Koska tämmöinen sähköposti on tullut?
Mulle tuli perjantaina 25.10. (roskapostiin).
Kyseisenä päivänä kun tuon postauksen tein eli 25.10.
Mitenkäs muuten lipputilanne tohon Zug peliin onko paljon myyty? Kuulin että halli täyttyis aika hyvinkin.
Viestisi siirrettiin tähän Tapparan lippujuttusia käsittelevään ketjuun, joten jos rullailet ylöspäin niin näet vähän ihmettelyä.
Kun lipunmyynti aukesi kausikortin omaaville, oli vapaita paikkoja vähän ja minäkään en saanut omaa paikkaa ostettua tähän peliin.
Tässä näyttäis olevan nyt vaarana se, että sponsorit jakaa vapaalippuja ympäri kaupunkia ja halli olis sen takia loppuunmyyty, mut sitten kun peli alkaa niin halissa ei olekkaan kuin muutama tuhat.
Näin minä epäilen myös. Tähän mennessä on ollut Hiustalolla ja Pancho Villalla ainakin lippuja jaossa, kummallakin joku noin 500 ilmoitustensa mukaan. Veikkaan, että näitä tulee tarjolle yhä lisää eri tahoilta.
pistin jo palautettakin toimistolle, että näin kausikorttilaisena ihmettelen sitä, että joudun maksamaan lipusta ja muut hallissa on tullut ilmaiseksi sisään…vastaus oli aika jäätävä ja olen pettynyt Tapparan toimintaan tässä asiassa.
Ei auta kun mennä Panchoon syömään. Tulee “Halvemmaksi” kuin ostaa suora lippu.
Kerkesin jo ostamaan ja sen jälkeen selvisi, että jaetaan joka paikassa kylkiäisinä. Minulle ei ollut tullut sähköpostia halvemmista lipuista niin vähän tuli petetty olo
Jep, tuli maksettua 10e enkä “edes” päässyt omalle paikalle. Ei kyllä yllättäisi jos tuo paikka on tyhjä kun peli alkaa. On hyvä että saadaan myytyä lippuja yrityksille mutta tässä on nyt lievästi sanoen harmitus ilmassa tyylistä miten asiat tehtiin.
Oli varmaan ihan vitun vaikeeta varata kausarilaisille oma paikka josta maksaa tuo 10e ja vapauttaa se sitten yrityksille vaikka tuo sama 4 päivää myöhemmin jos kausarilainen ei lippua osta.
Nim. Perse edellä puuhun hoidettu tapahtuman myynti vakioasiakkaille.
Nin mikä se jäätävä vastaus oli?
En sitä tänne viitsi levitellä.
Btw, montako lippua saat Pancho Villasta kun ostaa Tappara aterian? Pitääkö ite kysyä?
Kaksi lippua mainoksen mukaan.
Taitaa vaan olla tosiasia se, että kausikorttilaisilta se raha pitää kerätä. Onhan se ihan helkkarin epäreilua, että kanta-asiakkailta kerätään voitot, mutta kausikorttilaiset lienee toistaiseksi ainoa sidosryhmä, joka on valmis maksamaan CHL:stä. Se on Tapparan oma vika, joten en ihmettele, jos yrittävät jotenkin kelpotella hallia täydemmäksi.
Tapparahan vain niittää sitä, mitä se on itse kylvänyt tämän sarjan päälle. Ei siinä sen kummempaa ole. Ja maksu haetaan kausikorttilaisilta, mutta ei kausikorttilaiset lopeta hallilla käymistä, vaikka vähän haetaankin kannatusta kuntoon meidän kustannuksella.
Tavallaan pisteet siitä, että yrittävät jotain muuta. Lähinnä siis tätä kausikorttilaisen etuostoa, vaikka [jollain tapaa] lippu olisi voinut olla ilmainenkin kausikorttietuna, nyt kun tätä tilanteen rakentumista on seurannut. Minua ei haittaa “paikkahippa”, mutta toki ymmärrän, että oma [hyvä] paikka se rakkain, jossa moni on istunut ties kuinka pitkään.
Sinänsä fiilistelin paikattomista CHL-lipuista, mutta samaan aikaan merkityt paikat luovat tapahtumasta uskottavamman, koska paikattomia lippuja käytetään harjoituspeleissä. Tässä se olisi kuitenkin vähentänyt mölinää, uskon.
Kolikon kolmas puoli tietenkin tämä, että kausariomistajille ilmoitetaan myytävistä lipuista etukäteen vipmäisesti, mutta lyödään siihen jonkinlainen aikaraja kiireen tuntua luomaan. Mutta kuitenkin jälkikäteen selviää, että lippuja on ilmaiseksi jaossa miljardi. Toki nämä jaettavat liput varmasti jostain ykkösriviltä yms.
Katsomokarttaa kun katsoo, niin voi olla että jopa 5000 istumapaikkaa on varattu tässä vaiheessa yrityksille kylkiäisiksi. Ei tainnut olla kuin A2 ja osa parvea, mitä ei olisi varattu. Tiedä sitten ketkä kaikki noita jakavat ja vapautuvatko jossain vaiheessa takaisin myyntiin.
Varmasti palkitsee mukavasti ostaa tähän peliin lippu rahalla
No - katsotaan, mitä Tappara tuo tuolta CHL:stä. Aika iso juttu olisi edetä tästä vaiheesta seuraavaan, kun sellaiseen ei olla ennen pystytty. Kärpät ja JYP on päässyt pelaamaan CHL:n finaalia, onko nyt Tapparan aika?
Se auttaisi myös välittömästi tähän lippuongelmaan. Tappara on täysin omassa yksinäisyydessään syyllinen siihen, että CHL:n liput aiheuttavat jo itsessään pahaa mieltä. Sarja on ottanut askelia joka kausi eteenpäin, mutta yksi perustajajäsen ei ole osoittanut kerta kaikkiaan mitään sellaista, miksi tästä kannattaa kiinnostua.