Liput Tapparan peleihin 2015-16

Messin kalakulaattori näyttää perjantai-aamuna 7150 katsoajaa lauantaille. Nuo seisomapaikat hämäävät, niistä ei koskaan tiedä ja suhtaudunkin noihin D-päädyn seisomapaikkoihin hyvin, hyvin skeptisesti.

3 tykkäystä

Oho, yli 7000!
Montako kertaa tällä kaudella on katsojamäärä alkanu seiskalla?
60vee Juhlapelissä tais olla mutta onko muita?

Liigan tilastojen pohjalta kaksi kertaa:

• La 14.11.2015 Tappara - JYP, 7249
  • La 28.11.2015 Tappara - HIFK, 7300

Playoffeihinko ei saa lasten lippuja?

Saa kyllä ainaki alariveille ja seisoon. 7€ 7-16 vuotiaat.

Mutta, kun ottaa junnun mukaan ja haluaisi istua samassa paikassa, niin ei onnistu siis ylempänä.

Nyt sitten kiireellä ystäville ja kylänmiehille ostamaan liput. Jäljellä hiukan päälle 100 istumapaikkalippua enää.

Mahtavaa tulee tupa täyteen :slight_smile:

Morjesta. Onko b2 vasen, rivi 19 hyvä paikka kattoo? Tuun vähä kauempaa kattoo niin halli ei oo kovin tuttu muutaku telkkarin kautta.

Selaile vähän ylöspäin niin löydät keskustelua noista B-katsomon yläriveistä. Pähkinänkuoressa, kuutiota ei näe koska E-katsomon rakenteet peittävät sen, lisäksi paikasta riippuen voi olla jonkinlaista näköestettä E-katsomon kannatinpalkeista. Pelin seuraamiseen B2-katsomon yläosan näkövinkkeli on luonnollisesti loistava.

Mahtavaa - halli täyteen ja lauantai! Valitettavasti olen itse sohvalla. Mutta nyt paikallaolijat sitten, muuttakaa sana lihaksi, eli tehkää Hakametsästä…

#MEIDÄNKOTI

3 tykkäystä

E4 on ihan kuluttajaystävällinen paikka, jos sinne saa lipun. Pääsee aikuinenkin lastenlipun hinnalla. Kolmosriviltä näki viimeksi kohtuu hyvin.

Tässä vielä kuva tiistain pelistä, jotta ei tule yllätyksiä näkörajoitteista ja muista (kuvitelkaa taustalle älämölöä ála Raumam Boja oikealle alas seisomakatsomoon).

1 tykkäys

Jos menee vanhan kaavan mukaan, huomenna vapautuu paljon lippuja myyntiin.

Nopealla katsauksella näyttäisi olevan n. 80 istumapaikkaa jäljellä katsomokartan mukaan, mutta joo eiköhän huomenna vapaudu vielä lippuja myyntiin…

Eikös D-päätyyn ole Liigan toimesta varattu lippuja sen omille sidosryhmille ja vieraskannattajille. Näitä varmaan vapautuu huomisen aikana.

Juu eiköhän aamulla tule kasa vielä myyntiin tuolta… Mutta eiköhän me saada mökki täyteen ekan kerran näihin karkeloihin.

Siellä olisi nyt vielä kymmenkunta istumapaikkaa vapaana :smiley:

Yksi palli enää vapaana!

MInä luulen että siellä on vielä aika paljon palleja vapaana…;D

4 tykkäystä

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: