Liput Tapparan peleihin 2019-20

Meikäläinen sai B1-katsomoon riville 10.

3 tykkäystä

Ei oo huonot paikat hei…

En silti pahoita tuosta mieltäni kun sain itse liput 10 eruoa/kpl.

4 tykkäystä

Ei oo ei.
Meinasin aluksi ostaa ihan ticketmasterista, mutta sitten tulin järkiini ja menin purilaiselle.

Onhan tuo vähän päällään. Yksi lippu 20€, kaksi lippua ja hamppari 18,90€.

3 tykkäystä

Kuinkahan kauan tuo Pachon tarjous on voimassa? En löydä mistään mainosta koko tarjouksesta ja ainoa paikka, mistä olen tarjouksesta kuullut on palsta. Olis lippujen nälkä ja burgeri menisi hyvin siinä sivussa.

2 tykkäystä

Kiekkobussikin jakaa lippuja, eikä välttämättä tarvitse ostaa mitään mutta olisi kivaa jos ostaisi. Näin Facebookissa.

Oisko sielä motiivina saada mahdollisella katsojaennätyksellä vähä positiivista huomiota ja pöhinää Tapparan ja CHL:n ympärille:

11 tykkäystä

Laitoin itse Facessa kysymyksen Pancho Villa Tampereelle. En oo sellanen burgerillakävijä noin muuten, niin halusin varmistaa, että saan lipun. Ja sieltä nassukirjasta sen mainoksenkin bongasin.

Tänään oli lounaan jälkeen Kabgasalan Panchossa. Liput riville 1. :sunglasses:

2 tykkäystä

Hieno homma jos halliin saadaan paljon väkeä. Ulkokehälle se näyttää varsin hyvältä ja parantaa koko CHL:n uskottavuutta suomessa. Vaikka ydinkannattajat tietävät tämän kikkailun( ilmaisliput) , niin moni jääkiekon seuraaja ei tällaista huomioi.
Sveitsiläiset ovat laadukas porukka ja olisivat myös yleisönsä ansainneet. Hyvää yritystä toimistolta.

Mä ostin biletit e-katsomoon itse. Pitkästä aikaa Suomeen ja peliin piippuhyllylle.

3 tykkäystä

Niin yleisölle ilmaisliput, voisin kuvitella että yritykset on noista maksanut jotain. Eli Tappara saa jotain rahaa + yleisöä + tunnelmaa + mainosta yleisömääristä. Eli tosiaan ulospäin tämä näyttää oikein hyvältä.

3 tykkäystä

Kattelin huomisen pelin lippukarttaa. Onko halli todellakin tulossa täyteen, vai onko noi jotain, mitä lie?
Siellä on muutama paikka eää vapaana.Likka kertoi eilen, että ei voinut kaupan koneella enää varata vierekkäisiä paikkoja.

Nää mitkälie-liput voi tässä mielessä kääntyä vähän itseään vastaan. Totuus nähdään huomenna, mutta alusta asti kamppis on vaikuttanut yliampuvalta.

3 tykkäystä

Juu kyllä “ilmais” lippuja on jaettu liikaa jos kaikki maksavat eivät saa lippujaan ostettua. Toivottavasti halissa on sitten huomenna väkeä eikä jaetut liput jää käyttämättä.

1 tykkäys

Kai niistä lipuista yhteistyökumppanit ovat jotain maksaneet, mutta vähän tuntuu menneen yli lippujen jakaminen, jos rahalla ei enää saa ostettua. Vaikka usein oon kritisoinut hallissa käynnin hinta uutta, niin onhan tässä vaarana, että CHL halpuutetaan kokonaan pilalle. Mekin saatiin kuitenkin 4 lippua kahden hampurilaisen yhteydessä kokonaishintaan 30€

Toisaalta taas halukkaat eivät ole päässeet ostamaan lippuja, kun edes tämän foorumin aktiiviset käyttäjät eivät kaikki ole lipuista tienneet.

Onkohan Tappara suunnitellut jotain kamppanjaa tai edes lisämarkkinointia, kun joulukuussa tulee taas samanlainen tilanne kuin oli jo tässä syksyllä. Keskiviikkona “mestisjengi” ja perjantaina paikallinen. Eli 11.12. Tappara - KooKoo ja perjantaina 13.12. Tappara - Ilves. Tuossa voisi olla paikka koittaa myydä jotain lippupakettia molempiin peleihin tms. Muuten tiedossa on jälleen noin 3500 katsojan keskiviikko ja loppuunmyyty perjantai.

9 tykkäystä

Kyllä lipuista on yhteiskumppanit maksaneet. Toivottavasti saadaan väkeä halliin, ihan hyvä veto Tapparalta jakaa kumppaneiden kautta lippuja peliin.

Saa nähdä tuleeko paikallinen täyteen kun on tuo Suomen historiallinen peli samaan aikaan.

1 tykkäys

Kysymyksiä:

• missä ja miten kampanja hoidettaisiin
  • mitä se maksaisi
  • kuinka paljon tässä kaikessa jäisi voitolle (jäisikö) vs. kampanjaton vaihtoehto

Yleisönumeroihin se vaikuttaisi varmaan, joo. Jos KooKoota vastaan saadaan 3500 ja Ilvestä vastaan 7300, keskiarvo on näiden pelien osalta 5400. Koko kauden mittakaavassa vaikutus lienisi joitain kymmeniä. Liput on olleet myynnissä jo jonkin aikaa ja luulisi, että osa jo myyty. Onko varaa “taas” kusta jo lippunsa ostaneiden pakkiin?

1 tykkäys

Mahdollisesti hyvä veto, mutta toteutus oli aivan täysin väärin tehty.

Tuossa aiemmin tästä kirjoitin, parempaan toteutukseen olisi riittäny että kausarilaisille varataan neljäksi päiväksi etuosto-oikeus (omaan paikkaan) ja tämän jälkeen myyty kumppaneille ne paikat joita ei lunastettu. Nyt haistatettiin vakiona hallissakävijöitä urakalla.

4 tykkäystä