi järkkäri ohjas mut sitten istumapaikalle, joka sattui säkällä olemaan vapaana koko pelin ajan.
*E: Ja tässä tapauksessa hivenen myöhässä tarkoitti 18:20.
Liput tiistain ja torstain peliin hankittu. Tiistaina L Katsomossa, onko muita tapparalaisia sielläpäin?
Pe ja la pelit katotaan pubissa Levillä, voi olla kiihkeä tunnelma
Opiskelija-alennuksen puuttuminen seisomalipuista hieman harmittaa. 11e → 21e on todella kova nousu. Odottelin sellaista jotain 17,50 e hintaa ja finaaleihin ~25e. Nyt pelottaa, että mahdolliset finaalit ovat 28-32 haarukassa.
Lippu lauantaille hommattu. Kieltämättä aika kova korotus seisomalippuihin jos melkeen tuplaantuu.
Pienen tutkailun perusteella hinnat vaikuttaisivat olevan identtiset viime vuoden semien kanssa.
Lauantaille lippu hommattuna ja ti joutuu katsomaan Ruudusta…