Liput Tapparan peleihin 2021-22

Onko tieto? Jossain vaiheessa kuulin, että kausareille varattuja paikkoja vielä voi vapautua.

6 tykkäystä

Lähes varmasti vapautuu paikkoja vielä avauspeliin. Tässä tämän hetken tilanne ostamattomien / varaamattomien paikkojen osalta. Värillisille paikoille siis kausaria vielä tyrkyllä ja tuskin kaikki menevät.

7 tykkäystä

Kannen avauspeliin lippu hakusessa. Toivottavasti vapautuisi ja olisi itse ajoissa hereillä…

3 tykkäystä

Mitä tulee Hakametsän viimeisiin kotiotteluihin, nostalgiakisassa Tappara-Ilves on Ilves vielä hiukan johdossa.

26.11. Ilves-TPS: Istumapaikat loppuunmyyty, jäljellä seisomapaikkoja
27.11. Tappara-HPK: Enää muutama hajapaikka jäljellä + jonkin verran istumapaikkoja vieraspäädyssä + seisomapaikkoja.

Hienot jäähyväiset varmasti kummallekin tulossa.

2 tykkäystä

Hämeenlinnasta tulee ainakin megamatka hintaan 10€, joten D-pääty tulee oleen aika täynnä

3 tykkäystä

Annettiin kaverin kanssa kausarit mun pojalle lainaan helmikuun Tappara-Ilves-peliin ja kävin katsomassa lippufi:n katsomokarttaa ja näemmä yläkatsomot on avattu myyntiin.

Ei nyt kauhean paha hinta yläkatsomoon, 25€,

5 tykkäystä

Koskahan esim. uusiin kausikortteihin Tapparan toimesta varatut paikat vapautuvat irtolippumyyntiin? Tarvitsisi saada pari lippua pojalle ja itselleni 3.12. yhteen peliin😉

2 tykkäystä

Onkohan muilla käynyt niin että tiistain chl-peliin meidän seuran tarjoamista lipuista ei löydy rivi/paikkanumerointia ollenkaan?
Siis tarkoitan pdf-lipusta nettitilauksen kautta. Katsomon osa mainitaan kyllä.

Edit. Tilausvahvistuksesta nuo tiedot löytyvät.

1 tykkäys

Huomiseen peliin tullut joitakin lippuja myyntiin.

Tori.fi kannattaa kytätä. Sieltä itse sain kohtuu hintaan liput. Kaupat toki torin kautta kannattaa hoitaa face to face

Kyttäilly pari viikkoa jo. 150e meni rosvo-roopen lompakkoon.

2 tykkäystä

Ensi viikolla vapautunee myyntiin niitä kausareille varattuja paikkoja.

1 tykkäys

Huomiseen peliin saa meikäläisen kausarin lainaan jos vaan jollekin kelpaa. En pääse itse paikalle.
C2 rivi 13.

7 tykkäystä

Jos löytyy huomiselle kahta vierekkäistä lippua joista toinen nuorisolippu niin olen kiinnostunut ostaan?

Vieläkin on lippuja myymättä. Olisi se enemmän kuin häpeällistä, jos peli ei olisikaan loppuunmyyty. Pitäisiköhän tästä ostaa ylimääräinen seisomalippu, vaikka kausikortti löytyykin? Ehkä odotan lähemmäksi pelin alkua.

1 tykkäys

Miten siellä voi olla saatavilla kaikkiin kategorioihin, kun katsomokartta näyttää harmaalta, paitsi seisoma. Luulen että ne ostetaan pois kaikki.

Osallistun myös talkoisiin jos ennen peliä on vielä lippuja myymättä. TÄMÄ peli ei saa olla muuta kuin loppuunmyyty!

2 tykkäystä

Lasketaanko yleisömäärään kaikki ostetut liput vai ne jotka on luettu ovella?

Ostetut.

1 tykkäys

20€ lippuja vielä saatavilla. Istumapaikat menneet.