Mutta olikos ne haalariporukat seisomassa. Eli se voi nostaa hieman kokonaismäärää.
Kyllä. Haalariporukka on seisomassa.
Niin, sehän ei näy katsomokartassa
Mutta toisaalta joku E-katsomon osa oli ns. loppuunmyyty.
E4 taitaa olla aina loppuunmyyty? Koska 7€
Kävin juuri katsomassa kartat. D-katsomoonkin oli ilmestynyt mukavasti harmaata. Olen paljonkin positiivisempi kuin päivällä. 4 500 menee varmasti rikki, jopa 5 000.
Ja kalakulaattori raksuttaa lukemaan 5249
Kohta 5250. Ostan juuri lippua.
Karvan lippu on otettu jo huomioon. Eli tuo on lopullinen arvio.
Voin olla väärässä, mutta nyt 6 min ennen alkua sanoisin alle 5000
Okei, minä korjaan lukemaa 5043:een
Joo väärässä olin
Hyvin vedit tuon, meikä oli kyllä turhan optimisti. Luulin että useampi kompastuu hallin rappusiin, ja vaxit vetää ne sisälle
Onko tietoa, että mikä lippu on ticketmasterissa ‘sponsorina GLi’?
Tänään sen päätin. Alan suunnitteleen Tampereelle “park man” tyylisiä ottelulippuja. Maksu siis sen mukaan mitä penkilläsi olet.
Viimeisen silauksen tälle visiolle antoi herrasmies, joka tuli sen 7minsaa myöhässä vyöryäkseen keskelle riviä, tullakseen tokaan ja kolmanteen erään 5minuuttia myöhässä, ja poistui pelistä kun peliaikaa oli jäljellä noin 6minsaa.
Ja näitä riittää. Heille toisin alkuun vaikka 40minuutin lipun käyttöön
Seurat eivät vaan taida ko. ajatuksesta innostua. Ajatellaan esimerkiksi tilannetta, että joukkue olisi 4-0 tappiolla ensimmäisen erän jälkeen ja kaikki katsojat lähtisivät kotiin. Tai katsojat voisivat lähteä hyvissä ajoin (esim. kahden erän jälkeen) kotiin, kun peli on ratkennut kotijoukkueelle. Osa kenties aloittaisi katsomisen Ruudusta ja tulisi paikalle, jos tunnelma on hyvä. Tai katsoisi pelin lopun Ruudusta. Toki tällainen voisi olla katsojan etu, sillä se pakottaisi joukkueen pelaamaan hyvää kiekkoa eli tarjoamaan rahoille vastinetta.
Oot oikein kytännyt ukon menoja. Tiedäkkö miten peli päättyy?
Tiedän. Vaikka jatkuvasti jouduinkin vetään jalkoja sivuun että Teiskolainen mahtui kulkeen. Ja juu, ehkä seurat ei innostuisi ja ehkä EN ollut ihan tosissani vaikkka tästä katsomokulttuurista " avauduin"
Kukapa ei huomaisi kun jatkuvasti joutuu väistelemään. Itseltä meni mm ratkaisufinaalin ratkaisumaali tälläisen hessun takia ohi
Itse olen sen verran kusipää, että seuraan peliä niin tarkkaan, etten huomaa niitä kaljajonoon lähtijöitä…