Pääsee. Näin tein itsekin Ilves - Tappara pelissä.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Kausikortit 2021-22
Hyvältä vaikuttaa.
Kaukalon hyvien otteiden, vastustajan kiinnostavuuden ja viikonlopun myötä täyttynee vielä varmasti lisää!
Toivottavasti mahdollisimman moni aktivoituu lipun ostoon ja saataisiin 10 000 katsojan raja rikki.
Eiköhän tuo 10000 mene rikki.
Tiistaille voisi avata lisää yläkatsomoa, kun jo avatut on myyty täyteen.
Tiistain peliinkin on availtu yläkatsomoita myyntiin, ainakin ns. Tapparan hyökkäyssuunnasta. Vai olikos nuo jo aiemminkin? Toki alakatsomoissa muutamassa vieraspäädyn sektorissa hyvin paikkoja jäljellä. Muttei tuo nyt ollenkaan huonolta näytä. Saadaan ennakkoon ainakin hyvät lähtökohdat - panosta, yleisöä, tunnelmaa. Ja joo, ostin itsekin tiketin.
Tän illan Ässät peliin myyty melkein 8000 lippua.
Edit: yli 8300 lippua myyty!
Edit: yli 9000 lippua myyty!
Vielä voisi ainakin yhden lohkon avata yläkerrasta
Näkyykö tuo lippujen määrä jostain? Se olisi hyvä info noissa portaaleissa.
Tai laittaa nuo alakatsomon alarivin paikat nyt vielä viime hetken tarjoukseen ja 20 euron hintakategoriaan niin saadaan alakatsomo täyteen. Hienosti vetää kyllä lipunmyynti!
Kuinka myöhään halliin pääsee sisään, löytyykö faktaa? Pääseekö koko pelin ajan? Itselläni on töitä vähintään noin 19.30 asti, mutta kiima päästä halliin on kova, joten olisin mahdollisesti tulossa vielä joskus sen jälkeen.
Mulla ois yksi lippuvoucheri tarjolla illan peliin. Ilmaseksi lähtee.
Jos kiinnostaa, niin laita viestiä ja sovitaan tarkemmin.
Tapparan Twitter ainakin mainostaa tuota määrää.
En nyt faktaksi sano, mutta olisiko ollut toiseen erätaukoon saakka.
Soitto toimistolle, niin saanet vastauksen varmaksi.
Soittelin toimistolle, ja sieltä kerrottiin, että koko pelin ajan pääsee sisään mattimyöhäiset.
No, toivottavasti itse tänään viimeistään toisen erän alkupuolella hallissa, mutta kuitenkin.
Pisteet toimistolle että lippujen hinnat pysyy inhimillisinä:
Nyt oli pakko ostaa 2 kausaria poffeihin vaikka täältä Turun liepeiltä matkaa tuleekin Tampereelle, tuskin kaikkia pelejä ehtii katsoon
Jos et itse pääse johonkin peliin niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi kausarilainaajaksi!
Muita ottelupäiviä ei ilmeisesti vielä ole julki kuin ensimmäinen?